Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må se an behovet mitt litt først.

For øyeblikket kommer jeg ikke på en eneste side jeg hadde trengt denne appen til, i allefall ikke siste måneden, muligens ikke forrige heller.

Mener appleinsider.com linket til en flash-video en gang nylig, men hvis jeg husker riktig fant jeg den på youtube.

Lenke til kommentar

Lite spørsmål...

Når man skriver melding, og har stavekontroll aktivert, og telefonen kommer med et forslag til ord (hender ofte hvis man skriver et engelsk ord); Hva gjør man for IKKE å velge det ordet? Trykker man "space" eller "enter" kommer det foreslåtte ordet...

Sikkert en meget logisk måte å gjøre det på, men kan ikke se ut til å finne den...

Og en annen ting; hvis man er inne på meldinger og kommer nær "skriv tekst her"-feltet i en meldingstråd, og ønsker å lese meldingene istedetfor å skrive, hvordan fjerner man tastaturet igjen?

Skikkelig ny eplebruker, og ikke superimponert foreløpig.

Lenke til kommentar

Da har jeg lagt inn bestilling på Iphone :)

Tenkte å lage en bestilling hos dealextreme på div kabler, lader o.s.v.

Finnes det en tråd med anbefalinger av diverse utstyr for Iphone 4 fra dealextreme ?

Noen som kan anbefale noe ?

Hadde vært smooth med noen tips her ja! Er ute etter par ekstra kabler til den selv, typ ekstra usb kabel, lader til bilen osv

Lenke til kommentar

Min alarm ringte en time for sent i går. Slettet alarmen manuelt, la inn ny, den ringte fortsatt en time for sent. Slettet all alarm, og vet dere, den ringte alikevel!

Hva kan man gjøre for å ordne det?

Jeg hadde det samme problemet, men gikk på reset all settings, og etter det funket det greit for meg.

Reset all settings? forsvinner ringetoner som jeg har laget og lagt til de forskjellige kontaktenen også?

Det funket ikke likevel... Er ikke sikker på om ringetonene du har lagt til de forskjellige kontaktene forsvinner, men tror ikke at det skal skje.

Lenke til kommentar

Har noen spørsmål, fint om noen kan svare

Er det mulig å bruke telefonen som bil gps uten at det skal koste noe ?

Er det mulig å bruke mobilen til fjellbruk(topografisk kart) ?

Isåfall, er det mulig og bruke topografiske kart uten at det koster noe ?

Jeg jobber som håndverker så det blir endel kryping og kravling rundt omkring, noen som vet om en bra "hard case"(ikke en sånn monster case) som dekker over display (ikke bare sånn film over display) ?

Går og endel i fjellet og er og på jakt etter en case som er noenlunde vann/regntett, kanskje en case som kan kombineres med den jeg ønsker å bruke på jobb(se ovenfor).

Jeg er klar over at en sånn case gjør trykkskjermen utilgjengelig, men det er bedre å løfte til side ett deksel for å få tilgang til skjerm en at den blir ødelagt første uken.

Er det ikke radio på denne telefonen ?

Noen som kan anbefale en solcelle lader for mobilen (når jeg er på fjellet), fint om den hadde vært vanntett.

Finnes det program/mediaspiller til telefonen som gjør at en slipper å konvertere filmene som skal ses på telefonen ?

Lenke til kommentar

Min alarm ringte en time for sent i går. Slettet alarmen manuelt, la inn ny, den ringte fortsatt en time for sent. Slettet all alarm, og vet dere, den ringte alikevel!

Jeg hadde det samme problemet, men gikk på reset all settings, og etter det funket det greit for meg.

Reset all settings? forsvinner ringetoner som jeg har laget og lagt til de forskjellige kontaktenen også?

Det funket ikke likevel... Er ikke sikker på om ringetonene du har lagt til de forskjellige kontaktene forsvinner, men tror ikke at det skal skje.

Reset all settings funket ikke?

Hva skal jeg gjøre da for å få alarmen til å virke? eneste er å stille alarmen 1 time for tidlig sånn at den ringer til riktig tid :thumbdown:

Lenke til kommentar

Har noen spørsmål, fint om noen kan svare

Er det mulig å bruke telefonen som bil gps uten at det skal koste noe ?

Er det mulig å bruke mobilen til fjellbruk(topografisk kart) ?

Isåfall, er det mulig og bruke topografiske kart uten at det koster noe ?

Jeg jobber som håndverker så det blir endel kryping og kravling rundt omkring, noen som vet om en bra "hard case"(ikke en sånn monster case) som dekker over display (ikke bare sånn film over display) ?

Går og endel i fjellet og er og på jakt etter en case som er noenlunde vann/regntett, kanskje en case som kan kombineres med den jeg ønsker å bruke på jobb(se ovenfor).

Jeg er klar over at en sånn case gjør trykkskjermen utilgjengelig, men det er bedre å løfte til side ett deksel for å få tilgang til skjerm en at den blir ødelagt første uken.

Er det ikke radio på denne telefonen ?

Noen som kan anbefale en solcelle lader for mobilen (når jeg er på fjellet), fint om den hadde vært vanntett.

Finnes det program/mediaspiller til telefonen som gjør at en slipper å konvertere filmene som skal ses på telefonen ?

otterbox.com/iPhone-4-Defender-Series-Case/APL2-I4XXX,default,pd.html?dwvar_APL2-I4XXX_color=46

Perfekte løsningen for oss handverkere, bruker min i alt slags vær...

Lenke til kommentar

Har det noe for seg å kjøpe komponentkabel til iphone4 og koble til tv for å se video eller avspilling av f.eks nrk nett-tv og liknende? Eller vil kvaliteten bare bli dårlig fordi innholdet er tilpasset iphone-skjermen?

Leter egentlig etter en måte å få spilt av tv2 sumo på tv'n uten å koble til pc'n. Tenkte kanskje avspilling fra iphone er en mulighet...

Lenke til kommentar

Reset all settings funket ikke?

Hva skal jeg gjøre da for å få alarmen til å virke? eneste er å stille alarmen 1 time for tidlig sånn at den ringer til riktig tid :thumbdown:

Jeg tok og stilte klokken manuelt og tidssone brisbane. I dag ringte klokken når den skulle :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er visst en slags løsning fra Apple support:

Apple's recommended workaround is for users to manually set their alarms each day for the next few days, suggesting that the issue will be resolved once the U.S. and Canada end daylight saving time this Sunday.

http://www.macrumors.com/2010/11/03/apple-support-acknowledges-ios-4-1-daylight-saving-time-bug/

Vi får se om det hjelper på mandag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...