Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Da har jeg solgt min gamle 3GS 16 GB for 3600. Fornøyd med det, men tror jeg kunne fått enda mer om jeg bare hadde ventet litt. :)

Trur ikke du hadde fått så mye mer enn det. Hvertfall ikke av folk som er oppegående. Ikke at du hadde fått den prisen du fikk da heller. 3GS ny koster jo bare 3999,- Ja, det er 8GB versjonen, men hallo? Den er ny.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey, har et spm ang iTunes og ny pc. Har seg sånn at jeg har alltid koblet TLF til den bærbare pcn pga det var kun den som fungerte når jeg fikk tlf. Og nå har jeg endelig fått nye deler til den stasjonære pcn. Så spørsmålet er hva skjer om jeg kobler tlf til den stasjonære pcn?

Lenke til kommentar

Pass på å ha en riktig mal. Den jeg fikk med når jeg kjøpte minisim adapter var rett og slett veldig dårlig, noe som gjorde at simkortet mitt ble veldig dårlig, men overraskende nok, så virket det. Et annet problem som jeg ser Tele2 kunder har, er at alle telefonnr må lagres på nytt med landskode.

Lenke til kommentar

Case eller bumper? Jeg kjører akkurat nå en bumper, men trur jeg skal ta den av. Siden jeg går i så slimme jeans at jeg sliter med å få den opp og ned hele tiden :p Får heller bruke den når jeg er på fylla. Om du skal ha noe minimalistisk er bumper det beste, demper greit, og bygger så vidt, slik at glassene ikke kommer i kontakt. Men kan tenke meg at slike med rygg beskytter litt bedre, men til gjengjeld så ser det enda verre ut.

Lenke til kommentar

Da var jeg eier av Iphone 4 :D

Har fikla litt med den, og er ganske så fornøyd hittil.

Men sitter med noen spørsmål. Er totalt ukjent med iphone, så det får være mitt forsvar.

- Er man på nett når man går inn på kart, vær, aksjer eller å være inn på apps, f.eks 1881, matprat. (altså, koster det spenn)

- Hva er facetime?

:) Takker

Endret av black_sheep
Lenke til kommentar

1. Ja. Pass på koble til WiFI om du har mulighet, for det er gratis.

2. Videosamtale. Facetime er kun for iPhone 4-eiere, og begge ender må være på WiFI. Derfor også gratis.

Takk for kjapt svar :)

Okey :) Angående WiFi, den skal stå på blått felt?

Og, "spør for tilkobling" - blått felt der også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...