Hvadankan Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Kanskje også greit å få svar på hvordan man skal få de apps'ene jeg betalte for på min 3G, til min iPhone 4 uten å betale for disse igjen? ^^ Logg inn på kontoen du kjøpte de fra. Done. Men alikevel så dukker det opp "kjøp" som alternativ i appstore. Har gått igjennom historikken via iTunes, og kan bekrefte at produktene er kjøpt tidligere. Kan jeg trykke på "kjøp", og iTunes vil kjenne igjen kjøpet gjort tidligere? **REDIGERT Testa med en billig app, kjøpt tidligere. Slapp å betale for denne igjen. ^^ Men lurer fremdeles på hvor Football Manager Handheld 2010 har tatt veien Det merkligeste er vel at det er ikke noe info om dette på nettet. Endret 4. desember 2010 av Hvadankan Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det vil stå "Kjøp" selv om du har kjøpt programmet tidligere. Hvis du har logget inn på riktig konto, skal det ikke koste deg noe. Og hvis jeg ikke tar helt feil vil du få beskjed om at du har kjøpt det før, med spørsmål om du vil laste ned på nytt. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Noen gode i CSS her som har lyst til å hjelpe meg med en sak? Se temperaturen her går under selve homescreen widget saken. irriterer meg, men kan nada om CSS. Si ifra om du har lyst å hjelpe, så kan jeg sende CSS fila som pm "Sense klokka" kunne jeg klart meg uten. Derfor det er så bra at vi har forskjellige smak Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Noen gode i CSS her som har lyst til å hjelpe meg med en sak? Se temperaturen her går under selve homescreen widget saken. irriterer meg, men kan nada om CSS. Si ifra om du har lyst å hjelpe, så kan jeg sende CSS fila som pm "Sense klokka" kunne jeg klart meg uten. Derfor det er så bra at vi har forskjellige smak Hva som er så bra med android at man vil gå til slike lengder for å emulere det på en platform med et bedre os levert fra fabrikk? Her er jailbreak tråden btw: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1266604 , der kan man diskutere det nyeste designet på kameraknappen av hjertens lyst. Endret 4. desember 2010 av Lilac1 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Sutre du var da. syntes ikke ios er all verdens på å gi deg viktig informasjon fort, men for all del. hvis du syntes dette er det jo flott for deg, men igjen, folk har forskjellige preferanser. Du må ikke sutre bare fordi folk ikke deler sammen mening som deg 1 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Det er blitt klaget på at folk diskuterer jailbreak i denne tråden mange ganger. Det roter til tråden for de som overhodet ikke er interessert i jailbreak. Bedre å samle det i en egen tråd vil jeg tro Personlig er jeg ikke noe for at telefonen skal ligne en HTC-iPhone-kopi, selv om man kan ha vidgets osv. aldri så mye Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) I dag trynet facebook appen fullstendig hos meg, skjermen vill ikkje reagere på noen måte. Slettet appen og installerte på nytt så funket det Appen fallt i grus på dama sin 3Gs under synkronisering av kontakter også...tilfeldigheter eller er det 4.2 uppdaten som roter det til ? hehe Endret 5. desember 2010 av Mala Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Er det mulig å hindre den offisielle msn-appen til å "skru seg på automatisk"? Når jeg kjører bil fester jeg radiosender til telefonen, og da er det mektig irriterende når den automatisk har logget på msn og noen prater til meg. Blir utrolig mye støy og irritasjon ut av det. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Apple har visst bekreftet at den hvite iPhone 4 skal komme til våren. (Om det faktisk stemmer gjenstår selvsagt å se) Det virker på meg som litt i seneste laget, men den kommer sikkert til å selge rimelig bra uansett Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kanskje man får slutt på ghettofiseringen av svarte iphones nå. Foxconn som lager dekslene har visst solgt hvite bakdeksel på ebay til mer eller mindre nevenyttige for en liten formue (ca 150 dollar), og resultatene ble omtrent like jævlige som man kan tenke seg til. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Villt hvor mye fargen på iPhonen betyr for enkelte ja....menne la dem hive pengene i dass for min del. Syns uansett den svarte ser bedre ut Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Villt hvor mye fargen på iPhonen betyr for enkelte ja....menne la dem hive pengene i dass for min del. Syns uansett den svarte ser bedre ut Helt enig! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Personlig tror jeg ikke det er fargen, det er bare idioter som vil ha noe som er "annerledes" på utsiden samtidig som det er HELT LIKT PÅ INNSIDEN! Jeg hater mennesker... Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Noen liker røde biler, andre liker blå. Det er ikke det helt store problemet. Apple burde selvsagt sørget for at den hvite kom i salg samtidig, da hadde folk hatt et valg mellom hvit og svart. Jeg må inrømme at jeg vippet mellom hvit og svart en stund. Heldigvis bestemte jeg meg for svart Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ja, det er hele poenget. Når folk hadde valget med 3g og 3gs spilte det ingen rolle. NÅ plutselig, når det er umulig å få tak i, er den hvite plutselig "eksklusiv" og alle vil ha den. Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Norske apper; Canal digital sin Tv guide Ser så fin ut. Men et elendig makkverk i fht fx TV-guiden av Knut Ø. At CD fikk godkjent sin på appstore er merkelig. Det er så. Men hvorfor kan ikke ikke noen ta tak i appen og fikse urverket? Ps Knut sin mangler noen av CD kabelkanaler Derfor bruker jeg cd sin fremdeles ;( Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Canal digital sin Tv guide Jeg brukte TVGuiden fra ABC Startsiden helt til i går, da den begynte å krasje ved hver oppstart. Jeg liker ikke UIet i Knuts app, så jeg velger å avstå fra å bruke den. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvor får jeg tak i iPhone 4 billigst? Ser det er en del på finn, men er ikke interessert i såkalte hackede telefoner med kun amerikans språk og sånt. Helst 32 GB Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ok, takk Hvilket abbonemant er best? Har Tele2 Champion, men er nedbetalt for lenge siden så betaler ingenting i månedsavgift. Kanskje jeg kunne ta med MobilSurf Medium som er 100MB for 50 spenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå