Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

I dag ble jeg sikkelig nervøs for TLF min! Første buggen jeg har opplevd, den slo seg plutselig helt av, den var DØD, trudde jeg. Måtte holde inne sleep og home knappen i 10 sek ca for å få liv i den... ble nervøs :p

Flere som har opplevd lignende? eventuelt vet hvorfor det skjer?

Opplevd noe lignende, men da funket det ikke å holde inne sleep og home knappen ble helt sykt nervøs og trodde at telefonen var død. Så tenkte jeg kanskje at den var tom for strøm(selvom jeg nettopp hadde laddet den 100%) så jeg kobla den til ladern åsså funka den helt fint etter det med fullt batteri og alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har det helt sikkert blitt svart på flere ganger, men vi prøver oss.

1. Henta min iPhone 4 i dag fra forhandler, med en portering til Telenor fra Tele2.

2. Ringte Telenor, for å oppheve operatørlås på mobilen.

3. Koblet mobilen til iTunes ved en gjenoppretting, med Telenor-SIM. For å aktivere.

4. Prøvd Tele2-Sim. Opplever "Ugyldig SIM".

Vil presistere at kun ved oppstart av iPhone med TELENOR-SIM dukker det opp "Venter på aktivering, dette kan ta noe tid." Dette tyder jo på at ikke aktiveringen er fullført, vel?

Når denne "Aktiveringen" er fullført, vil det komme opp en endelig tilbakemelding på skjermen?

Har forresten kuttet ut SIM-kortene selv, kan også være et problem der, men alt virker som normalt og får kommet inn på menyene og lest av kontakter og detaljer på SIM-kortet.

Takker så meget godtfolk!

Lenke til kommentar

I dag ble jeg sikkelig nervøs for TLF min! Første buggen jeg har opplevd, den slo seg plutselig helt av, den var DØD, trudde jeg. Måtte holde inne sleep og home knappen i 10 sek ca for å få liv i den... ble nervøs :p

Flere som har opplevd lignende? eventuelt vet hvorfor det skjer?

Opplevd noe lignende, men da funket det ikke å holde inne sleep og home knappen ble helt sykt nervøs og trodde at telefonen var død. Så tenkte jeg kanskje at den var tom for strøm(selvom jeg nettopp hadde laddet den 100%) så jeg kobla den til ladern åsså funka den helt fint etter det med fullt batteri og alt.

Det som også gjorde meg ekstra nervøs var at det ikke skjedde noe som helst når jeg koblet til laderen :o

men gikk heldigvis bra da, så får meg at den var død av en eller annen grunn og at jeg måtte gå tilbake til gammelt crap jeg har liggende mens den er på rep :p

Lenke til kommentar

Dette har det helt sikkert blitt svart på flere ganger, men vi prøver oss.

1. Henta min iPhone 4 i dag fra forhandler, med en portering til Telenor fra Tele2.

2. Ringte Telenor, for å oppheve operatørlås på mobilen.

3. Koblet mobilen til iTunes ved en gjenoppretting, med Telenor-SIM. For å aktivere.

4. Prøvd Tele2-Sim. Opplever "Ugyldig SIM".

Vil presistere at kun ved oppstart av iPhone med TELENOR-SIM dukker det opp "Venter på aktivering, dette kan ta noe tid." Dette tyder jo på at ikke aktiveringen er fullført, vel?

Når denne "Aktiveringen" er fullført, vil det komme opp en endelig tilbakemelding på skjermen?

Har forresten kuttet ut SIM-kortene selv, kan også være et problem der, men alt virker som normalt og får kommet inn på menyene og lest av kontakter og detaljer på SIM-kortet.

Takker så meget godtfolk!

Ring telenor på nytt. Av og til tar de feil av opplåsningsknappen og "gjøre ingenting" knappen.

Lykke til å få dem til å innrømme at dette kanskje er deres feil, dog.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Kan fort være der problemet ligger ja. Har også prøvd tipset om å gjenopprette med Tele2-sim:

Har nå prøvd å gjenopprette med Tele2-SIM i telefoenen. Da viser iPhonen melding om å koble til iTunes, mens iTunes smeller opp en melding som lyder:

The SIM card inserted in this iPhone does not appear to be supported.

Only compatioble SIM cards from a supperted Carrier may be used to activate iPhone. Please insert the SIM card that CAME WITH YOUR IPHONE or visit a supported Carrier's store to recieve a replacement SIM card.

Lenke til kommentar

Kan fort være der problemet ligger ja. Har også prøvd tipset om å gjenopprette med Tele2-sim:

Har nå prøvd å gjenopprette med Tele2-SIM i telefoenen. Da viser iPhonen melding om å koble til iTunes, mens iTunes smeller opp en melding som lyder:

Only compatioble SIM cards from a supperted Carrier may be used to activate iPhone. Please insert the SIM card that CAME WITH YOUR IPHONE or visit a supported Carrier's store to recieve a replacement SIM card.

Jepp, jeg måtte aktivere min med telenorsim selv om jeg bruker en annen operatør, så dette løser seg nok med en telefon til kundeservice.

Btw, noen andre som måtte legge inn MMS innstillinger på nytt etter 4.2?

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Jepp, jeg måtte aktivere min med telenorsim selv om jeg bruker en annen operatør, så dette løser seg nok med en telefon til kundeservice.

Btw, noen andre som måtte legge inn MMS innstillinger på nytt etter 4.2?

Jeg måtte ikke det denne gangen.

Når jeg første gang oppdaterte til 4.0 tror jeg det var så mistet jeg alt dette.

Det vil si at det forsvant når jeg brukte den gamle sikkerhetskopien som jeg hadde tatt før jeg oppdaterte.

Etter at jeg har latt være å ta med "gammel skit" med påå en ny oppdatering så har alt virket knirkefritt :roll:

Gega

Lenke til kommentar

Hva er greia med at telefonen mister dekning helt uten videre en gang om dagen? Det virker ikke å sette den i flymodus og så skru det av igjen. Jeg må skru telefonen helt av for å fikse det. Dette pleier å skje hver dag.. :thumbdown:

Min også, og batteriet synker med 10% i timen hvis jeg har på push!

Lenke til kommentar

Noen gode i CSS her som har lyst til å hjelpe meg med en sak?

Se temperaturen her går under selve homescreen widget saken. irriterer meg, men kan nada om CSS. Si ifra om du har lyst å hjelpe, så kan jeg sende CSS fila som pm :)

img0096n.png

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Se temperaturen her går under selve homescreen widget saken. irriterer meg, men kan nada om CSS. Si ifra om du har lyst å hjelpe, så kan jeg sende CSS fila som pm :)

Er det jailbreaka iPhone? damn nå fikk jeg lyst til å jailbreake og!

Det jeg savner aller mest(eller har lyst på da, kan ikke savne noe jeg aldri har hatt:P ) er custum themes og widgets på tlf :p

Fant du noen guides ol noen plass?

Når det gjelder css probleme ditt, er jeg ikke stort mye til hjelp, hadde php programering (css var med da) for 2 år siden, men husker ikke så mye av det, og siden du har fått til ting så langt har du sikkert like mye peiling som meg på det :p Prøv å webdesign/programering delen av forumet

edit: la til quote

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Her er css fila, så får alle som har peil ta seg en titt, skulle jo tro det hadde noe med dette å gjøre.

#weather #weatherTemp{

position:absolute;

right:10px;

top:25px;

font-size:17px;

text-shadow:#000 -1px 1px 3px;

Takk for tilbakmelding av homescreen, det er suave hd, men har byttet ikoner med alt ikoner isteden, iconclasm for å flytte på ikoner og gjøre avstanden mellom dem mindre i høyden, supergirl wallpaper og iandroid hd htc plugin. har slanted lock på lockscreenen min, legger ved et bilde av lockscreen i spoilertaggen for de som vil se hvordan slantedlock ser ut på lockscreen

img0098c.png

Edit; hm, så nå at når temperaturen havnet under 10 minus grader, altså 9minus fks så gikk temperaturen på riktig sted i widigten, men er temperaturen -10 og høyere, så går den utenfor widgeten

AndroiHD.css

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Noen som har spilt Football Manager Handheld på iPhone?

Kjøpte dette for en 65 eller 69 kroner den gang jeg hadde iPhone 3g.

Slik det ser ut som nå, så eksisterer den ikke lengre. Har googlet og sett rundt på nettet, ser noen filer etter spillet, men har ikke JB telefonen, og ønsker heller ikke dette.

Noen som har en grei forklaring på hvorfor denne ikke er i Appstore noe lengre?

Kanskje også greit å få svar på hvordan man skal få de apps'ene jeg betalte for på min 3G, til min iPhone 4 uten å betale for disse igjen? ^^

Lenke til kommentar

"Sense klokka" kunne jeg klart meg uten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...