Gega Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Pixelskin HD. Var ikke dette noe som fulgte med iPhone 4 en tid? Nope. I en kort periode (frem til 30. september eller noe) fikk man velge en gratis bumper fra Apple.no, hvis det var dette du tenkte på. Her er forøvrig nettsiden til produsenten av PixelSkin HD. Det var akkurat det jeg tenkte på ja ...takk for linken Gega Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hvor blir telefonen sendt i fra egentlig? Er det innenlands? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Hvor blir telefonen sendt i fra egentlig? Er det innenlands? Det kommer helt an på hvor du kjøper den fra og om de har den på lager. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Glemte jo helt å si at jeg bestilte den på apple.no, ble sendt i dag. Jeg bor i oslo Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Støtter PixelSkin, bestillte egetntlig et annet i få med gratis deksel perioden, men fikk visst dette.. Men er igrunn strålende fornøyd! Lenke til kommentar
Gega Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Glemte jo helt å si at jeg bestilte den på apple.no, ble sendt i dag. Jeg bor i oslo Når bestillte du telefonen? Gega Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Den ble bestilt 5.nov. Såvidt jeg vet har ikke apple lager i Norge, så det tar nok et par tre dager. Skal også bestille meg PixelSkin, via ebay kanskje Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Noen som vet om gode headsett til iPhone med mikrofon som ser greie ut og som ikke har en helt crazy pris? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Alltid mye enklere når man definerer "crazy priser". Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Den ble bestilt 5.nov. Såvidt jeg vet har ikke apple lager i Norge, så det tar nok et par tre dager. Hvis du har fått en pakkesporingsreferanse, så kan du jo se der hvor den blir sendt fra. (Hint: Fabrikken ligger i Kina) Lenke til kommentar
dTd Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Min tlf ble sendt fra nederland om jeg ikke husker heelt feil. Bestilte selv fra apple.no Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 De fleste iPhonene blir vel sendt fra Nederland? Er hvertfall slik etter det jeg kan se. Mac derimot varierer, mye kommer rett fra Kina, men jeg fikk den dog tilsendt MBP'en fra Nederland. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Alltid mye enklere når man definerer "crazy priser". Helst så rimeligst som mulig, men helst under 500 lappen ja. Endret 15. november 2010 av Raste Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Opphentingsdato: OSLO 16 Nov 2010 Ser ut til at det kan bli telefon i morgen da! Hvor har dere bestilt PixelSkin HD i fra? Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Får vel min første Iphone om noen dager, hvordan er det med handsfree, støtter den det meste eller ? Lenke til kommentar
blutut Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Alltid mye enklere når man definerer "crazy priser". Helst så rimeligst som mulig, men helst under 500 lappen ja. For den prisen kan du prøve Koss iPortaPro som er et godt headset til prisen. Bruker du ørepropper anbefales Denon AH-C260R som selges hos Hi-Fi Klubben. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Er vel ikke mikrofon på de PortaPro? Lenke til kommentar
blutut Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er vel ikke mikrofon på de PortaPro? Jo, på de nye iPortapro. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Ahh, den hvite iPortaPro så jo tøff ut. Blir nok den ganske snart Endret 15. november 2010 av Raste Lenke til kommentar
blutut Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ahh, den hvite iPortaPro så jo tøff ut. Du vet ikke hvor jeg kan få de hen over disk? Spaceworld, Elkjøp osv . . . . . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå