Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gledens dag!

 

Telefonen er sendt i dag, og har beregnet leveringsdato 10.11. Eg stikker på langfri på søndag, og vel så det! Så lurer eg på om telefonen leveres på døren eller om man da får hentelapp i postkassen om man ikkje er tilgjengelig ved beregnet leveringstidspunkt ? :)

Lenke til kommentar

Så lurer eg på om telefonen leveres på døren eller om man da får hentelapp i postkassen om man ikkje er tilgjengelig ved beregnet leveringstidspunkt ?

Det kommer helt an på hva selger har tilbudt og/eller hva du har valgt, det ...

 

Har du bestilt fra Apple Store (- jeg gadd ikke lete i tråden for å se om du hadde skrevet det noe sted -), så bruker de som regel firmaer som TNT, og de bruker vanligvis å legge en lapp i postkassen eller spikre den fast til ytterdøren dersom det ikke er noen hjemme. Du må da ringe dem og avtale nytt tidspunkt, osv. Kan bety at du må vente en dag eller to før du ser telefonen din. Det beste er å angi - klart og tydelig - en leveringsadresse der du vet du kommer til å være, og gjerne skrive "Ring <mobilnr.> for å avtale mottak" som en del av adressen. (Jeg prøvde det nå nylig, og det fungerte! Har tidligere hatt problemer med at private pakker til meg havnet på bedriftens varemottak når jeg oppga arbeidssted som leveringadresse.)

Lenke til kommentar

Så lurer eg på om telefonen leveres på døren eller om man da får hentelapp i postkassen om man ikkje er tilgjengelig ved beregnet leveringstidspunkt ?

Det kommer helt an på hva selger har tilbudt og/eller hva du har valgt, det ...

 

..eller spikre den fast til ytterdøren dersom det ikke er noen hjemme.

 

:ph34r:

 

Hehe, nei eg bestillte fra apple.com :) Velvel, får satse på det blir en ordning på det. Får bare satse på at eg får microSIM kortet fra Tele2 innen kortest mulig tid, så er det på plass også. Blir spennende med ny mobil, igjen!

Lenke til kommentar

Svarte. I dag våknet jeg heldigvis av at hunden bjeffet, så jeg forsov meg ikke mer enn 10min, men nå har 4'eren min også bejynt å forsove seg!

 

Pokker...

 

EDIT: Når det gjelder sending fra Apple.no bruker de som sagt forskjellige metoder.

Jeg kom hjem et kvarter etter at de hadde vært på døra hos meg, da ringt jeg dem og de sa jeg kunne hente den på nærmeste "post i butikk". Dvs. jeg fikk den samme dag! :new_woot:

Endret av Øyjor'n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...