Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan Find my iPhone fungerer?

Du logger på MobileMe (me.com) og velger Find My iPhone (denne prosedyren kan være anderledes for de som ikke betaler), så får du opp et vindu lik dette. Alle enhetene dine vises i listen på venstre side, og trykker du på en av de får du se et kart samt muligheten til å vise en melding, låse enheten eller slette all informasjon du måtte ha lagret på den.

screenshot20101122at750.png

Lenke til kommentar

Så folkens, er dere fornøyde med iPhone 4?

Jeg er som dere ser på avataren min stor fan av Android, og jeg har nå hatt 2 HTCer.

Har vært fast bestemt på å kjøpe Desire HD, men har dessverre hørt så mye kjipt om batteriet, at jeg heller mer mot iPhone 4 for øyeblikket, da batteriet har vært det eneste som har plaga meg fælt på Desire. Det er greit nok at det er rimelig for meg å lade telefonen hver natt, men det er sjeldent det varer ut dagen i det hele tatt. Med et behov for å høre på musikk på buss og tog er dette litt dumt.

Etter hva jeg har lest, er ikke nærsensoren fikset enda. Er dette et stort problem?

Lenke til kommentar

Nærsensoren er vanskelig å si noe om. Mine kamerater sine og min iPhone 4 har ordnet seg etter 4.1, mens noen fortsatt sliter. Men en ting som er sikkert, batteriet varer langt over en dag på iPhone 4. Pendler 2 timer hver dag, og bruker da telefonen til musikk samtidig med spilling, også bruker jeg den til å sjekke mail når jeg er på skolen. Når jeg kommer hjem da er batteriprosenten på mellom 70-80%

Lenke til kommentar

Ser at det har kommet ut hvordan man skal få denne appen til å funke gratis. Men en ting, er det noen her som vet om det er mulig å få dette til på 4.1? Jeg har jailbreaket telefonen og har lite lyst til å laste ned alt av programmer osv på nytt.

Krever så vidt jeg vet 4.2.1

Det er uansett bare å vente et par dager, så kommer det sikker en jailbreak på 4.2.1

Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1290461023' post='16517159']

Ser at det har kommet ut hvordan man skal få denne appen til å funke gratis. Men en ting, er det noen her som vet om det er mulig å få dette til på 4.1? Jeg har jailbreaket telefonen og har lite lyst til å laste ned alt av programmer osv på nytt.

Det er uansett bare å vente et par dager, så kommer det sikker en jailbreak på 4.2.1

Vet du hvordan man beholder alt man har nå, om man evt skulle oppdatere til nyere FW. Altså backup. Har TinyUmbrella, men aner ikke åssen alt det der fungerer.

Gega, det funker for 3GS også, om du kjenner noen som har iPhone 4 så bare lager du en konto på den.

Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1290461023' post='16517159']

Vet du hvordan man beholder alt man har nå, om man evt skulle oppdatere til nyere FW. Altså backup. Har TinyUmbrella, men aner ikke åssen alt det der fungerer.

Gega, det funker for 3GS også, om du kjenner noen som har iPhone 4 så bare lager du en konto på den.

Takk.

ok, så man må ha iPhone 4 for å opprette konto.. jeg får min nye iPhone 4 på onsdag så da kan jeg bruke den til å opprette en konto på 3GS`n som kona skal overta:-))

Gega

Lenke til kommentar

Så folkens, er dere fornøyde med iPhone 4?

Eg har brukt min Desire i litt over ett halvt år, har herjet mye med telefonen og prøvd forskjellige ROMS og oppsett. En knakendes god telefon som man kan gjøre som man vil med. Men batteriet som du sier, holder ikkje mål. Tømmes ekstremt kjappt ved samtale/nettbruk. For ett halvt år siden, var eg fast bestemt på at iPhone ikkje var noe for meg. Etter å ha sitet med madammen sin 3Gs en del og fiklet en del skjønte eg at dette var en altfor kjedelig telefon.Og så vanvittig tungvindt med dette iTunes rælet...

Men tiden tikket videre den, og eg gikk vel egentlit litt lei det å modifisere min Desire opp i mente...hehe. Samtidig fikk er tilvennet meg rammeverket rundt en iPhone og iTunes, og ser det positive rundt alt dette som eg skydde som pesten før :p Det eg la merke til med 3Gs`en til madammen var rett og slett at den gikk som den skulle, hele veien. Var alltid smooth uansett ka det enn måtte vere. Så eg tog da det steget og bestillte meg en 32GB Iphone 4 en dag eg hadde litt for mye penger til overs :innocent:

Sålangt kan eg bare si meg fornøyd med denne lille herligheten her! Den er skamlekker, føles ekslusiv og gir ikkje fra seg ett eneste knirk. Når sannt skal sies ligger en 3Gs og Desire bedre i hånden, men dette er vel en tilvenningssak. Skjermen er jo også ett kaptittel for seg sjøl, rett og slett deilig å se på.

Eg har sagt og tenkt mye om Apple og iPhone, og mye kan nok sies på både godt og vondt. Men iPhone 4 ser ut til å gi meg mye glede og funksjonalitet til tross sitt lukkede rike, men eg kan ihvertfall anbefale deg å ta en nærmere titt på denne telefonen :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg prøver å logge inn via min iPhone4 i "Finn iPhone" - programmet med min apple - ID og passord (samme passord og brukernavn som i app-store). Automatisk dukker det opp @me.com bak apple-ID'en og jeg får melding om at det ikke er godkjent. Min gmailkonto som er knyttet opp mot itunes blir heller ikke godkjent.

Hvordan skal jeg få logget inn / opprettet "[email protected]" ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...