Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja... 100MB kan nok holde for en måned med middels bruk av surfing og e-post. Derimot bruker du de fort om du laster ned app's.

Jeg har brukt 163MB siden 28. august på min. Har da WiFi hjemme og på jobb.

Tele2 mener:

100 MB tilsvarer:

- 6500 søk på Google

- 35 Youtube-klipp

- 15 000 e-post

- 300 minutter radio (NRK)

- 1250 lastinger av VG.no

Det var ikke akkurat veldig mye nei.

Men fri bruk blir litt stivt mtp. at jeg er student. Beste forslaget for meg med NetCom er vel litt bruk. Om det i det hele tatt er noe poeng..

Ikke mye? Kan vel ikke være mange som har høyere forbruk enn dette? Men så har du for eksempel nedlasting av App's, spotify og annet som fort trekker mye MB om man ikke er på WiFi.

Lenke til kommentar

Tja... 100MB kan nok holde for en måned med middels bruk av surfing og e-post. Derimot bruker du de fort om du laster ned app's.

Jeg har brukt 163MB siden 28. august på min. Har da WiFi hjemme og på jobb.

Tele2 mener:

100 MB tilsvarer:

- 6500 søk på Google

- 35 Youtube-klipp

- 15 000 e-post

- 300 minutter radio (NRK)

- 1250 lastinger av VG.no

Det var ikke akkurat veldig mye nei.

Men fri bruk blir litt stivt mtp. at jeg er student. Beste forslaget for meg med NetCom er vel litt bruk. Om det i det hele tatt er noe poeng..

Ikke mye? Kan vel ikke være mange som har høyere forbruk enn dette? Men så har du for eksempel nedlasting av App's, spotify og annet som fort trekker mye MB om man ikke er på WiFi.

jeg bruker ca. 1,2 gb pr måned. Jeg har Dag&Natt fra Telenor

Lenke til kommentar

Og hvor mange av de er da normalt forbruk (lese nyheter, e-post etc)? Jeg sier ikke at det holder med 100MB for alle, for det gjør det jo selvsagt ikke. Men for de som bare leser nyheter og epost så bør det holde. :)

De fleste av våre kunder anbefaler jeg stort sett 500MB eller mer, men det kommer jo selvsagt an på person til person.

Endret av iHouse
Lenke til kommentar

Leverer Apple på døra?

Jeg er litt usikker på om jeg får noen nærmere beskjed enn den under?

Beregnet leveringsdato (kan bli endret) 09 Nov 2010 (kan bli endret)

Nåværende leveringsstatus Ute til levering 09 Nov 2010

Blir i så fall når de ringer på døren... :innocent: Er du hjemme og kan ta i mot, så er sannsynligheten stor for at du får 4'ern på døren i dag. Rekker de imidlertid ikke ruten sin, så vil du få ny sporingsmelding.

Lenke til kommentar

Og hvor mange av de er da normalt forbruk (lese nyheter, e-post etc)? Jeg sier ikke at det holder med 100MB for alle, for det gjør det jo selvsagt ikke. Men for de som bare leser nyheter og epost så bør det holde. :)

De fleste av våre kunder anbefaler jeg stort sett 500MB eller mer, men det kommer jo selvsagt an på person til person.

"100 megs ought to be enough for everybody"

Selv bruker jeg nok oppimot 500MB i måneden, men ikke mer. Aktiv bruk av Facebook, generell surfing, Twitter, litt e-post (med vedlegg), noen app-nedlastinger og en del nyhetstjenester (BBC, Sky/Sky Sports, Telegraph etc) med litt video.

Lenke til kommentar

Leverer Apple på døra?

Jeg er litt usikker på om jeg får noen nærmere beskjed enn den under?

Beregnet leveringsdato (kan bli endret) 09 Nov 2010 (kan bli endret)

Nåværende leveringsstatus Ute til levering 09 Nov 2010

Blir i så fall når de ringer på døren... :innocent: Er du hjemme og kan ta i mot, så er sannsynligheten stor for at du får 4'ern på døren i dag. Rekker de imidlertid ikke ruten sin, så vil du få ny sporingsmelding.

Han ringte nettopp, og er her om få minutter. Da får jeg snart finne fram saksa og klippe til det gamle sim-kortet, og håpe på det beste, for det ser ut som om Tele2 lar vente på seg.

Det gikk forresten raskt. Fikk mail om at de sendte telefonen på lørdag, og i dag er den her.

Endret av Keyzer28
Lenke til kommentar

Nå har jeg restarta telefonen min 2 ganger på 2 døgn fordi jeg ikke får nett. Er det flere en meg som har det problemet eller er det bare en tilfeldighet?

Har opplevd den samme bug'en d jeg satt på t-bana inn og ut av 3G og Edge-dekning hele tiden.. Da hjalp det å slå over til flymodus. Men i dag skjedde dette igjen i samma settingen (på t-banen) og dette hjalp ikke. Prøvde alt. Ingenting fungerte. Men som siste utvei tok jeg å dobbelklikka på home-knappen.. holdt inne programikonene over de programmene som kjørte til de rista på seg (akkurat som flytting på skivebordet) og bare stengte ned samtlige programmer til det ikke var ett igjen. Og da funga det fint fint igjen. Mest sannsynlig ett program som driver å kødder litt i samkvem med andre som bruker samme ressursen..

Lenke til kommentar

Trenger visst tips.

Nå har jeg filt opp simkortet, men telefonen påstår at kortet er låst. Jeg får beskjed om å "sette inn et gyldig sim-kort uten pin-lås for å aktivere Iphone". Jeg trykker da "lås opp", slår inn min firesifra kode, men da kommer jeg bare tilbake til åpningssiden der jeg kan taste nødnummer.

Hva gjør jeg galt?

Endret av Keyzer28
Lenke til kommentar

Trenger visst tips.

Nå har jeg filt opp simkortet, men telefonen påstår at kortet er låst. Jeg får beskjed om å "sette inn et gyldig sim-kort uten pin-lås for å aktivere Iphone". Jeg trykker da "lås opp", slår inn min firesifra kode, men da kommer jeg bare tilbake til åpningssiden der jeg kan taste nødnummer.

Hva gjør jeg galt?

Har du kobla telefonen til iTunes og synca alt første gangen? Telefonen er låst fra fabrikk men iTunes låser opp. :)

Lenke til kommentar

Å dra musikk over manuelt er bare så 1998. Bedre med smarte spillelister :)

Man får Opera til iPhone, problemet er at det er en fryktelig dårlig nettleser. Det har den også fått rikelig med kritikk for.

Det finnes også andre slik som Perfect Browser, den er bedre å bruke enn Opera og skal komprimere sidene slik at man bruker mindre data.

Er ikke Firefox til godkjenning nå, forresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...