Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Gah.. er vel et par uker siden jeg fikk min iphone 4 nr 2 da min første fikk screen of death (svart skjerm). no har jeg problem med høytaleren. Hører ikke noe, verken musikk, ringe lyd eller taste klik kun skurring (lik vist du legger telefonen nær en radio).

Blir vel å sende den inn igjen da og bruke min kjedelige gammle htc magic i et par uker igjen......

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min alarm ringte en time for sent i går. Slettet alarmen manuelt, la inn ny, den ringte fortsatt en time for sent. Slettet all alarm, og vet dere, den ringte alikevel!

Hva kan man gjøre for å ordne det?

Jeg hadde det samme problemet, men gikk på reset all settings, og etter det funket det greit for meg.

Lenke til kommentar

Takker for tipset, men så er den bestillt og underveis fra en seller på ebay :) Eg vil nok hive på en eller annen form for skjermbeskyttelse (følger med ett par i den pakken også) ettersom eg har grei erfaring med invisible shield på min HTC Desire.

Fikk du noen form for bekreftelse at den var sendt? Jeg bestilte 29.okt å har ennå ikke fått noen form for bekreftelse.

Lenke til kommentar

Min alarm ringte en time for sent i går. Slettet alarmen manuelt, la inn ny, den ringte fortsatt en time for sent. Slettet all alarm, og vet dere, den ringte alikevel!

Jeg hadde det samme problemet, men gikk på reset all settings, og etter det funket det greit for meg.

Ok, takk skal du ha.

En annen ting; irriterende med slumring på 9 min. Er avhengig med slumring på 5 min noen runder for å våkne (dum uvane, men så herlig likevel) om morgenen. Har 2 alarmer på, den andre 5 min etter første. Så da har jeg slumring på ca 5 min mellom hver gang :D

Lenke til kommentar

Takker for tipset, men så er den bestillt og underveis fra en seller på ebay :) Eg vil nok hive på en eller annen form for skjermbeskyttelse (følger med ett par i den pakken også) ettersom eg har grei erfaring med invisible shield på min HTC Desire.

Fikk du noen form for bekreftelse at den var sendt? Jeg bestilte 29.okt å har ennå ikke fått noen form for bekreftelse.

Du kan sjekke statuser på brukerkontoen din på ebay. Om produktet ligger under shipped seksjonen så er den sendt.

Lenke til kommentar

Reset all settings? forsvinner ringetoner som jeg har laget og lagt til de forskjellige kontaktenen også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...