Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan det fungerer om man bestiller telefonen på apple.no? Står på UPS sin pakeksporing at den ble sendt fra Nederland idag kl 11. Kommer de på døra med den, eller må jeg hente den på Posten? Hvor langt tid pleier det å ta ca?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Jeg ville bare tipse om at det er salg hos EA for tiden. Alle spillene EA har lagt ut på appstore (bortsett fra 1-3 spill) koster 6 kr nå. Muligheter for å gjøre ett kupp eller to :D

Lenke til kommentar

Sto ikke noe om at de hadde forsøkt å levere på døra eller lignende på hentelappen slik som det bruker å gjøre når dem har forsøkt å levere en pakke på døra.

Det er ikke alltid spedisjonsfirmaene gidder å levere pakker på døra dersom du bor utenfor allfarvei eller i et område der de har få eller ingen sjåfører som kjører ut pakker. Da overlater de til gode, gamle Posten å gjøre jobben for seg.

Lenke til kommentar

Akkurat det med minnekort kan jeg forstå, men så lenge de kjøper en iPhone med 32gb burde det gå fint å bruke den uten å måtte flytte over bilder i hytt og gevær.

Det er jo alt etter hva man er ute etter.

Selvfølgelig, men jeg tror veldig mange av de som kjøper HTC av andre grunner enn åpent system og alt det der, gjør det fordi de vil kjøpe noe de egentlig ikke har råd til, altså en iPhone. Og da er de egentlig ute etter en iPhone.

Dummeste jeg har hørt! Jeg har en HTC Desire som jeg er veldig glad i. iPhone 4 ville jeg ikke hatt om jeg fikk den gratis en gang...

Lenke til kommentar

Nydelig, det kaller jeg service!

Noen som vet ca når jeg kan forvente den på døra når den ble sendt fra Nederland kl 11:30 idag?

Uhm, stod vist på ups sin pakkesporing.

Det spørs rett og slett om det er UPS som leverer til deg eller om Bring tar over når den kommer til Norge.

Hvis det er UPS så vil jeg tro du fikk den i dag eller får den på mandag, med Bring så vil den følge bedriftspakke dør-dør når den ankommer Gardermoen, men før jul burde den være framme uansett.

Lenke til kommentar

Heisann

Nå spør jeg her før jeg prøver.... Håper på svar :new_woot:

Jeg har Iphone 4 og har synkronisert med pc og itunes mange ganger, og det funker jo bra :thumbup:

Men nå har mannen i huset også kjøpt Iphone 4,og han ønsker ikke alle mine kontakter og bilder osv inn på sin telefon,(og vice versa...)

Vil dette fungere greit selv om vi bruker samme pc?

Vil hans Itunes og min Itunes se at vi har hver vår konto og mobil, og synke det riktig?

Vanskelig å formulere, men satser på at dere skjønner :ermm:

Lenke til kommentar

Dummeste jeg har hørt! Jeg har en HTC Desire som jeg er veldig glad i. iPhone 4 ville jeg ikke hatt om jeg fikk den gratis en gang...

Desire er vel den tilbakestående halvbroren til iphone 4 rent spesifikasjonsmessig. Galaxy S er vel en nærmere slektning, men badelekekvaliteten og mangelen på produsentstøtte er ikke ting som taler til dens fordel.

Forøvrig har jeg hørt fra relativt sikre kilder at begge telefonene er relativt buggete, selv om det ikke kommer godt fram i media fordi logoen deres ikke har et eple ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Heisann

Nå spør jeg her før jeg prøver.... Håper på svar :new_woot:

Jeg har Iphone 4 og har synkronisert med pc og itunes mange ganger, og det funker jo bra :thumbup:

Men nå har mannen i huset også kjøpt Iphone 4,og han ønsker ikke alle mine kontakter og bilder osv inn på sin telefon,(og vice versa...)

Vil dette fungere greit selv om vi bruker samme pc?

Vil hans Itunes og min Itunes se at vi har hver vår konto og mobil, og synke det riktig?

Vanskelig å formulere, men satser på at dere skjønner :ermm:

Dere har én PC og to versjoner av iTunes?

Uansett kan du ha flere iPhones på samme iTunes og konfigurere de forskjellig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Howdy,

ei venninne av lillebroren min ønsker å kjøpe min iPhone 3G. Noen antydninger til hva jeg kan ta for telefonen? 500? 700? Den er pent brukt.

Lenke til kommentar

Kan noen med iPhone 4 gå til: h**p://documenta.rudolphina.org/cond-css-demo.xml og skrive inn resultat fra "Browser Detection with XSLT"?

Vil gjerne vite om XSL-transformation fungerer på iPhone 4. Dette avgjør om xml stylesheets kan vises eller ikke.

Edit: måtte erstatte http med h**p får å få vist hele strengen.

Endret av Jamm
Lenke til kommentar

Kan noen med iPhone 4 gå til: h**p://documenta.rudolphina.org/cond-css-demo.xml og skrive inn resultat fra "Browser Detection with XSLT"?

Vil gjerne vite om XSL-transformation fungerer på iPhone 4. Dette avgjør om xml stylesheets kan vises eller ikke.

Edit: måtte erstatte http med h**p får å få vist hele strengen.

Dette er fra min iPad, men iPad med 4.2 og iPhone med 4.2 burde vel få akkurat samme resultat med Mobile Safari vil jeg tro:

27149c83251066bbbd3f71daacc60b24.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...