Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Kanskje også greit å få svar på hvordan man skal få de apps'ene jeg betalte for på min 3G, til min iPhone 4 uten å betale for disse igjen? ^^

Logg inn på kontoen du kjøpte de fra. ;)

 

Done. Men alikevel så dukker det opp "kjøp" som alternativ i appstore. Har gått igjennom historikken via iTunes, og kan bekrefte at produktene er kjøpt tidligere. Kan jeg trykke på "kjøp", og iTunes vil kjenne igjen kjøpet gjort tidligere?

 

**REDIGERT

Testa med en billig app, kjøpt tidligere. Slapp å betale for denne igjen. ^^ Men lurer fremdeles på hvor Football Manager Handheld 2010 har tatt veien :D

 

Det merkligeste er vel at det er ikke noe info om dette på nettet.

Endret av Hvadankan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen gode i CSS her som har lyst til å hjelpe meg med en sak?

 

Se temperaturen her går under selve homescreen widget saken. irriterer meg, men kan nada om CSS. Si ifra om du har lyst å hjelpe, så kan jeg sende CSS fila som pm :)

 

"Sense klokka" kunne jeg klart meg uten.

Derfor det er så bra at vi har forskjellige smak ;)

Lenke til kommentar

Noen gode i CSS her som har lyst til å hjelpe meg med en sak?

 

Se temperaturen her går under selve homescreen widget saken. irriterer meg, men kan nada om CSS. Si ifra om du har lyst å hjelpe, så kan jeg sende CSS fila som pm :)

 

"Sense klokka" kunne jeg klart meg uten.

Derfor det er så bra at vi har forskjellige smak ;)

 

Hva som er så bra med android at man vil gå til slike lengder for å emulere det på en platform med et bedre os levert fra fabrikk?

 

Her er jailbreak tråden btw: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1266604 , der kan man diskutere det nyeste designet på kameraknappen av hjertens lyst.

Endret av Lilac1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er blitt klaget på at folk diskuterer jailbreak i denne tråden mange ganger. Det roter til tråden for de som overhodet ikke er interessert i jailbreak. Bedre å samle det i en egen tråd vil jeg tro :)

 

Personlig er jeg ikke noe for at telefonen skal ligne en HTC-iPhone-kopi, selv om man kan ha vidgets osv. aldri så mye :)

Lenke til kommentar

I dag trynet facebook appen fullstendig hos meg, skjermen vill ikkje reagere på noen måte. Slettet appen og installerte på nytt så funket det :p Appen fallt i grus på dama sin 3Gs under synkronisering av kontakter også...tilfeldigheter eller er det 4.2 uppdaten som roter det til ? hehe

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Noen liker røde biler, andre liker blå. Det er ikke det helt store problemet.

Apple burde selvsagt sørget for at den hvite kom i salg samtidig, da hadde folk hatt et valg mellom hvit og svart.

 

Jeg må inrømme at jeg vippet mellom hvit og svart en stund. Heldigvis bestemte jeg meg for svart :)

Lenke til kommentar

Norske apper;

 

Canal digital sin Tv guide

 

Ser så fin ut. Men et elendig makkverk i fht fx TV-guiden av Knut Ø.

 

At CD fikk godkjent sin på appstore er merkelig. Det er så.

 

Men hvorfor kan ikke ikke noen ta tak i appen og fikse urverket?

 

Ps Knut sin mangler noen av CD kabelkanaler

Derfor bruker jeg cd sin fremdeles ;(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...