RonF...ingSwanson Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Er keen på å få den på første dagen så det blir nok en tur til en eller annen butikk da. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Er det noen pris forskjell på å kjøpe den i butikk (f.eks elkjøp) iforhold til på netcom sin nettbutikk? Kan jeg som er under 18 kjøpe telefonen med iConnect i butikken? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Kan jeg som er under 18 kjøpe telefonen med iConnect i butikken? Ikke uten foreldre tror jeg... Du må vel være over 18 år, iallefall ha en juridisk eier som er over 18 år for å ha et slikt mobilabonnement. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Slenger meg med på tråden her. Tror jeg må skaffe meg en hvit en med mindre det blir lansert en "iPhone- killer" av HTC før jeg får tak i en. Hva kan jeg regne med billigste totalpris? Jobber selv på Elkjøp og vår butikk i Larvik skal være ganske tidlig ute med å få inn 4'ern. Og en ting til: 3G og 3GS kan jo låses opp hos netcom iallefall gratis. Kan man det med 4'ern når den kommer? Slik at jeg f.eks kan bruke mitt one call abonnement, mens jeg bare betaler månedspris på et nytt nummer? Endret 28. juni 2010 av Gregory House Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Visste ikke at Netcom også låser opp telefonen til bruk med andre sim kort. Det var et hett tema ifjor ved lansering, og da var det bare Telenor som åpnet telefonen for bruk med andre sim kort. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Visste ikke at Netcom også låser opp telefonen til bruk med andre sim kort. Det var et hett tema ifjor ved lansering, og da var det bare Telenor som åpnet telefonen for bruk med andre sim kort. Deaktiver operatørlås - Netcom.no Endret 29. juni 2010 av Nimrad Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Når tror dere "forhåndsbestilling" vil komme til nettbutikkene? Endret 29. juni 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 med 3gs skjedde det samme uken den skulle lanseres vist jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Kjekt om noen visste noen svar i mitt forrige innlegg. En annen ting: kommer hvit versjon senere? I USA skal det jo komme i andre halvdel av juli. Kan vi da forvente at den kommer i hvit også til Norge samtidig med den sorte eller vente til august (++)? Endret 29. juni 2010 av Gregory House Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Det er ingen som vet noe om prisen enda. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Er det ikke snakk om ca dagens priser (3GS) + litt mer pga kursen? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hmmmm..har gått fra 3GS til Xperia X10 nå i april en gang, for så å ha den i ca 2 uker før jeg byttet til en HTC Desire. Og nå har jeg jammen lyst å bytte til Iphone 4. Hva feiler det meg?? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Er det noen antydninger til lanseringsdato her i Norge? Orker virkelig ikke å tråle gjennom 25 sider. Lenke til kommentar
Blaa Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 så på itavisen.no i går at det kan være snakk om 23. juli. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Leste om en som sa han jobbet i telenor og sa at de tok imot bestillinger 28 juli og kom fram 30. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 så på itavisen.no i går at det kan være snakk om 23. juli. Stol ALDRI på ITavisen uten å sjekke opp først. Verste "seriøse" nettavis i Norge, by far! Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Enig med @Nimrad. Det er oversetting av andres artikler og rykter som fortelles. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Enig med @Nimrad. Det er oversetting av andres artikler og rykter som fortelles. Akkurat det gjelder vel generelt for norske IT-medier ... Lenke til kommentar
jorgenask Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 noen som har hørt noe nytt om disse antenne/deknings problemene ? har lurt på å kjøpe meg denne iphonen men blir litt skeptisk når jeg ser dekningen forsvinne på utallige videoer. I tillegg er jeg venstrehendt og det ble sagt at det var "verst" for venstrehendte. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 noen som har hørt noe nytt om disse antenne/deknings problemene ? har lurt på å kjøpe meg denne iphonen men blir litt skeptisk når jeg ser dekningen forsvinne på utallige videoer. I tillegg er jeg venstrehendt og det ble sagt at det var "verst" for venstrehendte. Denne artikkelen fra AnandTech går litt grundigere inn på temaet og kommer bl.a. med litt tallmateriale for å vise hvor stort signaltap man i verste fall kan ende opp med. Forøvrig er det en generell "review" av iPhone 4; det er ikke bare antenner det snakkes om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå