Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp og kjøp, forsendelse, venting, abbonement, posten ift. telefon ble det laget en egen tråd for. Snamm om Tilbehør er helt greit men vi ønsket kjøpsrelatert av telefonen vekk fordi det floodet denne tråden til tider.

 

Trodde ikke det måtte spesifiseres, men der har du det spesifisert, igjen :)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Kjøp og kjøp, forsendelse, venting, abbonement, posten ift. telefon ble det laget en egen tråd for. Snamm om Tilbehør er helt greit men vi ønsket kjøpsrelatert av telefonen vekk fordi det floodet denne tråden til tider.

 

Trodde ikke det måtte spesifiseres, men der har du det spesifisert, igjen :)

 

 

Jaja...mulig du har rett, jeg orker ihvertfall ikke skrive i en tråd som har vært død lenge... men når det er sagt så hadde det vel ikke vært liv i denne tråden heller mer om det ikke var lov å nevne noe om kjøp her :dribble:

Lenke til kommentar

Jaja...mulig du har rett, jeg orker ihvertfall ikke skrive i en tråd som har vært død lenge...

Ja, det hadde tatt seg ut om vi faktisk orket å løfte fingrene fra tastaturet lenge nok til å finne riktig tråd å poste i.

 

Jeg har verken tid eller lyst til å overvåke tråden 24 timer i døgnet, så rapporter de innleggene dere mener bør flyttes (og inkluder en link til tråden de skal flyttes til) så skal det bli gjort.

Lenke til kommentar

Jeg har verken tid eller lyst til å overvåke tråden 24 timer i døgnet, ....

Men det mener du tydeligvis at andre som poster her bør gjøre?

 

Kanskje en annen emnetittel enn "Prat i vei" hadde vært en idé dersom man ønsker å unngå at nykommere til tråden (som neppe kommer til å lese de foregående 264 sidene) spør om kjøp & salg? Alle har tross alt ikke hengt her like lenge som Theoball og vet om alt som har rørt seg i tråden så langt.

Lenke til kommentar

Jeg har verken tid eller lyst til å overvåke tråden 24 timer i døgnet, ....

Men det mener du tydeligvis at andre som poster her bør gjøre?

 

Kanskje en annen emnetittel enn "Prat i vei" hadde vært en idé dersom man ønsker å unngå at nykommere til tråden (som neppe kommer til å lese de foregående 264 sidene) spør om kjøp & salg? Alle har tross alt ikke hengt her like lenge som Theoball og vet om alt som har rørt seg i tråden så langt.

 

 

Helt enig, det er som jeg skulle sagt det selv, jeg kom inn selv for et par uker siden i og med at jeg skulle kjøpe meg ny telefon og da hengte jeg meg på denne tråden.

 

 

Gega

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...