Runar Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hva har det seg at et album på spotify IKKE vil spilles i background? Alle andre sangene kan jeg det.. Sikker på at du ikke gjør noe galt? Jeg kan fint spille av album mens programmet ligger i bakgrunnen. Hvilket album er det snakk om? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Kan det ha noe med at det er det albumet som er intergrert fra iPod? Får bare prøve og legge det inn på nytt Endret 24. november 2010 av Blax Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Ja dersom du har integrerte ett album via iPod kan det blir trøblete, opplevde faktisk det samme i dag. Når man aktiverer iPod integrasjon kommer det opp en beskjed om dette også. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 De har vel forbeholdt det til de som betaler for Mobile Me. Det er så typisk apple, de slipper noe som er gratis men med en haug med begrensninger, det blir så mange begrensninger at det ikke blir praktisk å bruke i det hele tatt. Gega Fungerer fint å sende meldinger til telefonen via MobileMe for meg, og jeg betaler ikke en krone. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Ja dersom du har integrerte ett album via iPod kan det blir trøblete, opplevde faktisk det samme i dag. Når man aktiverer iPod integrasjon kommer det opp en beskjed om dette også. Javist! Det virker som de driver å løser problemet. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Flere som opplever en bugg under innstillinger--> generelt-->bruk, etter oppdateringa? Hos meg står det nemlig at jeg har brukt tlf like mye som den har vært i ventemodus Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Etpar spørsmål om jailbreak, og hva man bør gjøre før jailbreak 1: Går det an å lage et komplett "speilbilde" av innholdet på telefonen, lagre det med et eget navn (slik at jeg kan "restore" hvis jailbreak går til hælvete? Eller er ikke det nødvendig? Likte backup-funksjonen på Android, da lagde man et speilbilde på en GB eller to. (finner ingen slike filer i iTunes eller mapper på pc'n. 2: Fungerer iTunes etter jailbreak? (Synce som vanlig, overføre musikk osv) Og hvis man velger å droppe jailbreak i fremtiden, hvordan fjerner man den igjen? Og hva gjør man når Apple slipper IOS4.3? Må man benytte "factory defaults" og slette hele telefonen eller hva? Noen som kan opplyse meg litt på dette punktet? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 1: Går det an å lage et komplett "speilbilde" av innholdet på telefonen, lagre det med et eget navn (slik at jeg kan "restore" hvis jailbreak går til hælvete? Eller er ikke det nødvendig? Likte backup-funksjonen på Android, da lagde man et speilbilde på en GB eller to. (finner ingen slike filer i iTunes eller mapper på pc'n. Backupfunksjonen i iTunes er i de aller fleste tilfeller mer enn bra nok. Bare sørg for at du faktisk tar backup av alt på telefonen!! 2: Fungerer iTunes etter jailbreak? (Synce som vanlig, overføre musikk osv) iTunes fungerer uten problemer. Og hvis man velger å droppe jailbreak i fremtiden, hvordan fjerner man den igjen? Og hva gjør man når Apple slipper IOS4.3? Må man benytte "factory defaults" og slette hele telefonen eller hva? Alt du trenger å gjøre for å fjerne jailbreaken er å oppdatere (eller gjenopprette) i iTunes. Det er ikke nødvendig å slette alt på telefonen for å oppdatere til iOS 4.3, heller ikke hvis du ønsker å jailbreake den. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 1: Går det an å lage et komplett "speilbilde" av innholdet på telefonen, lagre det med et eget navn (slik at jeg kan "restore" hvis jailbreak går til hælvete? Eller er ikke det nødvendig? Likte backup-funksjonen på Android, da lagde man et speilbilde på en GB eller to. (finner ingen slike filer i iTunes eller mapper på pc'n. Backupfunksjonen i iTunes er i de aller fleste tilfeller mer enn bra nok. Bare sørg for at du faktisk tar backup av alt på telefonen!! Da kommer jo spørsmålet: Hvordan veit jeg det? Jeg har hooket av for "Sync Contacts with Outlook", "Sync Calendars with Outlook". Mailoppsett har jeg på telefonen. Hvordan sjekker jeg at backupen er komplett? Hvor ligger backupfila? Fant en backupfolder C:\Users\andi\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\xxxxxxx, men veit ikke om den er riktig... her ligger det 589 filer, ser ut som de er datert på det tidspunktet telefonen er satt i dockingstasjonen. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Er det ikke mulig med aktive bakgrunner på Iphone'n ? Lenke til kommentar
Gega Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 De har vel forbeholdt det til de som betaler for Mobile Me. Det er så typisk apple, de slipper noe som er gratis men med en haug med begrensninger, det blir så mange begrensninger at det ikke blir praktisk å bruke i det hele tatt. Gega Fungerer fint å sende meldinger til telefonen via MobileMe for meg, og jeg betaler ikke en krone. Ja, det er jeg klar over, det kan jeg også gjøre.. men "mobileme" har vel andre funksjoner også? Gega Lenke til kommentar
;_; Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Er det ikke mulig med aktive bakgrunner på Iphone'n ? Ikke uten å jailbreake. Endret 25. november 2010 av ;_; Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hvis man trenger og gjennopprette en sikkerhetskopi via iTunes, hvordan gjør man det?? Så fort man kobler til iPhonen så tar jo iTunes en ny sikkerhetskopi, blir ikke den du egentlig skulle hatt da overskrevet?? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Finnes det noen vettuge programmer som kan merge sub.filer og forskjellige filmfiler før man legger dem over på telefonen ? Evt. en mediaspiller som takler subs Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hvis du har Mac så fungerer Handbrake veldig fint til det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Mac har eg desverre ikkje(enda) hehe. Men ok, kjøpte AVplayer fra storen; denne skulle takle en del formater og sub filer. Endret 27. november 2010 av Mala Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Både AirVideo og VLC takler subs tror jeg. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Hvis du har Mac så fungerer Handbrake veldig fint til det. Man trenger da ikke mac for å få Handbrake? Jeg har windows 7, og jeg har Handbrake. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Tidligere brukte jeg Mediamonkey til å legge inn musikk både på ipod og iPhone, men nå går det ikke lengre, får bare beskljed om at den ikke støtter den og at jeg bare kan se hva som er på den men ikke legge noe inn... Har apple lagt inn noe sperre der? Skikkelig kjipt, jeg synes det var mye enklere å bruke Mediamonkey til dette.. Noen som vet om det finnes et annet program for å legge inn musikk så jeg slipper itunes? Gega Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Har du siste utgave av MediaMonkey? Jeg har fått pop-up at den vil oppdatere seg til nyeste utgave for å støtte 4.1/4.2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå