Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tidligere brukte jeg Mediamonkey til å legge inn musikk både på ipod og iPhone, men nå går det ikke lengre, får bare beskljed om at den ikke støtter den og at jeg bare kan se hva som er på den men ikke legge noe inn...

Har apple lagt inn noe sperre der?

Skikkelig kjipt, jeg synes det var mye enklere å bruke Mediamonkey til dette.. :thumbdown:

Noen som vet om det finnes et annet program for å legge inn musikk så jeg slipper itunes?

Gega

Hver gang iTunes eller iPhone oppdateres fører det som oftest til at også MediaMonkey må oppdateres. Det er ikke sikkert Apple direkte sprerrer for tredjepartsprogrammer (selv om det ikke er utenkelig), men oppdateringene fører med seg endringer i de systemene MM bruker for å kunne overføre musikk og bryter dermed kompabiliteten. Oppdater MM til 3.2.4 så vil du kunne bruke programmet som normalt igjen.

Lenke til kommentar

Hvis man trenger og gjennopprette en sikkerhetskopi via iTunes, hvordan gjør man det?? Så fort man kobler til iPhonen så tar jo iTunes en ny sikkerhetskopi, blir ikke den du egentlig skulle hatt da overskrevet??

Ingen som har noe svar på denne??

iTunes -> rediger -> innstillinger -> enheter: kryss av for "Hindre at..."

Lenke til kommentar

Som dere vet har jo 4.2 kommet. Spørsmålet mitt er da: vil noe bli slettet? Er det noen apps som ikke kommer til å funke? Resetter alle instillingen seg?

Ja, jeg er en relativt ny men ekstremt fornøyd iPhone bruker;D

Om ingenting går galt så skal absolutt ingenting bli slettet på din iPhone, det har ennå ikke skjedd meg ihvertfall :thumbup:

Gega

Lenke til kommentar

Som dere vet har jo 4.2 kommet. Spørsmålet mitt er da: vil noe bli slettet? Er det noen apps som ikke kommer til å funke? Resetter alle instillingen seg?

Ja, jeg er en relativt ny men ekstremt fornøyd iPhone bruker;D

Jeg mistet MMS innstilingene mine men ikke noe mer enn det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...