nubbiz Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen som har problemer med Bluetooth-deling av iPhone 4 sin 3G-tilkobling? Har Chess forresten. 1) I Windows er det en driverfeil, finner ikke riktig driver for enheten - selv med iTunes installert. 2) I OS X får jeg bare feilmelding om at den ikke klarer å koble til enheten, selv med rettigheter gitt fra begge sider. Noen tips? Trodde ikke det var mulig....? Jo, det er mulig. Gjør det til stadighet når jeg tar tog. Første gang var det litt klabb men, men etter litt knoting så koblet de seg sammen til slutt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har du husket å spesifikt skru på Tehtering under Nettverk? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Når 3G er på bruker den mindre strøm. Noen som har merket det samme? Wooot, MINDRE? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 iPhone 4 i hus! For en forskjell fra 3GS Er veldig usikker på valg av case/beskyttelse dog. Er det noe bra å få kjøpt i Oslo kanskje? Spørs hva du mener med beskyttelse? Jeg har Steinheil sin beskyttelsesfilm forran og bak og føler det er nok mtp riper. Ellers føler jeg det er litt bakvent å bruke penger på en designmobil som man pakker inn i stygg plast, da kan man liksågodt kjøpe en stygg android plastsak først som sist:D http://www.amazon.com/SGP-STEINHEIL-iPhone-Protector-CRYSTAL/dp/B003SQT5U4 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Når blir pengene trekt fra apple.no egentlig? Først ble de trekt, så kom de tilbake igjenn.. Endret 18. november 2010 av Blax Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen som vet hvordan man synkroniserer kontaktene på iphone'n med gmail kontaktene ? Jeg har fått facebook profilbildene over på kontaktene på telefonen og ønsker å synkronisere med gmail sånn at informasjonen som har kommet fra facebook blir lagt over på gmail kontakter. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Hvordan har du fått til det siste der? Photo phonebook virker ikke i Norge etter det jeg kan se. Fant ut en måte, Myphone. Endret 18. november 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Bare gå på friends på facebook og trykke sync, da får du profilbildet på telefonen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen som vet hvordan man kan synce telefonnumrene til vennene man har på facebook? Er greit å kun legge til så få som mulig manuelt Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Noen som vet hvordan man kan synce telefonnumrene til vennene man har på facebook? Er greit å kun legge til så få som mulig manuelt Det er en egen valgmulighet for det i facebook appen. Gå inn på friends, så oppe i høyrehjørnet er det en liten knapp det står sync på. e: orddelingsleif Endret 19. november 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Er det mulig å fjerne passord forespørsel hver gang man skal laste noe ned fra Appstore ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Er det mulig å fjerne passord forespørsel hver gang man skal laste noe ned fra Appstore ? Er du sikker på at det er en god idé? Hvis du gjør det, mister du retten til å komme hit og klage hvis du ved et uhell kjøper et dyrt program/spill, eller lar noen andre (mis)bruke telefonen din. Jeg mener å ha lest at det er mulig, men finner ikke forklaringen. Jeg mistenker at du må jailbreake, men er som sagt ikke helt sikker. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Er det ikke bare å aktivere "1 click purchase"? Edit: Manglet en bokstav. Endret 19. november 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Er du sikker på at det er en god idé? Hvis du gjør det, mister du retten til å komme hit og klage hvis du ved et uhell kjøper et dyrt program/spill, eller lar noen andre (mis)bruke telefonen din. Dette er jo selvsagt Men greit å vite om muligheten, er bare litt plagsomt nå som telefonen er ny og eg installerer en del apps Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Er det ikke bare å aktivere "1 click purchase"? Hvis jeg ikke tar helt feil er dette kun mulig i iTunes, ikke AppStore på telefonen. Men greit å vite om muligheten, er bare litt plagsomt nå som telefonen er ny og eg installerer en del apps Du har rett i at det er plagsomt, men det er der for en grunn. Jeg prøver å finne en løsning men så langt ser det mørkt ut. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 ^Godt mulig, jeg antok bare at det gjaldt over alt. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Burde vært sånn at du ikke trenger logge inn for gratise ting, også må du logge på hvis du skal kjøpe noe. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Eller har mulighet for å angre, så man ikke bruker penger på noe man ikke likte likevel Lenke til kommentar
dTd Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Er det flere som sliter med facebook nå? Probleme mitt er nemlig slik at facebook fungerer helt fint på iPhonen, får notifications etc etc, men på pc'n så har ikke de nyeste notifications kommet opp, og chaten er fucked up. Dette begynte ommtrent sammtidig da jeg slo av chaten på facebook appen på iPhonen. Så lurer på om det ikke er en eller annen bug :/ Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Eller har mulighet for å angre, så man ikke bruker penger på noe man ikke likte likevel La disse "android market er best" ligge i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå