Noble Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Har akkuratt kastet meg på hypen og bestillt meg en iPhone 4. Noen som vet om det er mulig å få fatt i en veske ala de som følger med Nokia sin E-serie? En slik veske du putter telefonen inn fra siden, så er det litt åpent rom på toppen og litt på siden, og telefonen er på denne måten "låst" inne i vesken. Vil ikke ha noe flip som må åpnes osv. Har sett at det er mulig å bytte bakdekselet på telefonen ved å ta ut to skruer på bunnen. Hvor finner jeg dette? Kunne feks tenkt meg et deksel i børstet alu uten all den stygge teksten på bunnen, eplet gjør meg ikke noe Brytes garantien ved bytte av disse dekslene? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Du kan jo gjenopprette iPhone 4 fra en backup av den gamle iPhonen? Uten tvil det enkleste, men da får du jo mer enn bare meldingene. Aah, det er ikke verre enn det, nei! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
abil73 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Er det noen her inne som vet om noen forhandlere i akershus som har iphone4 32gb inne? Lenke til kommentar
Moosher Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Elkjøp express triaden skal ha noen inne med 32GB låst til Netcom. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Dagens lille tips (alltid morsomt å oppdage nye ting...): Hvis man er på skjermlåsen, altså der man har glidebryteren for å låse opp skjermen, og dobbelklikker på hjem.knappen - da kan man styre musikkspilleren derfra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det fant eg også ut ved ren tilfeldighet her om dagen:p det var faktisk noe eg savnet fra min Desire! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Noen som kort og presist kan oppsummere ulempene med jailbreaking? (og hvilket program som anbefales for IOS 4.2.1? Misliker iPhone4 og de begrensningene som ligger i systemet. Ideelle telefonen er en krysning mellom Android og IOS, og siden jeg fikk en på jobb, må jeg tydeligvis gjøre noe "drastisk"... IOS er morsom å leke med, men mangler så mange innstillinger - føler ikke at telefonen er min, kun på utlån fra Steve Jobs... Altfor få instillingsmuligheter og valg, og jeg savner virkelig widgets fra Hero'n jeg hadde fra før... Såååå mye mer praktisk med aktive programmer på home screen enn de dumme ikonene. Ganske irriterende å måtte åpne kalenderen for å se hvilke møter jeg skal på, irriterende å ikke ha en komplett liste over at jeg har fått 14 nye mails, 3 meldinger, 4 tapte anrop og at 2 programmer ønsker oppdatering, samt at det har kommet mange nye oppdateringer på facebook og at kalenderen min har sagt fra at jeg har glemt å gjøre 3 ting i et enkelt sammendrag. (sånn som Android har). Sååå, positive og negative ting. Og hvordan jeg tar en fullstendig backup av telefonen OG LAGRER DEN PÅ ETT STED SÅ JEG KAN GJENOPPRETTE HVIS ALT GÅR TIL HÆLVETE. (altså, hvordan kommer man tilbake til en ikke-jailbreaket telefon?) OBS: MÅ beholde telefonlista Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Dagens lille tips (alltid morsomt å oppdage nye ting...): Hvis man er på skjermlåsen, altså der man har glidebryteren for å låse opp skjermen, og dobbelklikker på hjem.knappen - da kan man styre musikkspilleren derfra. Alle som har surfet gjennom Settings burde vite det, kna stille om på hva tappingen gjør. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Alle som har surfet gjennom Settings burde vite det, kna stille om på hva tappingen gjør. Jeg visste faktisk ikke om det før jeg snublet over det selv for en tid tilbake. Innser at jeg burde visst. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hvor ligger det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Lurer jeg også på, finner bare trippeltap. Men om du har jailbreaket så kan du skaffe activator som meg, der er det flust med snareveiskomboer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det er liksom slike ting som skulle vert med out of the box, men akk nei i eple verdenen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Apple vil at vi skal jailbreake slik at de kan skylde på det, om det skulle skje noe med telefonen. Jailbreak verden er sponset av Apple Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Hadde det bare vært en helt egen tråd der man kunne diskutere jailbreaking... Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 (endret) Noen som kort og presist kan oppsummere ulempene med jailbreaking? (og hvilket program som anbefales for IOS 4.2.1? Misliker iPhone4 og de begrensningene som ligger i systemet. Ideelle telefonen er en krysning mellom Android og IOS, og siden jeg fikk en på jobb, må jeg tydeligvis gjøre noe "drastisk"... IOS er morsom å leke med, men mangler så mange innstillinger - føler ikke at telefonen er min, kun på utlån fra Steve Jobs... Altfor få instillingsmuligheter og valg, og jeg savner virkelig widgets fra Hero'n jeg hadde fra før... Såååå mye mer praktisk med aktive programmer på home screen enn de dumme ikonene. Ganske irriterende å måtte åpne kalenderen for å se hvilke møter jeg skal på, irriterende å ikke ha en komplett liste over at jeg har fått 14 nye mails, 3 meldinger, 4 tapte anrop og at 2 programmer ønsker oppdatering, samt at det har kommet mange nye oppdateringer på facebook og at kalenderen min har sagt fra at jeg har glemt å gjøre 3 ting i et enkelt sammendrag. (sånn som Android har). Sååå, positive og negative ting. Og hvordan jeg tar en fullstendig backup av telefonen OG LAGRER DEN PÅ ETT STED SÅ JEG KAN GJENOPPRETTE HVIS ALT GÅR TIL HÆLVETE. (altså, hvordan kommer man tilbake til en ikke-jailbreaket telefon?) OBS: MÅ beholde telefonlista Ser ingen ulemper med jailbreaking for å være ærlig. Du skal være ganske nybegynner for å begynne å ødelegge ting. Du står fritt til å modifisere alt det du ønsker. I går jobbet jeg med en ny widget, og det er sånne små artige ting du nå har tilgang på. Her en widget jeg fant som jeg har modifisert ganske mye. Syntes ikke wallpaperen var så fin når jeg "tok" bildet, men du fatter tegninga. her er også noen flere widgets https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1266604&st=120&gopid=16614027entry16614027 Du har også mye bedre notifications i cydia, der du får sånn drop down meny. Du kan også få alt det på lockscreen. Der det står neste møter, mailer, meldinger, tapte anrop osv, så du slipper å gå igjennom alle programmer. Her er et eksempel på hvordan lockinfo kan se ut: Du har også sbsettings som er en genial liten sak, der du får tilgang på alt av viktige innstillinger ved å "swipe" på statusbaren. Her kan du skru av og på mobil data, wifi, ssh, stille brigthness, egentlig alt mulig. Så slipper man å gå igjennom mange innstillinger manuelt. her et bilde av hvordan det kan se ut etter å swipet på statusbaren. Backup blir tatt automatisk, så hvis du må gjenopprete, får du valg om hvilken kopi du vil gjenopprette fra, da velger du den nyeste som ble backet up. Hvis du skjønner Endret 11. desember 2010 av henrikrox Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Ulemper eller ikke, det hadde vært fint om de som vil diskutere jailbreaking diskuterte dette i dertil egnet tråd, og ikke i denne. For min og mange andres del forsøpler det bare denne tråden, samt bidrar til at det blir vanskeligere å finne relevant info for begge parter. Den lockinfo-skjermen der synes jeg får telefonen til å se litt ut som HTC Sense. Og det er ikke akkurat noe pluss i min bok Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Det første bildet så ut som en billig Kina-kopi. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Her er et eksempel på hvordan lockinfo kan se ut: Altså, med mindre det er noen som fysisk tvinger deg til å ikke kjøpe android, synes jeg nesten du skal ta steget fullt ut. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Har jeg fullstendig oversett selvutløser på kameraet, eller er virkelig Apple så kjipe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå