Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Allright, til dere som lurte på hvordan SGP incredible shield, ultra matte så ut. Så har jeg endelig fått kameraet i hus, så here it goes:

post-38549-1288972394,2942_thumb.jpg

post-38549-1288972430,3794_thumb.jpg

post-38549-1288972446,0758_thumb.jpg

Har egentlig aldri skjønt det der med å pakke inn telefonen, man er stolt som en hane for at telefonen har glass på begge sider, det ser skikkelig stilig ut at den skinner på begge sider og så pakker man den inn for å dekke over alt dette som gjør telefonen så stilig :!:

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke å slette så mange innlegg, spesielt ikke når minst et par av de var godt skrevet, men det er dessverre det eneste som hjelper i slike situasjoner. Dette er ikke tråden for Android vs. iPhone-krangler! Nestemann som prøver å starte en krangel/diskusjon vil få en tre-dagers ferie. Det er rart ingen får med seg dette, så mange ganger som det har skjedd tidligere. Jeg blir derfor nødt til å slå hardt for å vise at jeg faktisk mener alvor.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på dette tar du kontakt med meg via en privat melding.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nå har jeg restarta telefonen min 2 ganger på 2 døgn fordi jeg ikke får nett. Er det flere en meg som har det problemet eller er det bare en tilfeldighet?

Ingen grunn til å restarte telefonen for å få nett, sett den bare i "Flymodus" og så tilbake til vanlig. Det er alt du trenger å gjøre for å søke opp nytt nett.

Lenke til kommentar

Nå har jeg restarta telefonen min 2 ganger på 2 døgn fordi jeg ikke får nett. Er det flere en meg som har det problemet eller er det bare en tilfeldighet?

Ingen grunn til å restarte telefonen for å få nett, sett den bare i "Flymodus" og så tilbake til vanlig. Det er alt du trenger å gjøre for å søke opp nytt nett.

ah, den buggen (og løsningen) bruker/har jeg og :)

Lenke til kommentar

Slik jeg forstår det kommer de (hvert fall noenlunde) samtidig, bare at 4.2 for iPad er en mye større oppdatering enn for iPhone, med blant annet multitasking og greier. 4.2 for iPhone er vel mest bugs o.l.? Det ryktes uansett i løpet av denne uka en gang, og itavisen har vel skrevet om at det er mulig å laste ned den endelige versjonen nå via uoffisielle kanaler.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan det er med Tele2 og microsimutsendelse? Jeg får visst telefonen tidligere enn beregnet (i morgen, sannsynligvis), og jeg bestilte simkortet for en uke siden. Ringte i dag og hørte om det var sendt (har lest at de hadde store problemer tidligere i høst), men fikk litt uklare svar. Dama ville ikke svare direkte på om det var sendt eller ikke, og sa først at jeg sannsynligvis ville få det i løpet av uka. Da jeg spurte om det var sendt svarte hun noe unnvikende at jeg kanskje ville få det i posten i morgen. Hele dama var mildt sagt diffus i sine svar.

Har Tele2 fortsatt problemer? Vurderer i så fall å skifte abonnement. Er ikke interessert i å vente i det som for alt jeg vet kan være flere uker.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan det er med Tele2 og microsimutsendelse? Jeg får visst telefonen tidligere enn beregnet (i morgen, sannsynligvis), og jeg bestilte simkortet for en uke siden. Ringte i dag og hørte om det var sendt (har lest at de hadde store problemer tidligere i høst), men fikk litt uklare svar. Dama ville ikke svare direkte på om det var sendt eller ikke, og sa først at jeg sannsynligvis ville få det i løpet av uka. Da jeg spurte om det var sendt svarte hun noe unnvikende at jeg kanskje ville få det i posten i morgen. Hele dama var mildt sagt diffus i sine svar.

Har Tele2 fortsatt problemer? Vurderer i så fall å skifte abonnement. Er ikke interessert i å vente i det som for alt jeg vet kan være flere uker.

Kan man ikke klippe ett "stort" sim kort ned til ett micro sim kort selv med saks eller kniv ?

Lenke til kommentar

Kan man ikke klippe ett "stort" sim kort ned til ett micro sim kort selv med saks eller kniv ?

Jo, du kan det, men jeg antar det er en viss fare for å bomme og sånn sett bli sittende uten noe simkort?

Dette vet jeg ikke stort om, men jeg får vurdere det hvis tele2 ikke får ut fingeren. Det vil vel uansett ta tid å skifte leverandør.

Lenke til kommentar

Jeg fikk fra Tele 2 etter en uke, tidlig i oktober fikk jeg mitt, så regner med de ikke har store problemer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...