Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Noen som har problemer med Bluetooth-deling av iPhone 4 sin 3G-tilkobling? Har Chess forresten.

 

1) I Windows er det en driverfeil, finner ikke riktig driver for enheten - selv med iTunes installert.

2) I OS X får jeg bare feilmelding om at den ikke klarer å koble til enheten, selv med rettigheter gitt fra begge sider.

 

Noen tips?

Trodde ikke det var mulig....?

 

Jo, det er mulig. Gjør det til stadighet når jeg tar tog. Første gang var det litt klabb men, men etter litt knoting så koblet de seg sammen til slutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

iPhone 4 i hus! For en forskjell fra 3GS :)

 

Er veldig usikker på valg av case/beskyttelse dog. Er det noe bra å få kjøpt i Oslo kanskje?

 

Spørs hva du mener med beskyttelse?

Jeg har Steinheil sin beskyttelsesfilm forran og bak og føler det er nok mtp riper. Ellers føler jeg det er litt bakvent å bruke penger på en designmobil som man pakker inn i stygg plast, da kan man liksågodt kjøpe en stygg android plastsak først som sist:D

 

http://www.amazon.com/SGP-STEINHEIL-iPhone-Protector-CRYSTAL/dp/B003SQT5U4

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man kan synce telefonnumrene til vennene man har på facebook? Er greit å kun legge til så få som mulig manuelt :p

 

Det er en egen valgmulighet for det i facebook appen.

 

Gå inn på friends, så oppe i høyrehjørnet er det en liten knapp det står sync på.

 

e: orddelingsleif

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Er det mulig å fjerne passord forespørsel hver gang man skal laste noe ned fra Appstore ?

Er du sikker på at det er en god idé? Hvis du gjør det, mister du retten til å komme hit og klage hvis du ved et uhell kjøper et dyrt program/spill, eller lar noen andre (mis)bruke telefonen din.

 

Jeg mener å ha lest at det er mulig, men finner ikke forklaringen. Jeg mistenker at du må jailbreake, men er som sagt ikke helt sikker.

Lenke til kommentar

 

Er du sikker på at det er en god idé? Hvis du gjør det, mister du retten til å komme hit og klage hvis du ved et uhell kjøper et dyrt program/spill, eller lar noen andre (mis)bruke telefonen din.

 

Dette er jo selvsagt :)

 

Men greit å vite om muligheten, er bare litt plagsomt nå som telefonen er ny og eg installerer en del apps :p

Lenke til kommentar

Er det ikke bare å aktivere "1 click purchase"?

Hvis jeg ikke tar helt feil er dette kun mulig i iTunes, ikke AppStore på telefonen.

 

 

Men greit å vite om muligheten, er bare litt plagsomt nå som telefonen er ny og eg installerer en del apps :p

Du har rett i at det er plagsomt, men det er der for en grunn. ;)

 

Jeg prøver å finne en løsning men så langt ser det mørkt ut.

Lenke til kommentar

Er det flere som sliter med facebook nå?

Probleme mitt er nemlig slik at facebook fungerer helt fint på iPhonen, får notifications etc etc, men på pc'n så har ikke de nyeste notifications kommet opp, og chaten er fucked up. Dette begynte ommtrent sammtidig da jeg slo av chaten på facebook appen på iPhonen. Så lurer på om det ikke er en eller annen bug :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...