Bruno Mars Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Noen som opplever dårligere batteritid etter oppdatering? Etter oppdatering til 4.2.1 så virker det som den bruker opp batteriet raskere. Har forresten på push hvert 15. minutt på epost og det som er, men det var det også før oppdatering. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg visste ikke man kunne stille inn på hvor ofte den "pusher"? Jeg trodde man mottok pushmeldinger med en gang, og at tidsinnstillingen kun gjelder hvis push ikke er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Stemmer, det er det jeg mener. Jeg har ikke noe som støtter push utenom mobile.me, så den oppdaterer hvert 15. min. Klønete formulert. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Klønete formulert. Neida! Det var jeg som misforsto. Har du prøvd å justere det ned til 30 minutter, eventuelt en time? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jo jeg kan det, men så langt er det for såvidt ikke et problem da jeg lader hver natt uansett. Men jeg har lagt merke til at batteriet virker å være 10-30% lavere nå, enn det det var før oppdatering. Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Bare jeg som har problemer med at telefonen ikke snur bilder etc i forhold til hvordan jeg holder telefonen? Dette skjedde etter 4.2.1 oppdateringen Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du har vel låst skjermen i portrett-modus. For å slå av/på; dobbelklikk på hjemknapp slik at du kommer til multitasking, bla til venstre og trykk på ikonet til venstre (den med pila). Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Noen som opplever dårligere batteritid etter oppdatering? En smule, fra rundt 60 til rundt 50 etter en dags bruk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Syns battertiden i standby modus er merkbaert slakkere etter nye oppdateringen. Før kunne den ligge nærmest hele natten igjennom, og fortsatt vere 100% når man stod opp Det er uansett ikkje snakk om så mange prosent i tap, men likevel En annen ting eg har reagert litt på er lysstyrken. Når man justerer denne i fra laveste nivå opp måt maks, er det utrolig lite forskjell fra minimalt til medium styrke. Bikker man medium styrke er det plutselig forskjeller i justeringen man gjør. Egentlig ingenting å syte over dette heller, men virker som om halve skalaen egentlig ikkje utgjør særlig forskjeller. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Nå fikk jeg dekselet mitt. Meget fornøyd! iPhonen ble fin Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Er det noen som kan hjelpe meg ? Jeg forstår ikke en dritt av synkroniseringen til Itunes. Når jeg kopler til telefonen og synkroniserer så skjer det masse rart Programmer på telefonen blir slettet. Sanger mp3 blir slettet på pc'en. Finnes det en plass hvor det er godt forklart hvordan man synkroniserer og tar backup av telefonen/programmene ? Når jeg jeg velger "synkroniser" så får jeg opp ett valg som sier at nå vil alle programmene mine bli slettet på Iphonen Av en eller annen grunn så har dobbelt opp av kontaktene mine. Hvordan sletter jeg duplikater ? Håper virkelig at noen kan gi meg svar...... Endret 9. desember 2010 av kenny28 Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Spørsmål: Dersom jeg ssh-er meg inn på min gamle iPhone, finner filen som inneholder meldingene, ssh-er meg så inn på min nye iPhone 4 og legger inn min gamle fil som inneholder gamle meldinger, vil jeg da få overført meldingene mine fra min gamle iPhone til min nye iPhone? Noen annen måte å gjøre dette på? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Dersom jeg ssh-er meg inn på min gamle iPhone, finner filen som inneholder meldingene, ssh-er meg så inn på min nye iPhone 4 og legger inn min gamle fil som inneholder gamle meldinger, vil jeg da få overført meldingene mine fra min gamle iPhone til min nye iPhone? Det er korrekt. Du finner filen med meldingene (sms.db) i /private/var/mobile/Library/SMS. Noen annen måte å gjøre dette på? Du kan jo gjenopprette iPhone 4 fra en backup av den gamle iPhonen? Uten tvil det enkleste, men da får du jo mer enn bare meldingene. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Sett noen "iPhone 4 Dissasembley" videoer nå, fy faen det er mye teknologi inni den dritten! Ikke rart det blir feilskjær når man stapper en liten boks med så mye elektronikk. Har så jææævlig lyst på en iPhone 4 nå! Om jeg ikke får det blir jeg gær'n! Så forresten en iPad Dissasemley video også. Overrasket over hvor mye ledig plass det var igjen når den var skrudd opp. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Kanskje ikke så rart. iPhonen og iPaden yter vel like bra? Så iPhone 4 sine deler i iPad og omvendt gjør jo at iPaden har utrolig mye plass til overs. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Det er jo også mulig at det som for oss ser ut som masse ledig plass i praksis er for smalt for å kunne brukes til stort når skjermen er montert. Innmaten i nye Apple TV er forresten ganske lik den i iPad. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg kan tenke meg at Apple hadde klart å brukt det ledige til batteri. De er jo gode til det med å utnytte plassen til batteri. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Er det noen som kan hjelpe meg ? Jeg forstår ikke en dritt av synkroniseringen til Itunes. Når jeg kopler til telefonen og synkroniserer så skjer det masse rart Programmer på telefonen blir slettet. Sanger mp3 blir slettet på pc'en. Finnes det en plass hvor det er godt forklart hvordan man synkroniserer og tar backup av telefonen/programmene ? Når jeg jeg velger "synkroniser" så får jeg opp ett valg som sier at nå vil alle programmene mine bli slettet på Iphonen Av en eller annen grunn så har dobbelt opp av kontaktene mine. Hvordan sletter jeg duplikater ? Håper virkelig at noen kan gi meg svar...... Slutt å bruke google translate. Kanskje ikke så rart. iPhonen og iPaden yter vel like bra? Så iPhone 4 sine deler i iPad og omvendt gjør jo at iPaden har utrolig mye plass til overs. Jepp, det er mer plass inni, så den kan nok slankes litt, men skjermen, batteriet og kjøling tar jo opp en del av plassen. Iphone 4 har forøvrig mer RAM enn ipad, selv om iphone 4 visstnok har en A4 på 750mhz mot ipad sin A4 på 1ghz. Endret 9. desember 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Finnes det en plass hvor det er godt forklart hvordan man synkroniserer og tar backup av telefonen/programmene ? Les denne artikkelen. Av en eller annen grunn så har dobbelt opp av kontaktene mine. Hvordan sletter jeg duplikater ? Jeg tror nok du må gjøre dette manuelt. Hvis du synkroniserer med en eller flere tjenester, slik at du har tilgang til kontaktlisten din fra nettet/laptopen, er det dog litt enklere. Slutt å bruke google translate. Skjerp deg. Hvis du ikke forsto innlegget hans bør du kontakte norsklæreren din for et oppfriskningskurs. Endret 9. desember 2010 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå