Bruno Mars Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hei folks! Har hatt iPhone 4 en god stund nå, med abonnementet FriHet, 199,- kroner måneden. Dette ble en veldig stiv pris for meg etter tid, ettersom jeg ringer lite og sender ikke så veldig mye SMS. Hvor mye må jeg betale for å få byttet til et billigere abonnement? Skal fortsatt ha Telenor evt. Djuice. Når går bindingen ut? Du kan ikke gå ned til Djuice Phone 175 pga det koster mindre pr mnd. Det er ikke så lett skjønner du. Jeg jobber i telebutikk og vi setter som oftest ut telefoner med Djuice Phone 175 billigere enn Frihet199. Ulogisk for folk flest, men det er nå faktisk sånn. En av grunnene er blant annet at du mister mulighet for fri familie. Faktisk koster en telefon med FriPrat (399,- mnd) like mye som FriHet (199,- mnd). Litt usikker på hvordan det er å få byttet når du har binding (siden du i utgangspunktet jo er bundet), men det skal ikke være umulig å få byttet avtale om du snakker med rett person. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hei folks! Har hatt iPhone 4 en god stund nå, med abonnementet FriHet, 199,- kroner måneden. Dette ble en veldig stiv pris for meg etter tid, ettersom jeg ringer lite og sender ikke så veldig mye SMS. Hvor mye må jeg betale for å få byttet til et billigere abonnement? Skal fortsatt ha Telenor evt. Djuice. Når går bindingen ut? Du kan ikke gå ned til Djuice Phone 175 pga det koster mindre pr mnd. September 2011. Kan jeg ikke gå ned til et billigere abonnement? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ring Telenor og hør! Lenke til kommentar
Gadgeteer Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Btw, hvordan fungerer AirPlay? Kan jeg overføre Spotify til forsterkeren min? Ja, men du må enten ha en forsterker med AirPlay eller kjøpe f.eks. en Airport Express som du kobler til forsterkeren. For best mulig lyd, så bør forsterkeren ha optisk inngang,for d/a-konverteren i Airport Express er visst ikke noe å skryte av. HiFi-klubben har både forforsterkere og en enkel forsterker som er beregnet på å være et alternativ til PCens interne lydkort, med optiske innganger. Den digitale forsterkeren er fin hvis du vil ha musikk i andre rom enn stua, for den drar minimalt med strøm når det ikke kommer noe signal inn. Den blir derfor ikke varm, og kan stå på 24/7. Endret 27. desember 2010 av Gadgeteer Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Hei, har nettopp fått meg iPhone, og leter etter noe å beskytte den med, et slags etui av hardplast etc. Noen gode tips? .. og en annen ting - er det noe man kan ha foran skjermen for å beskytte den for riper etc? Når telefonen er så drøyt dyr, vil jeg ta vare på den.. Endret 28. desember 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
;_; Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Pixelskin HD SGP Ultra Oleophobic, Ultra Crystal eller Anti-Fingerprint, alt etter hva du foretrekker. Edit: Husket noen av navnene feil. Endret 28. desember 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Steinheil Ultra Crystal, knallbra beskyttelse Man legger knapt merke til at man har denne her på Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Har samme som han over, veldig fornøyd! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg takker og bukker for deres svar. Hvor kan jeg få tak i disse? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Eg bestillte fra den siden rett og slett Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg har bare brukt iphonen mine hjemme, der jeg har wifi, men fikk nå melding om at jeg har brukt mine 200mb hos telenor og fått nesatt hastighet. Skjønner ikke helt hvorfor ? Er det noen mulighet for få telefonene til å prioritere bruk av wifi, evt. be den spørre meg før den bruker 3g. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Hos meg legger telefonen automatisk over til kjente wifi nettverk, uten at eg husker å ha satt opp dette på noe vis. Sålenge du har wifi aktivert under instillingene trodde eg dette var en selvfølge. EDIT: Ja det står faktisk ganske enkelt forklart under "spør før tilkobling". Endret 28. desember 2010 av Mala Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Har jo sjekka litt rundt på instillingsdelen. Hvor finner jeg "spør før tilkobling"? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Har jo sjekka litt rundt på instillingsdelen. Hvor finner jeg "spør før tilkobling"? Da har du ikke sett godt nok. Innstillinger > Wi-Fi. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Åja, for Wifi ja. Vil jo så klart den skal bruke kjente wifi nettverk når den vil. Det jeg vil er at den skal spørre meg om å bruke 3G etc som koster penger. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Åja, for Wifi ja. Vil jo så klart den skal bruke kjente wifi nettverk når den vil. Det jeg vil er at den skal spørre meg om å bruke 3G etc som koster penger. Det er ikke mulig. Du kan derimot skru av 3G, eller passe på å ikke kjøre programmer som bruker datatrafikk med mindre du [vet du] er koblet til et trådløst nettverk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Vet ikke om dette har blitt diskutert før, men er det sant at iPhone 5 kommer så tidlig som i Januar? Står jo overalt på nettet, men hvor trolig det er, er jeg skeptisk til. Er i en liten diskusjon med en jeg kjenner, der han er svært bestemt på at iPhone 5 kommer såpass tidlig. Endret 28. desember 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Det ryktes, men hvorvidt det er sant er det ingen som vet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Ser heller for meg en hvit iPhone 4 i januar/februar.iPhone 5 kommer nok til sommeren, slik det pleier å vere (?). iPhone 4 må tross alt melkes litt til Endret 28. desember 2010 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå