Bebeluv Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg kjøpte en adapter, så fikk med mal. Er det bare å kjøre på med saks? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Er telefonene som blir sendt fra moobi opperatør låst? For mitt mikro sim kort fra netcom er ikke gyldig før 3. nov. Så kunne kanskje klippet til Tele2kortet mitt. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg tror du kan ringe netcom og aktivere microsimkortet ditt før. Det går ann med onecall hvertfall. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kan man ikke sende eller motta filer på bluetooth på iphone 4? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Slike eg har forstått det, nei. Men det finnes apps på markedet som tillater å sende bilder mellom iPhones. Begge telefonene må ha denne appen installert. Dette er ikkje noe eg har testet ut sjøl, men leste ihvertfall at dette ble nevnt i ein eller annen tråd her inne. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det finnes et program som heter "BlueWaves » File Transfer". Har ikke testet dette selv, men slik jeg forstår det ut fra beskrivelsen ser det ut til å kunne sende diverse filtyper mellom iPhone og iPod Touch-enheter (begge enhetene må kjøre dette programmet). Aner ikke hvor bra det fungerer i praksis, men inntrykket mitt basert på beskrivelsen av programmet er at det er litt begrenset og tungvint. http://itunes.apple.com/no/app/id325779964?mt=8 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det er jo forståelig at iPhone ikke har denne muligheten for alle type filer. Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Vet du om det følger med sånn invisibleshield som det står at det gjør vis du bestiller ifra more sin hjemmeside? Jepp, det følger med, men det er ikke av samme kvalitet som Invisible Shield. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) drit teit Det ville vært "drit teit" om muligheten var der og man kunne stengt ned itunes og appstore siden tilbyderne hadde trukket kontraktene. Endret 27. oktober 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg tror du kan ringe netcom og aktivere microsimkortet ditt før. Det går ann med onecall hvertfall. Problemet er jo at jeg videreførte nummeret mitt fra Tele2 til Netcom, så må jeg vente til måneden er over for at det skal bli fullført. Hadde noe med bindingstiden hos Tele2 å gjøre. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 drit teit Nei, ikke hvis du elsker Apple og måten de styrer bruken av produktene sine på. Det er ikke meningen at du skal gjøre alt du vil som dagens teknologi tillater med Apple sine produkter. LED-blitz blei først innført nå på iPhone 4 og kalt en revolusjon. Ja, det er en revolusjon for Applebrukere siden de før måtte bære rundt på ei lommelykt i lomma for å få lyst opp ting de skulle ta bilde av. Det er slik Applekundene vil ha det og det synes jo godt når man ser på hvor godt de selger. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Noen her som forresten har fått iPhonen sin levert av Bring, med dør til dør? Jeg lurte på om noen visste når på dagen de leverte, så jeg kan være hjemme og klar. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Så ble det ramaskrik over Amobils nedjustering av iPhone 4 terningkast Men er det mangen her inne som sliter med nærsensoren på sin telefon ? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Visste ikke at det faktisk var en nærsensor en gang.. Hvordan vet man at denne fugnerer? EDIT: Jaja, den fungerer flott her iallfall Endret 27. oktober 2010 av Selvin Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det merker man fort når man setter telefonen inntil øret og snakker. Skjermen skal da skrus av, slik at man ikke kan komme bort i noen knapper. Har en kompis som har litt problemer med dette, plutselig så legger han på, nettopp på grunn av han kommer borti leggpå knappen mens han snakker. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Vel, når man legger ut nesten 6k for en telefon bør slike filleting som det der vere unødvendig ihvertfall. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hittil har jeg lagt på en samtale, men jeg innså at jeg holdt telefonen en smule spesielt. Den stod i vinkel ut fra hodet, nesten som første generasjons Nokia Engage: Hva jeg gjorde for å bryte samtalen aner jeg ikke da det skal godt gjøres å komme borti skjermen da Lenke til kommentar
dTd Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg kan ihvertfall si jeg ikke har det problemet, samt 3 andre personer jeg kjenner som har denne tlf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå