MysticoN Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Gah.. er vel et par uker siden jeg fikk min iphone 4 nr 2 da min første fikk screen of death (svart skjerm). no har jeg problem med høytaleren. Hører ikke noe, verken musikk, ringe lyd eller taste klik kun skurring (lik vist du legger telefonen nær en radio). Blir vel å sende den inn igjen da og bruke min kjedelige gammle htc magic i et par uker igjen...... Endret 2. november 2010 av MysticoN Lenke til kommentar
hannemor Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) MIn ringte ikke i dag heller. Enda jeg stillte inn alarmen på nytt, etter at den heller ikke ringte i går og der ringte den, en time for sent.... Endret 2. november 2010 av hannemor Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Merkelig. Jeg har ikke hatt noen problemer med ringeklokka mi etter at vi gikk over til vintertid. Lenke til kommentar
Chipsen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Min alarm ringte en time for sent i går. Slettet alarmen manuelt, la inn ny, den ringte fortsatt en time for sent. Slettet all alarm, og vet dere, den ringte alikevel! Hva kan man gjøre for å ordne det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Nå skal iOS 4.2 kommet. Og jeg har jailbreaket telefonen, vil det si at jeg må jailbreake på nytt, om jeg oppdaterer? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Om du oppdaterer telefonen, så forsvinner jailbreaken. Så om du vil oppdatere, og ha jailbreaket telefon, så ja. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 http://www.redmondpie.com/jailbreak-ios-4.2-iphone-4-3gs-3g-ipod-touch-4g-3g-ipad-with-redsn0w-0.9.6b2-guide/ Heldigvis mulig å låse jailbreake 4.2 Ikke for unlockers btw. Noe positivt iallefall Lenke til kommentar
colert Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Min alarm ringte en time for sent i går. Slettet alarmen manuelt, la inn ny, den ringte fortsatt en time for sent. Slettet all alarm, og vet dere, den ringte alikevel! Hva kan man gjøre for å ordne det? Jeg hadde det samme problemet, men gikk på reset all settings, og etter det funket det greit for meg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Om du oppdaterer telefonen, så forsvinner jailbreaken. Så om du vil oppdatere, og ha jailbreaket telefon, så ja. Hva skjer med innhold og slikt? Blir alt dette borte? Tenker da på både apps fra AppStore og Cydia. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 VLC ga meg beskjed om at iPhonen var for treg for å spille av Dexter i 720p. Suffende. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Takker for tipset, men så er den bestillt og underveis fra en seller på ebay Eg vil nok hive på en eller annen form for skjermbeskyttelse (følger med ett par i den pakken også) ettersom eg har grei erfaring med invisible shield på min HTC Desire. Fikk du noen form for bekreftelse at den var sendt? Jeg bestilte 29.okt å har ennå ikke fått noen form for bekreftelse. Lenke til kommentar
Chipsen Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Min alarm ringte en time for sent i går. Slettet alarmen manuelt, la inn ny, den ringte fortsatt en time for sent. Slettet all alarm, og vet dere, den ringte alikevel! Hva kan man gjøre for å ordne det? Jeg hadde det samme problemet, men gikk på reset all settings, og etter det funket det greit for meg. Ok, takk skal du ha. En annen ting; irriterende med slumring på 9 min. Er avhengig med slumring på 5 min noen runder for å våkne (dum uvane, men så herlig likevel) om morgenen. Har 2 alarmer på, den andre 5 min etter første. Så da har jeg slumring på ca 5 min mellom hver gang Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Takker for tipset, men så er den bestillt og underveis fra en seller på ebay Eg vil nok hive på en eller annen form for skjermbeskyttelse (følger med ett par i den pakken også) ettersom eg har grei erfaring med invisible shield på min HTC Desire. Fikk du noen form for bekreftelse at den var sendt? Jeg bestilte 29.okt å har ennå ikke fått noen form for bekreftelse. Du kan sjekke statuser på brukerkontoen din på ebay. Om produktet ligger under shipped seksjonen så er den sendt. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Hvor ligger shipped seksjonen? Edit: Fant det nå, den ble sendt igår Endret 2. november 2010 av turbolax Lenke til kommentar
hannemor Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Min alarm ringte en time for sent i går. Slettet alarmen manuelt, la inn ny, den ringte fortsatt en time for sent. Slettet all alarm, og vet dere, den ringte alikevel! Hva kan man gjøre for å ordne det? Jeg hadde det samme problemet, men gikk på reset all settings, og etter det funket det greit for meg. Reset all settings? forsvinner ringetoner som jeg har laget og lagt til de forskjellige kontaktenen også? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Jævla vekkerklokken ringte en time for seint i dag også, selv om jeg slettet alarmen og lagde ny. Lenke til kommentar
reds Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Gikk fra 3G til 4ern i dag - syk forskjell! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Denne vil jeg nesten ha, bare uten FM sender fordi jeg har aux i bilen.. Noen som veit ?? Lenke til kommentar
pepperjon Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 http://www.digi.no/855146/klart-for-flash-video-paa-iphone Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Interessant konsept for de som absolutt har en video de skulle ha sett som bare finnes i flash. Batteritiden vil sikkert også bevares på lik linje med når man ser youtube-videoer på telefonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå