Lilac1 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Noen liker røde biler, andre liker blå. Det er ikke det helt store problemet. Apple burde selvsagt sørget for at den hvite kom i salg samtidig, da hadde folk hatt et valg mellom hvit og svart. Jeg må inrømme at jeg vippet mellom hvit og svart en stund. Heldigvis bestemte jeg meg for svart Hvit er litt femi. I alle fall med den metallstripa i midten. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Joda, man kan så si. Jeg ser ikke helt Conan the barbarian fikle med en hvit iPhone. Conan the librarian derimot. . . . Jeg husker jeg fikk noen kommentarer på den hvite iPhone 3G-en min ute på byen. Men pytt pytt Edit: Glemte jo minst en bokstav Endret 7. desember 2010 av PL610 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Skaff deg et fri bruk-abonnement. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Skaff deg et fri bruk-abonnement. Hmm...men det er dyrt Hva slags opperatør tilbyr best abbonement slik? Surfepakken til Tele2 (som jeg har som operatør med Champion) på 100 Mb er ganske mye. 100 MB tilsvarer:- 6500 søk på Google- 35 Youtube-klipp - 15 000 e-post - 300 minutter radio (NRK) - 1250 lastinger av VG.no Endret 7. desember 2010 av Hestekølle Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Er jo krig på fribruk abonnementer om dagen .. får jo fri bruk av surfing,meldinger og ringing til under 200 lappen i månden hos samtlige operatører. Det er ikke dyrt i mine øyne Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 200 i tillegg til mitt vanlige forbruk er litt mer en mutter'n betaler med godvilje Tror jeg tar datapakka til 50 spenn. Sjekka hva jeg hadde surfa for nå. 4 kroner for faen! Det er ikke mye, men likevel er det mye mer enn jeg vanligvis har vært på nettet! Lenke til kommentar
hungry hippo Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kan nye iPhone apps bli tilpasset oppløsningen til iPhone 4? Hvis ja, er det mulig å sjekke hvilke apps som har ekstra god oppløsning? Dersom dette er tilfellet så kan det starte å bli helt greit å bruke iPhone apps på iPad uten at detaljene blir så kornete. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) 200 i tillegg til mitt vanlige forbruk er litt mer en mutter'n betaler med godvilje Tror jeg tar datapakka til 50 spenn. Sjekka hva jeg hadde surfa for nå. 4 kroner for faen! Det er ikke mye, men likevel er det mye mer enn jeg vanligvis har vært på nettet! Ikke 200 + forbruk .... For 200 er alt forbruk inkludert. https://www.chess.no/abonnement/chess-sjakk-matt/ http://www.ludomobil.no/nyhet-ludo-spesial http://www.tele2.no/mobil/super-cheap.html Så har du med andre ord, mer enn 150 i forbruk fra før, får du et rimligere abonnement, og (mer eller mindre) ubegrenset bruk. Endret 7. desember 2010 av Blunderguff Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Syntes det er ganske fantastisk den pris konkurransen som foregår mellom mobiloperatører om dagen. Tele 2, chess, one call ++++ hadde jo 89-199 kr for fri bruk ut året i oktober. Nå har det kommer ny deal, der du får fri bruk av mms, ringing, data, sms til og med påske for 199 kr per måned. Det er jo helt vilt. Syntes nesten litt synd på netcom folk egentlig, de betaler jo 899 kr eller noe for italk large. Og det er jo i bunn og grunn det samme chess osv tilbyr nå till 199 kr per måned. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nå er det vel slik at italk abonnementene ofte gir billig kjøpspris på telefon. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 gah.. Moobi fant ingen feil på min mobil og den er no på vei tilbake til meg. Er redd for at jeg må sende den tilbake igjen etter et par dager Feilen var at det var en skurrelyd fra høytaleren og jeg mistet lyden i tider og utider. Dette gjaldt med musikk via mp3, spotify, radio og ringe lyd. Altså den høytaleren under telefonen. noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Ja. Jeg sluttet å legge fingeren over. 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Nå er det vel slik at italk abonnementene ofte gir billig kjøpspris på telefon. jojo, men du må ikke akkurat været et geni av at i lys av disse billige abbonomentene så er det å kjøpe tlf fra netcom med abbo en dårlig ide. du binder deg også i 12 måneder. Disse fra chess osv er jo bindingsfrie. Og jo du kjøper jo tlf billigere, men får en mye feitere regning 12 måneder fremover, og da er det ikke billigere. Blir jo nesten som å kjøpe noe på avbetaling. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Kan nye iPhone apps bli tilpasset oppløsningen til iPhone 4? Hvis ja, er det mulig å sjekke hvilke apps som har ekstra god oppløsning? Dersom dette er tilfellet så kan det starte å bli helt greit å bruke iPhone apps på iPad uten at detaljene blir så kornete. Mange skriver "retina support" i beskrivelsen om appen støtter dette. Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har et spørsmål, spesielt til de som nylig har fått iPhone 4. Har dere en slags gul-tint på skjermen? Leser på macrumors at dette har begynt å forekomme. Vil ikke kjøpe før jeg er ganske sikker på at dette er borte. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har et spørsmål, spesielt til de som nylig har fått iPhone 4. Har dere en slags gul-tint på skjermen? Leser på macrumors at dette har begynt å forekomme. Vil ikke kjøpe før jeg er ganske sikker på at dette er borte. Ikke det jeg klarer å se ihvertfall, jeg har sette ekstra godt etter nå men klarer ikke å nor "gult-tint" på skjermen. Jeg har hatt min i ca 3 uker.. Mvh Gega Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 noen med tele 2 og iphone 4 her, ble nettopp portert til de, og sliter med å få 3g til å fungere optimalt, har tastet inn innstilingene slik som de står på hjemmesiden dems, men får altså ikke 3g tilgang, får heller ikke til å motta og sende mms. APN: internet.tele2.no har valgt data roaming, står at jeg skal det. under mms har jeg dette APN: mms.tele2.no Brukernavn: blank Passord: blank MMSC: http://mmsc.tele2.no/ MMS-proxy: 193.12.40.14:8080 Maks. MMS Størrelse: 307200 MMS UA Prof-URL: Blankt Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 OKI, har en ting som irriterer meg. Hvordan får jeg filmer og tv-serier over fra pc'n min og til iPhone4'n? Finner ingen logisk måte å gjøre det på... Filformatet er hovedsakelig MKV kodet med h264. Sikkert en meget logisk måte å gjøre det på, men jeg finner den ikke Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Vlc player funker fint Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 iphone 4 støtter ikke mkv, du må konvertere det til et format iphone takler. bruk handbrake eller iflicks (hvis du har mac) der har du egne presets for iphone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå