Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Ble anbefalt SGP Ultra Clear her inne, og denne bruker eg på min telefon :) Slengte den på dagen eg fikk telefonen for å bevare skjermen og baksiden. Filmen ligger god på og skjemmer ikkje skjermen på noen måte (ihvertfall ikkje som eg legger merke til). Ellers har eg også en sort Classic Collection lær slip-in case som eg smetter telefonen inne ved daglig bruk og utflukter.

Hvordan funker sleeven, mala?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den må eg neste si meg førnøyd med :) Telefonen går lett inn, og det går greit å dra den ut igjen. Virker å vere av god kvalitet,deilig stoff inni sleeven. Men eg ser for meg at noen sandkorn inni der raskt kan etterlate seg noen koselige riper i skjermen (som en annen vis mann her inne sa) Men eg har uansett SGP`en på begge sider, og har forøvrig roet sandkassebruken med årene.Satser på at det går greit ;)

Lenke til kommentar

De har vel forbeholdt det til de som betaler for Mobile Me.

Det er så typisk apple, de slipper noe som er gratis men med en haug med begrensninger, det blir så mange begrensninger at det ikke blir praktisk å bruke i det hele tatt.

Gega

Lenke til kommentar

Innstillinger > telefon > SIM-PIN-kode

Uff ja, så flaut :whistle:

Jeg ville jo så tydelig huske at jeg hadde sett dette før, men var så opptatt med å komme i gang med den nye iPhonen at jeg ikke ga meg tid til å lete lengere... tenkte overhodet ikke på innstillinger og telefon:-)

Tusen takk skal du ha :!:

Gega

Lenke til kommentar

Kan man ikke sende sånn "returner denne telefonen" melding til iPhone 4 hvis man mister den? Jeg så det gikk an fra selve applikasjonen "Find My iPhone", men ser ikke ut til å funke på me.com

Noen som vet?

Det funker helt fint for meg på me.com, og den lokaliserer også over 3G

Lenke til kommentar

Kan man ikke sende sånn "returner denne telefonen" melding til iPhone 4 hvis man mister den? Jeg så det gikk an fra selve applikasjonen "Find My iPhone", men ser ikke ut til å funke på me.com

Noen som vet?

Når jeg går på me.com får jeg bare opp kartet. Hvor må man trykke for å få mulighet for å sende melding eller lage en lyd?

Lenke til kommentar

Noen som vet?

Når jeg går på me.com får jeg bare opp kartet. Hvor må man trykke for å få mulighet for å sende melding eller lage en lyd?

du må også huske på å ha på mobildata eller Wifi :p

Lenke til kommentar

Skal ha meg en iphone 4 no, og lure bare på kva tilbehør som er eit "must"

og kor det kan skaffast. Som f. eks. screen protector, case osv...

Har du den de skriver om der? Hvor har du kjøpt den? :-)

Det meste finn du på apple.no om du kjøpe telefonen derifra, men når det er sagt så synes jeg at iPhone 4 har så pent utseende at det er for ille å dekke den til med "case" eller skjermprotector :dribble:

En dockingstasjon er kjekt å ha, jeg har en stående på nattbordet som jeg setter telefonen i hver kveld i og med at jeg bruker den som vekkeklokke.

http://mobilen.no/wip4/test/tilbehoeret-iphone-eiere-maa-ha/d.epl?id=48817

Gega

Lenke til kommentar

Hva har det seg at et album på spotify IKKE vil spilles i background? Alle andre sangene kan jeg det.. Når jeg går ut av appen så bare stopper musikken.

Har bestilt meg denne beskyttelsen:

Ser bra ut :)

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...