Shruggie Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Forskjell på GPS app og navigasjonsapp som bruker gps. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Ah, du tenkte på bilnavigasjon. Jeg bruker RunKeeper til trening og den nyttiggjør seg av GPS for å tracke rute og distanse, og krever ikke nett. Tviler på om bilnavigasjonen trenger det, med mindre de må laste ned kart fra nettet. Selve GPS-en fungerer hvertfall uten nett. Red.: Tenkte på å ha WiFi/Mobildata påslått. Endret 29. oktober 2010 av Dr. Awesome Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Kan noen forklare meg bruktprisene på finn.no på Iphone ? Iphone til 6500 kr brukt/ny på finn og ny fra apple store 4890 kr. Hvorfor prøver de å selge overpriset Ihponer på finn når en får de MYE billigere nye ? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Mange tror antageligvis enda på myten om at iPhone 4 koster ca. 13 000,- eller i allefall håper vel disse sleske selgerne det. Tror mange de som biter på dette brått vil angre en smule når de finner ut den riktige prisen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Ah, du tenkte på bilnavigasjon. Jeg bruker RunKeeper til trening og den nyttiggjør seg av GPS for å tracke rute og distanse, og krever ikke nett. Tviler på om bilnavigasjonen trenger det, med mindre de må laste ned kart fra nettet. Selve GPS-en fungerer hvertfall uten nett. Slå opp AGPS så forstår du hvorfor mobiltelefoner med satelittmottaker alikevel bruker nett. Endret 29. oktober 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Kan noen forklare meg bruktprisene på finn.no på Iphone ? Iphone til 6500 kr brukt/ny på finn og ny fra apple store 4890 kr. Hvorfor prøver de å selge overpriset Ihponer på finn når en får de MYE billigere nye ? Det verste er jo faktisk at selgerne får solgt disse eksemplarene. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Noen som kan hjelpe? Ett åringen min fikk tak i Iphone 4, og nå mangler "Settings" mappa/ikonet/app'n! Helt borte, den har ikke blitt flyttet i en mappe, men rett og slett forsvunnet fra tlf. Så er spørsmålet, hvordan få den tilbake? Koblet til Itunes nå å tenkte jeg skulle sjekke om det var mulig å ta noe backup fra tidligere, men den synca seg med en gang og nå mangler Settings fra "Apps" delen der også Endret 29. oktober 2010 av KEELr Lenke til kommentar
;_; Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har du jailbreaket telefonen? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har du jailbreaket telefonen? Vist det er tilfelle så har gutten din/jenta di vert innom "poof" eller SBsettings og skjult de ikonene. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har du jailbreaket telefonen? Vist det er tilfelle så har gutten din/jenta di vert innom "poof" eller SBsettings og skjult de ikonene. Nei, ikke Jb. Helt orginal med 4.1 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Veldig rart, skal ikke være mulig å slette de ikonene som kommer med telefonen rett fra fabrikken. Du har prøvd å scrolle helt til venstre og søke på settings/instillinger? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Unger klarer det utroligste. Kanskje det er en uforutsett trykke kombinasjon som selv Apple ikke vet om som har slettet eller skjult dem? Du kan jo prøve den ofte nevnte hard reset, da laster den inn operativsystemet på nytt hvis jeg har forstått det riktig. Hold hjemknappen og av/på knappen inne til eplelogoen kommer frem. Verdt et forsøk før du eventuelt gjennoppretter telefonen i allefall Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Veldig rart, skal ikke være mulig å slette de ikonene som kommer med telefonen rett fra fabrikken. Du har prøvd å scrolle helt til venstre og søke på settings/instillinger? Har skrudd av Spotlight, så får ikke søkt. Skal prøve en hard reset nå så får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ok! Fant ut av det nå! Nå var det rett før jeg tok restore! Jeg har vel 8-9 sider stappfulle med Apps slik som de fleste har. På siste side har jeg kun en mappe kalt "Crapps" hvor det ligger feks IOS Apps jeg aldri kommer til å bruke. Det som har skjedd er at han har flyttet instillinger App'n fra første side til en ny siste side.. altså en side etter "Crapps". Og her har jeg googlet og klødd meg i hue i flere dager! Så sorry folkens, falsk alarm! My bad! Laugh if you want Lenke til kommentar
Chipsen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Svarte litt feil, måtte slette svaret Lykke til i jakten på settings Endret 29. oktober 2010 av lillemor Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 I dag ble sannelig telefonen sendt en dag før tiden. Mon tro om den rekker å ankomme en dag før estimert tid også, hadde klaffet bra med reise neste fredag. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 lener stort sett hodet på haka når jeg sitter i telefonen. Kan du ta et bilde når du gjør det der? Nei. Lener albuen på hjulet på stolen. Blir som å sitte i en lenestol med armlene. Try it. Lene hodet på haken... du så vel hva jeg ville påpeke... Oh, den ja. Jeg må virkelig skaffe meg briller. Mente haken på hånden. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Noen som bestilte en slik "bumper" via Case App-en som har fått den enda? Skulle vel ta rundt 5 uker, har gått 10 uker siden jeg bestilte, men ikke sett noe til den. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hva står det på ordrestatusen? Om du bestilte bumperen burde du ha fått den. Med tanke på at de sendes ut innen 24timer. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Står ikke annet enn at den ble bestilt 10 august, og sendt 13 september.. Burde ha fått den nå da ja.. Jaaja. Jeg byttet adresse omtrent på den tia, så sikkert blitt noe rot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå