Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Sitter med telefonen nå. Det jeg ble mest imponert over når jeg mottok telefonen var faktisk pakningen. Imponerende Apple! Noen som har noen gode programmer som er must have? Kan både være fra appstore og cydia.

 

Sitter med telefonen nå. Det jeg ble mest imponert over når jeg mottok telefonen var faktisk pakningen. Imponerende Apple! Noen som har noen gode programmer som er must have? Kan både være fra appstore og cydia.

 

Ble du imponert over copy/paste funksjonen?

Har enda ikke hatt bruk for den. Har egentlig ikke brukt den på noen av telefonene mine siden WindowsMobile 6.1

 

Microsim-minisim adapter kjøpte jeg på dealextreme, der fulgte det med en mal hvordan man skal klippe simkortet også, men den var veldig dårlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående beskyttelser, hadde ivisible shield fra zagg før, og nå har jeg gått over til sgp steinheil incredible shield. Den er mye bedre! 100% Smooth på skjermen. Jeg gikk for ultra matte, som inneholder en crystall clear til fremsiden og en matt overflate til baksiden, må si meg veldig fornøyd! Kan sikkert slenge opp par bilder om noen er interessert i hvordan den ser ut på tlf ;)

 

Får man tak i disse i Norge eller må man bestille fra nettet? Hadde Zagg sin beskyttelse, men synes den ødela kvaliteten på skjermen betraktelig.

Lenke til kommentar

Angående beskyttelser, hadde ivisible shield fra zagg før, og nå har jeg gått over til sgp steinheil incredible shield. Den er mye bedre! 100% Smooth på skjermen. Jeg gikk for ultra matte, som inneholder en crystall clear til fremsiden og en matt overflate til baksiden, må si meg veldig fornøyd! Kan sikkert slenge opp par bilder om noen er interessert i hvordan den ser ut på tlf ;)

 

Får man tak i disse i Norge eller må man bestille fra nettet? Hadde Zagg sin beskyttelse, men synes den ødela kvaliteten på skjermen betraktelig.

Jeg bestillte fra Amazon. Kostet 19GBP og 6GBP i frakt. kansje en uke før den lå på postkontoret.

 

 

 

Dog, har jeg ikke fått telefonen enda.

 

Rigte Netcom for to uker siden:

- Hei, hvor lang leveringstid ahr dere på IP4?

-- Vi har den faktisk inne på lager nå. HVilken vil du ha?

- Sort 16GB

-- Flott, da har du den i posten om en liten uke.

 

Ringer tilbake to dager senere for å få sporingsnummer:

- Skulle abre ha sporingsnummer til IP4'en jeg bestillte i forgårs.

-- Nå veit ikke jeg hvem du har pratet med og hva slaks info dem hadde, men vi får ikke inn IP4 for om tidligst en uke.

 

Ringer tilbake i går:

- Vi veit ikke når vi får den, kansje i november.

 

NETCOM ER NOEN FORBANNA FI****

 

Jeg bestillte den utelukkende for at min 3G må på reprasjon. Men nå har jeg fått konvolutten fra mobi, men vil ikke sende 3G avgårde før jeg har fått min 4'ern.

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...