Bebeluv Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvorfor ikke bare bruke Safari? Eller den nye som støtter flash (som foreløpig er fjernet). Lenke til kommentar
Eirik2 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Med fare for at det er tatt opp tidligere i tråden: Frys/ufrivillig restart Helt fra jeg fikk min iP4 for et par uker siden, har den fryst/restartet jevnlig. Fra 0-5 ggr/dag. Da jeg fikk den, opprettet jeg telefonen fra en sikkerhetskopi av min iPod touch for å få med mest mulig av det gamle. Mulig dette har bidratt negativt. På den tiden og med alle apps inne var frekvensen høyest. På oppfordring av Apple har jeg opprettet telefonen som ny nå. Jeg fikk ingen frys i løpet av en dag uten apps, men får etter installasjon av noen av dem (12 stk)på ny frys som krever restart ca en gang/dag. Mulig jeg burde gått flere dager med barebone SW uten apps eller noe, men vil jo helst være "up and running". Frysen skjer veldig ofte når jeg skal låse opp telefonen, taste kode for å komme inn e.l. Det er som regel ikke når apps er åpne. Jobber nå med det evigvarende prosjektet med å finne ut om en av appsene mine er årsaken(én ny app per dag). Men kan de være årsaken hvis de ikke kjører? Ganske sikker på at jeg har hatt en frys der det ikke lå apps og kjørte i multitask. Det kan lukte litt hardware av dette, eller? Synspunkter på hva jeg bør gjøre ville vært svært velkommen. PS, jeg har kontaktet Apple, og de er på gli ift. ny telefon. Men jeg gidder ikke maset med dette hvis det kun er en app som er problemet. Mvh Eirik Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen tips til apps dere bruker konstant, hver dag? Anbefalingstråden har liten aktivitet. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Facebook, Twitter og Spotify er mine mest brukte apps, mens Skype også er veldig kjekt siden jeg bor i utlandet og kan sende billig SMS hjem med den. Andre apps jeg vil anbefale er OPlayer (spiller de fleste videofiler uten konvertering), Documents (enkel Office-programvare), Dropbox (synkroniser filer mellom PCer og iPhone), Ronnie O'Sullivan (kjekt lite snooker-spill, var gratis en periode, usikker på om det har gått tilbake til seks kroner nå), Radioresepsjonens Oneliners (gratis livsforlenger) og en hel del apps som er litt mer UK-spesifikke. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 For å låse opp iPhone 4 så trenger man ikke annet enn å ringe netcom og gi imei, vel? Gjorde det, men har ikke fått noe bekreftelse, så... Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Du må gjenopprette den i iTunes for å fjerne låsen, men jeg husker ikke om jeg noengang fikk noen bekreftelse fra operatøren. Du kan jo bare prøve og se om den blir borte Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Du må gjenopprette den i iTunes for å fjerne låsen, men jeg husker ikke om jeg noengang fikk noen bekreftelse fra operatøren. Du kan jo bare prøve og se om den blir borte Hvordan kan jeg se om den blir borte, forresten? Takk for svar! Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Du får en beskjed i iTunes når sperren er opphevet. Dvs. når den er ferdig gjenopprettet. Mulig det kan tydes i en eller annen meny på telefonen, men jeg har aldri lett stort Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Du får en beskjed i iTunes når sperren er opphevet. Dvs. når den er ferdig gjenopprettet. Mulig det kan tydes i en eller annen meny på telefonen, men jeg har aldri lett stort Takk for info. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Bestillte Iphonen min fra apple, leveringsdato i dag står det. Vil det si at den ligger på postkontoret nå? Leste om noen som fikk den på døren. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Bestillte Iphonen min fra apple, leveringsdato i dag står det. Vil det si at den ligger på postkontoret nå? Leste om noen som fikk den på døren. Når bestillte du den? Leveringsdato er som oftest den dag de sender varen til deg.. Geir Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 De ringte, får den på døren. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 De ringte, får den på døren. Ja heldig er du... hvor lang tid tok det fra du bestillte til dem sendte den? På hjemmesiden deres står det leveringstis ca 1 uke... jeg bestillte en idag og håper den kommer litt tidligere enn det Geir Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 29 oktober bestillte jeg den. Det som er meget irriterende nå er at det nye sim kortet mitt fra one call ikke kommer før på tirsdag, dermed kan jeg ikke åpne telefonen engang før den tid. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 29 oktober bestillte jeg den. Det som er meget irriterende nå er at det nye sim kortet mitt fra one call ikke kommer før på tirsdag, dermed kan jeg ikke åpne telefonen engang før den tid. Såpass ja, men for en tid tilbake så sto det riktig nok 14 dagers leveringstid... jeg bestillte telefon idag fra apple.no og bestillte nytt sim kort fra telenor, så jeg regner med at i mitt tilfelle så kommer sim kortet før telefonen Geir Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ja, for telefon før sim er nedsig. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg er nok innom appen Doodle jump hver dag, ikke at jeg får så mye mer enn få minutters morro, men morro/frustrerebde er det! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg er nok innom appen Doodle jump hver dag, ikke at jeg får så mye mer enn få minutters morro, men morro/frustrerebde er det! Score? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Finnes det noen alternativer til iTunes for kopi av kontakter, bilder, meldinger, etc? Tok sikkerhetskopi til min nye iPhone 4, fra iPhone 1.gen, men dette medfører en del bugs. Bl.a fungerer ikke 3G, trådløst nett, SMS-counteren viser konstant 1 ulest melding, etc. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Kunne ikke finne tråden om kjøp av iPhone 4, så da beklager jeg på forhånd over det jeg nå kommer til å spørre om. På chess sine sider står det følgende iPhone 4 (16 gb), ChessKunde - nedbetaling 249,- Pris 2590 Minste totalpris 5578. https://webshop.chess.no/mobiltelefoner/apple/apple-iphone-4-black-16gb Så mitt spørsmål: Hvor mye koster egentlig denne mobilen? Koster den 2590, og jeg må ha det abonnementet jeg har nå i 12 måneder til? Eller koster den 2590 + 249 kroner i måneden + abonnomentet mitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå