Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Enkelt og greit: Det er ikke vann som helles i glasset, det er matolje. Matolje kortslutter ikke elektriske komponenter.

Det gjør da ikke vann heller...

 

 

Det er vel forsåvidt riktig, om vannet er sterilisert vel og merke.

 

Vet ikke om jeg hadde gamblet på det der :!:

 

 

Gega

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er apple.no som har den billigste iphone 4 ikke sant? Da snakker jeg om uten abonnement. (har sjekket prisguide)

 

Du får akkurat de samme prisene på Apple avdelingen på Elkjøp butikkene, blir litt lettere å reklamere om en kjøper der.

 

Hvis Elkjøp har samme pris i butikk som Apple har på nett tipper jeg de er utsolgt i minst 90% av butikkene.

Lenke til kommentar

Jeg hadde det samme problemet da jeg hadde Netcom. Da jeg hadde 3G påslått holdt telefonen i ca. en dag i standby.

Flere andre hadde samme problemet og er blitt nødt til å skru av 3G. Dette gjelder uansett telefonmerke.

 

Jeg mistenker Netcom her, det er noe med nettet deres som gjør at telefonen bruker mer strøm. Enten ved at den hele tiden skifter basestasjon eller søker. Eller kanskje at Netcom generelt bare er et bakgårdsnett :)

 

Nå som jeg har Telenor er alt som normalt igjen.

 

 

Det at man "har mange programmer oppe" har ingenting å si såfremt ingen av de gjør noe aktivt. Streame lyd eller kjøre navigasjon f.eks.

 

 

Edit: Ble litt mange ord. Klipp og lim er skummelt :)

Endret av PL610
Lenke til kommentar

Bor i London, og av det jeg har sett på butikker så er det ikke noe å spare med mindre du skal ha engelsk abonnement og velger et abonnement som passer ditt behov, som jeg antar du ikke kan ha. Kjøper du med UK Pay & Go (kontantkort) koster det som regel omtrent det samme som fra Apple Store, men du må i tillegg stresse med å få den låst opp. Ulåst iPhone 4 er og blir billigst fra Apple Store på nett, muligens noen hundrelapper billigere i UK Apple Store, men da må du i tillegg stresse med å få sendt den til engelsk adresse osv, og det er vel neppe noe som passer så bra hvis det bare er noen bekjente som skal en tur over hit. De få kronene du hadde spart hadde vel uansett forsvunnet til å kjøpe en europeisk plugg til laderen, så mitt råd er å bare kjøpe fra norsk Apple Store hvis du skal ha en ulåst mobil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for bra svar, da blir det nok apple store i Norge ja.

 

 

Norge er et trygt og godt land å kjøpe varer i... Egentlig ganske rart at det så mye billigere å kjøpe direkte fra apple.no.. eller det som er rart er vel at noen gidder å kjøpe låste telefoner fra andre butikker enn apple.no og betale i dyre dommer :!:

 

 

 

Gega

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med Bluetooth-deling av iPhone 4 sin 3G-tilkobling? Har Chess forresten.

 

1) I Windows er det en driverfeil, finner ikke riktig driver for enheten - selv med iTunes installert.

2) I OS X får jeg bare feilmelding om at den ikke klarer å koble til enheten, selv med rettigheter gitt fra begge sider.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med Bluetooth-deling av iPhone 4 sin 3G-tilkobling? Har Chess forresten.

 

1) I Windows er det en driverfeil, finner ikke riktig driver for enheten - selv med iTunes installert.

2) I OS X får jeg bare feilmelding om at den ikke klarer å koble til enheten, selv med rettigheter gitt fra begge sider.

 

Noen tips?

Trodde ikke det var mulig....?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...