Torger Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Brukt autostitch Bilde er tatt i forrige uke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Utrolig flott Torger Lenke til kommentar
miCro Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Tidligere brukte jeg Mediamonkey til å legge inn musikk både på ipod og iPhone, men nå går det ikke lengre, får bare beskljed om at den ikke støtter den og at jeg bare kan se hva som er på den men ikke legge noe inn... Har apple lagt inn noe sperre der? Skikkelig kjipt, jeg synes det var mye enklere å bruke Mediamonkey til dette.. Noen som vet om det finnes et annet program for å legge inn musikk så jeg slipper itunes? Gega Hver gang iTunes eller iPhone oppdateres fører det som oftest til at også MediaMonkey må oppdateres. Det er ikke sikkert Apple direkte sprerrer for tredjepartsprogrammer (selv om det ikke er utenkelig), men oppdateringene fører med seg endringer i de systemene MM bruker for å kunne overføre musikk og bryter dermed kompabiliteten. Oppdater MM til 3.2.4 så vil du kunne bruke programmet som normalt igjen. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Har du siste utgave av MediaMonkey? Jeg har fått pop-up at den vil oppdatere seg til nyeste utgave for å støtte 4.1/4.2. Takk, det var bare å oppdatere så var alt i orden igjen Gega Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hvis man trenger og gjennopprette en sikkerhetskopi via iTunes, hvordan gjør man det?? Så fort man kobler til iPhonen så tar jo iTunes en ny sikkerhetskopi, blir ikke den du egentlig skulle hatt da overskrevet?? Ingen som har noe svar på denne?? Lenke til kommentar
intel_inside Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hvis man trenger og gjennopprette en sikkerhetskopi via iTunes, hvordan gjør man det?? Så fort man kobler til iPhonen så tar jo iTunes en ny sikkerhetskopi, blir ikke den du egentlig skulle hatt da overskrevet?? Ingen som har noe svar på denne?? iTunes -> rediger -> innstillinger -> enheter: kryss av for "Hindre at..." Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Noen som har denne: http://www.eplehuset.no/produkt/2206_incase-monochrome-slider-case-iphone-4---ink-ny.aspx ? Erfaringer? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Er det noen som vet om en mulighet for custom EQ for iPhone 4 eller? Har testet Equalizer, men det er utrolig rotete, og alle disse triksene via iTunes. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Har bestilt iphone i gave til samboer, skal hjem til familien 5 desember, stod at iphone ble fraktet fra nederland i dag, noen som har noen formening om jeg får den før helga/på lørdag. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Pleier som regel å ta 2-3 dager fra Nederland. Så om du kan tracke bestillingen nå, og det vises at den er i Nederland, så er det veldig stor sannsynlighet for at du får den før helga. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Tok og bestillte meg en AirPort Express i går, endelig slutt på å dra kabel til laptopen hele tiden Er det noen her inne som har erfaring med en slik og streaming fra iPhone/laptop ? Endret 29. november 2010 av Mala Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Pleier som regel å ta 2-3 dager fra Nederland. Så om du kan tracke bestillingen nå, og det vises at den er i Nederland, så er det veldig stor sannsynlighet for at du får den før helga. takker, hørtes bra ut Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Tok og bestillte meg en AirPort Express i går, endelig slutt på å dra kabel til laptopen hele tiden Er det noen her inne som har erfaring med en slik og streaming fra iPhone/laptop ? Joda. Av en eller annen grunn vil den ikke streame lyd via USB kontakten Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Som dere vet har jo 4.2 kommet. Spørsmålet mitt er da: vil noe bli slettet? Er det noen apps som ikke kommer til å funke? Resetter alle instillingen seg? Ja, jeg er en relativt ny men ekstremt fornøyd iPhone bruker;D Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg tror mine MMS/Internett- innstillinger fjernet seg, men ellers mister du ingenting. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Som dere vet har jo 4.2 kommet. Spørsmålet mitt er da: vil noe bli slettet? Er det noen apps som ikke kommer til å funke? Resetter alle instillingen seg? Ja, jeg er en relativt ny men ekstremt fornøyd iPhone bruker;D Om ingenting går galt så skal absolutt ingenting bli slettet på din iPhone, det har ennå ikke skjedd meg ihvertfall Gega Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Som dere vet har jo 4.2 kommet. Spørsmålet mitt er da: vil noe bli slettet? Er det noen apps som ikke kommer til å funke? Resetter alle instillingen seg? Ja, jeg er en relativt ny men ekstremt fornøyd iPhone bruker;D Jeg mistet MMS innstilingene mine men ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Mistet også internett/MMS instillingene mine. Opplever også problemer med å koble meg opp på internett via mobilnettet etter siste update...Så må ty til flymodus løsningen til tider Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg har fått problemer med et par applikasjoner etter updaten. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvilke? De er sannsynligvis ikke oppdatert til å "takle" oppdateringen bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå