system3 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Da var iPhone 4 og UltraSlim-futteral kjøpt Jeg har Macbook og iMac fra før men har aldri hatt telefonen, så dette blir spennende Regner med at det var lurt å bestille litt tidlig hvis presangen skal ligge under juletreet Lenke til kommentar
Edian Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Tusen takk for flotte svar, folkens virker som om det er verdt et forsøk Har sagt til sjefen at han skal ringe meg når vi får en ny levering : D Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ahh, herlig med Find my iPhone! Fungerer perfekt! For de som ikke får det til, her er step-by-step guide. Fikk en feilmelding første gang jeg skulle verifisere kontoen, men funket fint andre gangen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Største oppdateringer på oppdateringen? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ahh, herlig med Find my iPhone! Fungerer perfekt! For de som ikke får det til, her er step-by-step guide. Fikk en feilmelding første gang jeg skulle verifisere kontoen, men funket fint andre gangen. Der var guiden jeg lette etter Takk! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Wtb: jailbreak Ikke faen om jeg oppgraderer før jeg er 110 % sikker på at jeg får beholde LockScreen! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Min jailbreakede ipad trynet helt etter 4.2 kom. Har ikke oppdatert eller noe Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 iPaden krasjet før du oppdaterte, kun fordi 4.2 ble lansert? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Har oppdatert en iPad, en 3GS, en 3G og en 4. Funket som bare det. Har også testet at Find My Phone fungerer på 3G, for en bruker som ikke har iPhone 4. Vedkommende la opp en MobileMe konto på min telefon ved å bruke sin Apple ID. Godtok reglene. Fikk en mail med verify request. Vedkommende godkjente, og vips så hadde vedkommende en Apple ID som fungerte mot Find My Phone. Slettet kontoen til vedkommende fra min telefon, og vedkommende kunne da lage en MobileMe konto på sin telefon, og aktivere Find My Phone. De nye sms tonene derimot er litt for lange. Passer perfekt for dem som får en til to sms iløpet av en dag. Endret 23. november 2010 av Megaoctane Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jailbreak good to go på 4.2? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jailbreak good to go på 4.2? Delvis, men jeg kommer til å vente. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Noen som vet hvordan man "finner tekst" i Safari? Har ikke fått det til enda.. Og så ser jeg at det er et nytt ikon ved siden av volumjustering i f.eks Spotify. Dette gjelder AirPlay, men når jeg trykket på knappen fikk jeg opp to alternativer. Det var "iPhone" og "Anders". Jeg prøvde å trykke på "Anders", men det skjedde ingenting. Regner med at dette skulle være Mac'en. Noen som vet hvordan man får det til å funke? Takk for svar Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Noen som vet hvordan man "finner tekst" i Safari? Har ikke fått det til enda.. Du bruke visstnok Google-feltet, så skal du få opp et valg om å søke på siden du er på. Redigert: Les dette. Endret 23. november 2010 av Runar Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 For å teste kan man skrive et ord man vet er på siden man er på i søkefeltet, men ikke trykk "søk". Scroll heller litt nedover, da kommer et valg for å søke på denne siden opp. Det finnes sikkert bedre måter å forklare dette på, men men Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Skal ha meg en iphone 4 no, og lure bare på kva tilbehør som er eit "must" og kor det kan skaffast. Som f. eks. screen protector, case osv... Endret 23. november 2010 av Kvalheimaren Lenke til kommentar
Gega Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Skal ha meg en iphone 4 no, og lure bare på kva tilbehør som er eit "must" og kor det kan skaffast. Som f. eks. screen protector, case osv... Det meste finn du på apple.no om du kjøpe telefonen derifra, men når det er sagt så synes jeg at iPhone 4 har så pent utseende at det er for ille å dekke den til med "case" eller skjermprotector En dockingstasjon er kjekt å ha, jeg har en stående på nattbordet som jeg setter telefonen i hver kveld i og med at jeg bruker den som vekkeklokke. http://mobilen.no/wip4/test/tilbehoeret-iphone-eiere-maa-ha/d.epl?id=48817 Gega Endret 23. november 2010 av Gega Lenke til kommentar
;_; Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Skal ha meg en iphone 4 no, og lure bare på kva tilbehør som er eit "must" og kor det kan skaffast. Som f. eks. screen protector, case osv... Det aller meste kan skaffes på eBay. Pixelskin HD er vel fortsatt sett på som et av de beste dekslene for iPhone 4, kjører det selv. Når det kommer til skjermbeskyttere foretrekker folk mye forskjellig. Bruker selv SGP Anti-fingerprint men jeg har fått noen stygge riper i den, så er godt mulig at jeg kjøper SGP Ultra Oleophobic eller Ultra Clear. Edit: La til quote. Endret 23. november 2010 av ;_; Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 iPhone 4 har så pent utseende at det er for ille å dekke den til med "case" eller skjermprotector Skjermbeskyttelse er jo et must for å beskytte det flotte designet, man klarer ikke på noen måte å se at jeg har skjermbeskytter utenom viss du ser skikkelig godt etter. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Ble anbefalt SGP Ultra Clear her inne, og denne bruker eg på min telefon Slengte den på dagen eg fikk telefonen for å bevare skjermen og baksiden. Filmen ligger god på og skjemmer ikkje skjermen på noen måte (ihvertfall ikkje som eg legger merke til). Ellers har eg også en sort Classic Collection lær slip-in case som eg smetter telefonen inne ved daglig bruk og utflukter. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 takk for mange flotte svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå