Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Flere med ludo her? Får kun dekning med 3G aktivert, og forumgroupiene hos apple.com påstår det er et problem med service provideren.

E: problemet løste seg av en eller annen grunn da jeg slettet og reinstallerte datatrafikkinnstillingene.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har jailbraket min 4.2.1 med Redsn0w, og fått inn cydia-appen. Når jeg nå skal reboote med redsnow igjen, står bare ananasen der og telefonen vil ikke starte.. noen forslag til hva som kan ha hengt seg?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1266604

Forøvrig var jeg innom en venn av meg som jobber på telekiosken forleden, han viste fram den nye skjermen til HTC desire.

Dårligste lcd skrapet jeg har sett på en telefon til over tusen kroner. Gjenskinn og lyslekkasje og elendige, blasse farger. Ikke rart telefonen koster det samme som Legend i følge prisjakt/guiden.

Endret av Lilac1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det en kalender til iPhone som er bedre enn den som følger med?

Jeg tenker på noe sånn som viser gjøremål uten å måtte åpne kalenderen?

Android telefoner har vel noe sånt, men skulle gjerne kunne fått det inn på min iPhone :!:

Gega

Lenke til kommentar

Forøvrig var jeg innom en venn av meg som jobber på telekiosken forleden, han viste fram den nye skjermen til HTC desire.

Dårligste lcd skrapet jeg har sett på en telefon til over tusen kroner. Gjenskinn og lyslekkasje og elendige, blasse farger. Ikke rart telefonen koster det samme som Legend i følge prisjakt/guiden.

SLCD det? Brodern har en slik, eg har AMOLED på min Desire. Er klare forskjeller blandt disse to ja, litt meir natrulige farger på AMOLED samt bedre sortnivå etter våres målinger. Men fullt brukbart under vanlige forhold og bruksområder.

Forøvrig kan eg melde at min overgang til Apple nærmest er komplett, kjøpte meg en 15" MacBook Pro i går! Er lei alle disse plastic fantastisk laptoppene, og ville derfor denne gangen noe skikkelige saker :) Førsteintrykket av maskinen generellt er fantastisk!

Lenke til kommentar

Forøvrig kan eg melde at min overgang til Apple nærmest er komplett, kjøpte meg en 15" MacBook Pro i går! Er lei alle disse plastic fantastisk laptoppene, og ville derfor denne gangen noe skikkelige saker :) Førsteintrykket av maskinen generellt er fantastisk!

Har ikke helt kommet dit ennå, må nesten se hvor spillutviklingen bærer først, men er helt enig i at det er 90% skrap hos laptopprodusentene. Skulle tro det gikk opp for noen flere at aluminium og clean install selger bedre enn plast med ferdiginstallert dritt.

Lenke til kommentar

Jeg har jailbraket min 4.2.1 med Redsn0w, og fått inn cydia-appen. Når jeg nå skal reboote med redsnow igjen, står bare ananasen der og telefonen vil ikke starte.. noen forslag til hva som kan ha hengt seg?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1266604

Å sette HTC Desire i et dårlig lys, hjelper ikke. Den er den beste smarttelefonen på markedet for øyeblikket og det kommer man ikke unna, uansett skjermen på apple er bedre ja, men faktisk ikke noe man trenger å sette fingeren på. AMOLED og SLCD er ekstremt like på mange måter. jeg har prøvd både htc desire med AMOLED og htc desire med SLCD og kunne ikke si hvilken som var AMOLED, for jeg satte telefonene ved siden av hverandre.

Jeg har også prøvd Iphone 4, og har ingen negative kommentarer ang denne, men det som iriterer meg er at man må jailbrake telefonen for at den skal bli "brukervenelig" for meg.

Htc desire hd er forøverig bestilt hos meg.

Lenke til kommentar

Htc desire hd er forøverig bestilt hos meg.

Okay, jeg har forståelse for at folk synes at desire m/amoled er en bra telefon til prisen, men å nedgradere til desire HD forstår jeg ikke. 4,3 tommer på den nittitallsoppløsningen ser veldig lite bra ut.

Mm.. godt poeng. Enig der :)

Lenke til kommentar

(...for øvrig så er det velkjent at iPhone har den mest presise touch-skjermen)

Eg har ihvertfall aldri vert borti en touchtelefon som er så god å skrive på, som iPhone telefonene. For all del, min tidligere Desire funket fjell å skrive på, men dama sin iPhone 3Gs hadde alltid en edge over seg.

EDIT: Det var sant, i dag når eg skulle til jobb merket eg at Spotify nektet å spille av offline spillelistene mine så raskt skjermen slo seg av, eller man gikk ut i menyene ? Hva er dette her for noe tull? Er jo som å vere tilbake til den gangen iPhone var ubrukelig pga. mangel på "multi-tasking" :p

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

(...for øvrig så er det velkjent at iPhone har den mest presise touch-skjermen)

Eg har ihvertfall aldri vert borti en touchtelefon som er så god å skrive på, som iPhone telefonene. For all del, min tidligere Desire funket fjell å skrive på, men dama sin iPhone 3Gs hadde alltid en edge over seg.

EDIT: Det var sant, i dag når eg skulle til jobb merket eg at Spotify nektet å spille av offline spillelistene mine så raskt skjermen slo seg av, eller man gikk ut i menyene ? Hva er dette her for noe tull? Er jo som å vere tilbake til den gangen iPhone var ubrukelig pga. mangel på "multi-tasking" :p

Ble positivt overrasket selv over hvor god den var å skrive på :) Spotify opplever jeg som buggete. Også på android der all musikken min bare forsvant..

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke helt hva som skulle gjøre HTCen bedre. Det inntrykket jeg har etter å ha rotet rundt med HTC er at telefonene deres er fattigmannsiPhone.

De koster noe av det samme (HD iallefall) og er bedre på noen punkter. iPhone mangler mye, og er for kontrollert av apple. HTC har gode telefoner.

Hilsen fornøyd iphone 4 eier.

Lenke til kommentar

Jeg jobber på teknisk brukerstøtte i et firma, og styrer mye med mobiltelefoner fra Apple, HTC, Nokia og SE. Den klare fellesnevneren er at folk savner minnekort etter å ha gått over til Iphone 4. Er også verdt å nevne at IT-avdelingen på jobben ikke tillater at folk har Itunes, OVI suite, SE PC companion osv. på maskinene sine. Blir bare flere henvendelser om ikke-jobbrelaterte problemer.

De vil gjerne ha bildene og videoene fra sine mobiler inn i Iphonen, men det går dessverre ikke an med våre retningslinjer shrug.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...