Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bestilt min første Iphone(Iphone 4)og har ett par spørsmål.

Legges apper inn via kun Itunes ?

Kan man bruke Wifi/Wlan eller må man bruke nettet(betale for) ?

Blir mobilen tregere til mere man legger inn på den av apps(det gjør jo en PC) ?

Hvis man tar en reset på telefonen og programmer/apps forsvinner, må man da betale en gang til for å laste ned samme apps som man hadde eller er man registrert at en har betalt en gang tidligere og at man derfor kan laste ned uten å betale igjen ?

Lenke til kommentar

Apps kan både kjøpes og legges inn både på telefonen og iTunes, men på telefonen er det en maksgrense på 20mb såfremt du ikke tilkoplet wifi.

Jeg har for øyeblikket 183 programmer på min, og den er like "snappy" som alltid. Telefonen bruker nok minnet litt forskjellig fra windows :)

Programmer registreres på iTunes-kontoen, så du trenger ikke betale mer enn en gang.

Lenke til kommentar

Det er 10 siffer på sporingsnumret, men vis det tar 2 dager før jeg kan spore så venter jeg til over helga med å sjekke pånytt.

Jeg tipper at det 10-sifrede nummeret er "referansenummeret".

"Sendingsnummeret" er på 9 siffer, og det er det du skal bruke på TNT's sider.

Min iPhone ble også sendt idag men antatt leveringsdato er 15.10

Jeg håper for din skyld at du mener 15.11 ...

Lenke til kommentar

Fra 3 redusert til 2 uker.

Damn, da har faktisk jeg en ganske fin beskyttelsesflim når jeg tenker meg om. Min er umulig å se.

Men lurer på en ting, har skrudd av mobildata, men hver gang jeg skal sende en melding, får jeg beskjed om at mobildata er skrudd av, hva har det med meldinger å gjøre?

Lenke til kommentar

Er det noen her inne som ikke bruker beskyttelse til telefonen? Eller en etui som man bare putter telefonen nedi?

Ja, jeg bruker denne. Virker upraktisk med sideåpning, men det er ikke slik det oppleves for meg. Denne ble jeg meget fornøyd med.

EDIT: Glemte link -> http://www.iutstyr.no/index.php?main_page=product_info&cPath=322_700&products_id=1505

Endret av Patience
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...