Theo343 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Så det er grunnen til at enhetene blir slette om man kobler den til andre maskiner, men samme konto som man alltid har brukt for enheten? Hvordan flytter man med seg sitt iTunes bibliotek om ikke enheten gjør det selv? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Jeg prøvde å eksportere biblioteket på den gamle, og importere på den nye. Ser ikke ut som at det går, da den sier at den tilhører et annet bibliotek og blablabla. Dog fant jeg ut at den ikke har vært oppdatert på en god stund. Så jeg satte den til å oppdatere til den nye versjonen av iOS, hvor den spurte om jeg ville lagre alle appsene før den gjorde det. 5min igjen til den er ferdig nå, så får man jo håpe at den har lagret appsene på den nye. Edit: gikk ikke nei.. Edit2: Lurer på hva som skjer, nå som jeg har "autorisert" den nye maskinen og overført alle appsene over til den. Hvis man så sletter alt på iPhonen, blir vel appsene liggende på maskinen? Og sms, mails, kontakter osv er vel lagra på simkortet? Endret 31. oktober 2010 av EvenruD Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Noen som også har litt peiling på Palm her? Onkel vurderer å gå over til iPhone etter å ha brukt billig-telefoner de siste årene. Også har han en Palm med en litt stor database på. Men hvis han skal vurdere iPhone så må det være mulig å overføre denne databasen til iPhone. Har ikke sjekket hvilken Palm han har, eller hva slags database-system han har, men kanskje det er noen som vet noe? Lenke til kommentar
flekken Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 erfaringer med invisble shiled, anyone ? Akkurat fått meg en iPhone 4, kjempekult. Men lurer på; Invisble shield, er det virkelig nødvendig. er det et must? Bruker alltid mobilveske, når jeg legger den ifra meg o.l. veldig usikker på dette med beskyttelses film. Har hatt det på min iphone 3g og ikke noe merker på skjermen der, men det kan vel så gjerne skyldes at jeg er over forsiktig. Kan det være skadelig med sånt lim på skjermen ? Noen erfaringer, kom med dem ? Lenke til kommentar
pepperjon Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg hadde invisible shield på min forrige, men bare i en uke eller to, da det ikke så særlig fint ut. Egentlig ganske krevende å sette på også. I etterkant gikk jeg med telefonen i et år uten at en eneste ripe fant sted verken foran eller bak. Men jeg sørget alltid for at telefonen lå lommen uten kontakt med nøkler e.l. Det handler egentlig om skikk og bruk. Jenter som legger iphonen fritt i vesken burde bruke "protection" , men om du tar godt vare på den trenger det ikke å vær nødvendig. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Anbefaler alltid å kjøre på uten beskyttelse så lenge du tar noen hensyn som å ikke legge den i lomme med mynter og nøkler osv. Den er ikke så skjør og lettknuselig som den ser ut til, så jeg føler folk overdriver litt. Phonen min ser dritfin ut etter to måneder med helt normal bruk - jeg nekter derfor å tro at folk riper iPhonen sin så utrolig lett. Litt riper og merker over tid må man regne med, men heldigvis er en telefon en forbruksvare og både tåler det og skal ha det. iPhone 4 er den nydeligste telefonen som finnes designmessig, hvorfor skal man gjemme det bak stygg plastikk? Lenke til kommentar
pepperjon Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Gummi er vel mest for de som vil selge den når det kommer ut en ny versjon. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Anbefaler alltid å kjøre på uten beskyttelse så lenge du tar noen hensyn som å ikke legge den i lomme med mynter og nøkler osv. Den er ikke så skjør og lettknuselig som den ser ut til, så jeg føler folk overdriver litt. Phonen min ser dritfin ut etter to måneder med helt normal bruk - jeg nekter derfor å tro at folk riper iPhonen sin så utrolig lett. Litt riper og merker over tid må man regne med, men heldigvis er en telefon en forbruksvare og både tåler det og skal ha det. iPhone 4 er den nydeligste telefonen som finnes designmessig, hvorfor skal man gjemme det bak stygg plastikk? Veldig enig i alt dette. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg planla å bruke min uten noen beskyttelse i det hele tatt... inntil jeg ved et uhell mistet den på et relativt hardt gulv. Baksiden fikk noen riper som for noen ikke er veldig skjemmende men for meg som 'babyer' tingene mine så kan jeg ikke fordra det. Har derfor kjøpt et Incipio Feather Case, som fungerer meget bra. Kjøpte den på ebay. Viste seg å være en eldre revisjon som begynte å flasse etter en liten periode, så jeg spurte Incipio om det var en garantisak, og jammen så var det det. Litt under en uke etterpå var det en splitter ny en i posten. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Noen som vet om hvilke "change notes" iOS 4.2 vil ha? Lenke til kommentar
blutut Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Noen som vet å innstallere egne ringetoner/sms-toner ? Ikke jailbreaket. . . . . . Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Ringetoner går, men ikke sms.. http://audiko.net/ er veldig bra. Endret 1. november 2010 av Selvin Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Kjøpte min telefon dagen før apple sin kampanje (denne deksel/cover kampansjen) gikk ut, så jeg rakk akkurat å bestille meg et gjennomsiktig hardplast deksel som dekker sidene og baksiden av telefonen. Bruker dette nå da jeg syns det er greit å ha noe beskyttelse hvis jeg skulle være uheldig å miste den i bakken. Dekselet syns nesten ikke og det skjuler ikke det pene designet på telefonen så jeg syns dette er topp. Får også litt bedre grep om telefonen, blir ikke så slippery. Har hatt telefonen 1 mnd nå, beste telefonen jeg har vært borti by far. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Forsov meg takket være den jævla drit vekkerklokken som ringte HELT feil idag. Jævla apple greier ikke å fikse buggen før man stiller klokken, når de vet at den er der. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Serr? Visste de at den var der? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 New Zealand stilte klokken tidligere i år, og de hadde vistnok samme feil. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hva var det som var feilen med den vekkeklokke greia egentlig? Fungerte bra her nemlig Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ringte en time for sent.. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) gjorde ikke det hos meg? Kom for sent anyways, men det er en helt annen historie Edit: Så det gjalt bare de som har innstilt automatiske alarmer, derfor det gikk bra for min del Endret 1. november 2010 av dTd Lenke til kommentar
blutut Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Ringetoner går, men ikke sms.. http://audiko.net/ er veldig bra. Takker, skal forsøke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå