Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har oppdatert en iPad, en 3GS, en 3G og en 4. Funket som bare det.

Har også testet at Find My Phone fungerer på 3G, for en bruker som ikke har iPhone 4.

Vedkommende la opp en MobileMe konto på min telefon ved å bruke sin Apple ID.

Godtok reglene. Fikk en mail med verify request. Vedkommende godkjente, og vips så hadde vedkommende en Apple ID som fungerte mot Find My Phone. Slettet kontoen til vedkommende fra min telefon, og vedkommende kunne da lage en MobileMe konto på sin telefon, og aktivere Find My Phone.

De nye sms tonene derimot er litt for lange. Passer perfekt for dem som får en til to sms iløpet av en dag.

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man "finner tekst" i Safari? Har ikke fått det til enda..

Og så ser jeg at det er et nytt ikon ved siden av volumjustering i f.eks Spotify. Dette gjelder AirPlay, men når jeg trykket på knappen fikk jeg opp to alternativer. Det var "iPhone" og "Anders". Jeg prøvde å trykke på "Anders", men det skjedde ingenting. Regner med at dette skulle være Mac'en. Noen som vet hvordan man får det til å funke?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Skal ha meg en iphone 4 no, og lure bare på kva tilbehør som er eit "must"

og kor det kan skaffast. Som f. eks. screen protector, case osv...

Det meste finn du på apple.no om du kjøpe telefonen derifra, men når det er sagt så synes jeg at iPhone 4 har så pent utseende at det er for ille å dekke den til med "case" eller skjermprotector :dribble:

En dockingstasjon er kjekt å ha, jeg har en stående på nattbordet som jeg setter telefonen i hver kveld i og med at jeg bruker den som vekkeklokke.

http://mobilen.no/wip4/test/tilbehoeret-iphone-eiere-maa-ha/d.epl?id=48817

Gega

Endret av Gega
Lenke til kommentar

Skal ha meg en iphone 4 no, og lure bare på kva tilbehør som er eit "must"

og kor det kan skaffast. Som f. eks. screen protector, case osv...

Det aller meste kan skaffes på eBay.

Pixelskin HD er vel fortsatt sett på som et av de beste dekslene for iPhone 4, kjører det selv. Når det kommer til skjermbeskyttere foretrekker folk mye forskjellig. Bruker selv SGP Anti-fingerprint men jeg har fått noen stygge riper i den, så er godt mulig at jeg kjøper SGP Ultra Oleophobic eller Ultra Clear.

Edit: La til quote.

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

iPhone 4 har så pent utseende at det er for ille å dekke den til med "case" eller skjermprotector

Skjermbeskyttelse er jo et must for å beskytte det flotte designet, man klarer ikke på noen måte å se at jeg har skjermbeskytter utenom viss du ser skikkelig godt etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...