Bebeluv Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Sendt 13 september ja, da er det noe galt med postgangen. Tar sjeldent mer enn en uke å motta pakke fra Apple. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Er det sånn at skjermen MÅ være på for å høre på spotify? Lenke til kommentar
pepperjon Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Herlig telefon uten tvil! Fikk min for noen dager siden og nyter den! Litt skuffet over kameraet, da det ikke er stort bedre en på min gamle 3gs, resultatet blir veldig uklart. Kan det vær noe jeg gjør feil mtp på innstillinger(har ikke funnet noen innstiller når det gjelder kamera). Mistenker hardware feil Ellers digger jeg batterilevetiden på den. Etter første lading til 100% lot jeg den stå standby i 10 timer, da jeg kom hjem fra jobb var den på 98%. (Ingen bakrunnsprogrammer var på) VLC spilleren virker bra, noe jeg skal benytte med av på fly osv (har kjøpt ekstern batteripakke som bar meg igjennom 4-5timer med film på den gamle 3GS'n): http://cgi.ebay.com/Kensington-Battery-Pack-Charger-iPhone-iPod-K33456US-/260677308917?pt=PDA_Accessories&hash=item3cb19411f5 Enig at den virker litt skjør, får se hvor lenge den holder før den havner i dunken for glassavfall. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Blir bildene uklare? Har du på beskyttelsesfilm som dekker linsen, eller kan det være noe feil med autofokusen? Lenke til kommentar
pepperjon Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Blir bildene uklare? Har du på beskyttelsesfilm som dekker linsen, eller kan det være noe feil med autofokusen? Har ikke på beskyttelsesfilm nei. Om det er autofokussvikt er litt vanskelig for meg å si på stående fot, men ja, det gjelder både bildene og videoopptak. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ja, det høres ikke helt bra ut. Virker "touch to focus", forresten? Lenke til kommentar
pepperjon Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ja, det høres ikke helt bra ut. Virker "touch to focus", forresten? Ja, det ser ut til å virke. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Aha, hvis bildene blir uklare selv da, så er det nok en feil i kameraet, ja. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Stiller iPhone klokka selv inatt? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Problem: Alle apps jeg laster ned blir stående på "Venter". Hva kan gjøres? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det skjedde meg i går, og det skjer fra tid til annen. Jeg skrudde av og på telefonen, og vips var appen ferdig lastet inn. Det virker som at den innstalleres selv om det ikke synes. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Vil alt av apps og info bli borte, hvis jeg kobler iPhonen til en ny MB? Fra før er den synca med en Windows laptop. Og den kobles på den samme iTunes kontoen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Når du syncer den med et nytt bibliotek vil den bli wipet ja. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Problem: Alle apps jeg laster ned blir stående på "Venter". Hva kan gjøres? Dobbelklikk på hjemknappen og "avslutt" AppStore. Det løser problemet hos meg. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Når du syncer den med et nytt bibliotek vil den bli wipet ja. Bare flytte over biblioteket fra den gamle da? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jepp, men husk å legg til biblioteket i iTunes før du synkroniserer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå