Bebeluv Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Da har jeg solgt min gamle 3GS 16 GB for 3600. Fornøyd med det, men tror jeg kunne fått enda mer om jeg bare hadde ventet litt. Trur ikke du hadde fått så mye mer enn det. Hvertfall ikke av folk som er oppegående. Ikke at du hadde fått den prisen du fikk da heller. 3GS ny koster jo bare 3999,- Ja, det er 8GB versjonen, men hallo? Den er ny. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Enig med deg, men den jeg solgte var tross alt flett ny og ulåst. Har sett brukte (likevel pent brukte) eksemplarer som går for nesten det samme. Jeg er uansett fornøyd. 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Damn, kanskje jeg burde ta ekstra godt vare på min iPhone 4, så får jeg solgt den til en god pris neste år når iPhone 5 kommer. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Okey, har et spm ang iTunes og ny pc. Har seg sånn at jeg har alltid koblet TLF til den bærbare pcn pga det var kun den som fungerte når jeg fikk tlf. Og nå har jeg endelig fått nye deler til den stasjonære pcn. Så spørsmålet er hva skjer om jeg kobler tlf til den stasjonære pcn? Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det må de ha. Bestilte for 3-4 uker siden, og enda ikke fått det. Såpass, ja. Utrolig at de ikke kan gi noen kloke svar når man ringer dem, men de frykter vel at folk skal bytte operatør. Jeg får trå til med saksa. Det ser ikke spesielt vrient ut på youtube. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Pass på å ha en riktig mal. Den jeg fikk med når jeg kjøpte minisim adapter var rett og slett veldig dårlig, noe som gjorde at simkortet mitt ble veldig dårlig, men overraskende nok, så virket det. Et annet problem som jeg ser Tele2 kunder har, er at alle telefonnr må lagres på nytt med landskode. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvilke case's er det dere bruker? Noen som har anbefalinger? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Case eller bumper? Jeg kjører akkurat nå en bumper, men trur jeg skal ta den av. Siden jeg går i så slimme jeans at jeg sliter med å få den opp og ned hele tiden Får heller bruke den når jeg er på fylla. Om du skal ha noe minimalistisk er bumper det beste, demper greit, og bygger så vidt, slik at glassene ikke kommer i kontakt. Men kan tenke meg at slike med rygg beskytter litt bedre, men til gjengjeld så ser det enda verre ut. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ok! Ser for meg at jeg burde ha 2.stk. En til jobb som er litt mere robust, og en til bruk etter jobb.. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ok! Ser for meg at jeg burde ha 2.stk. En til jobb som er litt mere robust, og en til bruk etter jobb.. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.45496 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Vet ikke hva slags jobb du har men etter erfaring så holder det lenge med en case. Kjøp en med gummikant og plast bak. Denne feks. Bruk den når du føler at det kan være lurt. Utenom det så tror jeg ikke du trenger en. Jeg tuller ikke når jeg sier at du får en helt annen kvalitetsfølelse når du ikke bruker case. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg synes forresten det er mye mer behagelig å holde telefonen med bumper. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Enig at telefonen blir bedre uten case, har ikke hatt det på min 3GS. Er elektriker, så kan komme borti litt av hvert egentlig! Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er og elektriker og min telefon hadde ikke overlevd en dag uten case på jobb Kravler og kryper nesten hele dagen jeg Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Da ville jeg kanskje valgt noe litt mer solid enn det jeg linket til, men jeg tror ikke du trenger en til hverdagsbruk utenom jobb egentlig. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Da var jeg eier av Iphone 4 Har fikla litt med den, og er ganske så fornøyd hittil. Men sitter med noen spørsmål. Er totalt ukjent med iphone, så det får være mitt forsvar. - Er man på nett når man går inn på kart, vær, aksjer eller å være inn på apps, f.eks 1881, matprat. (altså, koster det spenn) - Hva er facetime? Takker Endret 8. november 2010 av black_sheep Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 1. Ja. Pass på koble til WiFI om du har mulighet, for det er gratis. 2. Videosamtale. Facetime er kun for iPhone 4-eiere, og begge ender må være på WiFI. Derfor også gratis. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 1. Ja. Pass på koble til WiFI om du har mulighet, for det er gratis. 2. Videosamtale. Facetime er kun for iPhone 4-eiere, og begge ender må være på WiFI. Derfor også gratis. Takk for kjapt svar Okey Angående WiFi, den skal stå på blått felt? Og, "spør for tilkobling" - blått felt der også? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Den skal stå på blått for å være på, ja. Du kan bestemme selv det med spør tilkobling. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Får også facetime til mac btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå