Mala Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Gratulerer, og velkommen inn i varmen Testet forøvrig kameraet en del i går under julefeiringen. Ikkje så veldig imponert akkurat Endret 25. desember 2010 av Mala Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Noen som har noen gode tips til alarm klokke apps? Fått dock til jul og hadde vært Nice med en bra klokke stasjon ting som er på hele nattan sånn at klokka er lett tilgjengelig Gravity Clock, ACC Lite/Pro eller Nightstand bør du sjekke ut. Takker! Nighstand fant jeg faktisk for noen uker siden, men ACC virka midt i blinken! Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Lurer på en ting: - hvor mange MB går normalt med på å besøke f.eks. VG, Facebook osv.? Har tenkt å bestille iPhone nå, og vet ikke om 500MB datatrafikk i måneden er passe for normal bruk? Lenke til kommentar
Jamm Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Trenger hjelp med iPhone 4. Prøver å få til bruken iPhone 4 til å være "Smartphone" på lik linje med Android og Win 6.5 phones. Android 2.2 må ha Opera 10 eller FireFox installert. Android 2.1 greier seg med Miren eller Dolphin HD. Android 2.2 mangler innebygget xsl-transformation. Har overført en mappe som innholder 5 undermapper og 340 filer. Disse filene er stort sett .pdf. Har brukt FileManager pro og DiskAid. Har også innstallert XML viewer. Hele mappesettet blir startet med en index.html fil som videre linker til toc.xml, xmltree.xsl, xmltree.css og xlmtree.js. Når jeg tester Safari leseren i iPhonen, (http://documenta.rudolphina.org/cond-css-demo.xml) har iPhone 4 xsl-transformation (Safari 3). Når jeg starter rammesettet med index.html, vises rammesett med index (toc.xml) korrekt. Problemet kommer når jeg skal åpne videre fra index (toc.xml). Linken i toc.xml åpner .pdf dokumentet, men bare den første siden. Får ikke bladd meg nedover i .pdf dokumentet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hei folks! Har hatt iPhone 4 en god stund nå, med abonnementet FriHet, 199,- kroner måneden. Dette ble en veldig stiv pris for meg etter tid, ettersom jeg ringer lite og sender ikke så veldig mye SMS. Hvor mye må jeg betale for å få byttet til et billigere abonnement? Skal fortsatt ha Telenor evt. Djuice. Lenke til kommentar
hannemor Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Heisann igjen Skulle ordne med bildene mine på Iphonen min, sortere de i mapper sånn at det er lett å finne det bilde jeg er på jakt etter. MEN!!! Det er jo ikke mulig Iallefall så får ikke jeg det til. Noen som har tips, evt en app som kan kjøpes? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Ny med sånne moderne telefoner Hvordan er det med internett, apps etc. Hvor mye koster det? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Prisen på apps varierer veldig. De fleste koster 6 eller 11 kroner. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Noen som har noen gode tips til alarm klokke apps? Fått dock til jul og hadde vært Nice med en bra klokke stasjon ting som er på hele nattan sånn at klokka er lett tilgjengelig Gravity Clock, ACC Lite/Pro eller Nightstand bør du sjekke ut. Takker! Nighstand fant jeg faktisk for noen uker siden, men ACC virka midt i blinken! Bah, ser ikke ut til at ACC har sleep funksjon... Hvertfall ikke gratisversjonen... Likte dog en som heter sleep, utenom det at den faktisk slår av displayet... Så ser ut til at jeg kommer til å benytte meg av nightstand. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Prisen på apps varierer veldig. De fleste koster 6 eller 11 kroner. Jeg tenkte mer det å bruke apps, map, surfe på nettet etc. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Det er jo spørs på hvor mye datatrafikk som kreves av den brukte appen. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Noen som har noen gode tips til alarm klokke apps? Fått dock til jul og hadde vært Nice med en bra klokke stasjon ting som er på hele nattan sånn at klokka er lett tilgjengelig http://itunes.apple.com/us/app/xtrememac-alarm-clock/id376945325?mt=8 Lenke til kommentar
Arnesen1 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei, har kjøpt meg en del Apps fra appstore nå, men jeg lurte på en ting. Hvis jeg formaterer Pc-en og legger inn itunes på nytt, vil jeg da miste "appsa" mine, eller ligger disse lagret på kontoen min? Hvordan tar jeg eventuelt bakcup av hele biblioteket på min Iphone, bilder, musikk, programmer osv? Tenkte nemlig jeg skulle formatere Pc-en men vil helst slippe å miste alle tingene mine. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Du tar kopi av iTunes-mappa. Usikker på hvir den ligger på WIndows, men på MacOS ligger den under homefolder/Music/ Lenke til kommentar
tomarild Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hanne! Du må lage mappene i iPhoto. I den venstre kolonnen i programmet. Så drar du bildene dine inn i de valgte mappene. Når du syncer iphonen din neste gang, så må du passe på å (under "bilder") å be itunes synce fra iphoto-programmet. Funker som bare det hos meg. (usikker på åssen du gjør det dersom du ikke har en mac) Heisann igjen Skulle ordne med bildene mine på Iphonen min, sortere de i mapper sånn at det er lett å finne det bilde jeg er på jakt etter. MEN!!! Det er jo ikke mulig Iallefall så får ikke jeg det til. Noen som har tips, evt en app som kan kjøpes? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Photo-sort ser ut til å være midt i blinken. Den skal hvis jeg har forstått det riktig la deg lage mapper og sortere bilder direkte på telefonen/paden. Det koster riktignok den svimlende sum av 11,00 kroner, men burde være vel verdt pengene Lenke til kommentar
Noble Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Har satt Spotify på random, finner ikke ut hvordan jeg får den tilbake til vanlig :S Lenke til kommentar
dTd Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Info knappen inne på hver enkelt sang for eks Lenke til kommentar
Noble Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Deeer ja Er storfornøyd med min iPhone, har ikke hatt en så morro telefon siden jeg var 11 år med gode gamle Nokia 3310 (Og jeg som aldri skulle ha iPhone ) Btw, hvordan fungerer AirPlay? Kan jeg overføre Spotify til forsterkeren min? Endret 26. desember 2010 av Noble Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Protip: Til dere som har MobileMe på mobilene deres (gjelder alle mobiler som støtter dette i iPhone-kategorien) husk å ta backup av kontakter før dere sier opp abonnementet til MobileMe. Fjerner du MobileMe uten backup sync så forsvinner alle kontaktene dine. Det funker ikke å plugge til iTunes etterpå for å synce, iTunes har ikke lagret nummerene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå