Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Fjerner du MobileMe uten backup sync så forsvinner alle kontaktene dine.

Har du opplevd dette selv? :p

Ja, uheldigvis.

Det var ett jævla dumt triks av Apple.

Lenke til kommentar

Hei folks!

Har hatt iPhone 4 en god stund nå, med abonnementet FriHet, 199,- kroner måneden.

Dette ble en veldig stiv pris for meg etter tid, ettersom jeg ringer lite og sender ikke så veldig mye SMS.

Hvor mye må jeg betale for å få byttet til et billigere abonnement? Skal fortsatt ha Telenor evt. Djuice.

Lenke til kommentar

Hei folks!

Har hatt iPhone 4 en god stund nå, med abonnementet FriHet, 199,- kroner måneden.

Dette ble en veldig stiv pris for meg etter tid, ettersom jeg ringer lite og sender ikke så veldig mye SMS.

Hvor mye må jeg betale for å få byttet til et billigere abonnement? Skal fortsatt ha Telenor evt. Djuice.

Lurer på om det er mulig å gå ned til Djuice Phone 175, men er usikker. Enkleste måte å finne ut det på er å ringe Telenor på 09000. ;)

Endret av iHouse
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

air video, fungerer ikke det slik at du kan se filmer fra pcen din med streaming over nettet?

Stemmer det.

Funker greit å koble iphone til tven å se film igjennom iphone uten noe pc og hdmi kabler osv.

+ Du kan konvertere filer direkte over nettet så de lagres på iphonen så du kan se filmene/seriene på fot.

Lenke til kommentar
Stemmer det.

Funker greit å koble iphone til tven å se film igjennom iphone uten noe pc og hdmi kabler osv.

+ Du kan konvertere filer direkte over nettet så de lagres på iphonen så du kan se filmene/seriene på fot.

kan du gi en rask forklaring på hvordan denne fungerer, f.eks hvordan kobler du iphone til tv

Lenke til kommentar

Vil en Iphone 4 kjøpt på Ebay fra USA virke i Norge.

Det spørs om den er operatørlåst eller ikke. Om alle telefoner kjøpt i USA er låst, er jeg dessverre ikke sikker på.

Er Apple nødt til å gi garanti - selv om man kjøper i Utlandet. Apple er vel Apple åkkesom??

Du kan jo lese denne tråden og se om du blir noe klokere.

Hvor lenge holder Apple på en model - før de lanserer neste Iphone 5.

De pleier å lansere de nye modellene på sommeren, rundt juni. Men ingen kan garantere at det ikke kommer nye modeller tidligere eller senere.

Synes Iphone er dyrt - og det blir dyrt å være med på dansen....

Det koster å være kar. ;)

Har Apple mange APS som ikke er tilgjengelig om man kjøper andre android telefoner.

Ja.

Takk for oppklarende svar!

Får gå noen runder med meg selv om jeg skal ha en slik....

(hadde egentlig vært genialt å hatt en sjappe som lånte ut telefoner - slik at man fikk prøvd seg litt frem og fant den rette..)

Lenke til kommentar

Det kan jeg ikke svare på da jeg ikke har appen selv :p har bare hørt mye om den i tråden og mener bare jeg leste at du kunne stille på noe slikt på description til appen, men er ikke 100% sikker :p

Edit: er det forresten slik at hodetelefonene også går under telefonens garanti? Hvordan er det isåfall enklest raskest å gå frem for å få nye? Merker nemlig at proppen med fjernkontrollen har mye lavere lyd enn den andre

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Hei folks!

Når går bindingen ut? Du kan ikke gå ned til Djuice Phone 175 pga det koster mindre pr mnd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...