Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, du tenkte på bilnavigasjon. Jeg bruker RunKeeper til trening og den nyttiggjør seg av GPS for å tracke rute og distanse, og krever ikke nett. Tviler på om bilnavigasjonen trenger det, med mindre de må laste ned kart fra nettet. Selve GPS-en fungerer hvertfall uten nett.

 

Red.: Tenkte på å ha WiFi/Mobildata påslått.

Endret av Dr. Awesome
Lenke til kommentar

Ah, du tenkte på bilnavigasjon. Jeg bruker RunKeeper til trening og den nyttiggjør seg av GPS for å tracke rute og distanse, og krever ikke nett. Tviler på om bilnavigasjonen trenger det, med mindre de må laste ned kart fra nettet. Selve GPS-en fungerer hvertfall uten nett.

Slå opp AGPS så forstår du hvorfor mobiltelefoner med satelittmottaker alikevel bruker nett.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe?

 

Ett åringen min fikk tak i Iphone 4, og nå mangler "Settings" mappa/ikonet/app'n!

Helt borte, den har ikke blitt flyttet i en mappe, men rett og slett forsvunnet fra tlf.

 

Så er spørsmålet, hvordan få den tilbake?

 

Koblet til Itunes nå å tenkte jeg skulle sjekke om det var mulig å ta noe backup fra tidligere, men den synca seg med en gang og nå mangler Settings fra "Apps" delen der også

Endret av KEELr
Lenke til kommentar

Unger klarer det utroligste. Kanskje det er en uforutsett trykke kombinasjon som selv Apple ikke vet om som har slettet eller skjult dem?

 

Du kan jo prøve den ofte nevnte hard reset, da laster den inn operativsystemet på nytt hvis jeg har forstått det riktig. Hold hjemknappen og av/på knappen inne til eplelogoen kommer frem. Verdt et forsøk før du eventuelt gjennoppretter telefonen i allefall :)

Lenke til kommentar

Ok! Fant ut av det nå! Nå var det rett før jeg tok restore!

Jeg har vel 8-9 sider stappfulle med Apps slik som de fleste har.

På siste side har jeg kun en mappe kalt "Crapps" hvor det ligger feks IOS Apps jeg aldri kommer til å bruke.

 

Det som har skjedd er at han har flyttet instillinger App'n fra første side til en ny siste side.. altså en side etter "Crapps".

 

Og her har jeg googlet og klødd meg i hue i flere dager!

Så sorry folkens, falsk alarm! My bad! Laugh if you want

;)

Lenke til kommentar

lener stort sett hodet på haka når jeg sitter i telefonen.

Kan du ta et bilde når du gjør det der? :D

Nei. Lener albuen på hjulet på stolen. Blir som å sitte i en lenestol med armlene. Try it.

Lene hodet på haken... du så vel hva jeg ville påpeke...

Oh, den ja. Jeg må virkelig skaffe meg briller. Mente haken på hånden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...