colert Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Er det noen andre som har fått temperature warning? Fikk det for en liten stund side, men har ikke fått den advarselen siden. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Har ikke fått temp. warning, selv om jeg et par ganger har merket at telefonen har blitt varm. Men jeg fikk "Low memory" i går kveld ... Merket ikke noe på ytelsen verken før eller etter den beskjeden. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Apropos antennesignalet til Iphone 4. Jeg lånte en fra jobben i 1-2 uker, og hver dag mistet den regelmessig signal. "Mistet nettverksforbindelse" sto det. Det skjedde alltid på jobben, med bumper på. Verken min Hero, kollegenes Desire og E-serie Nokiaer hadde det problemet. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Prøvde du ut field testen for å se hva signalet viste i dB? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Prøvde ingen ting, hadde jo fungerende wifi for å få jobbens eposter. Til anrop og teksting brukte jeg uansett Heroen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Noen som veit hvor lang tid det tar før sporingen fra TNT funker? Fikk beskjed om at telefonen ble sendt på lørdag. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Mener min også ble sendt på en lørdag, tror sporinga var klar mandag kveld/tirsdag morgen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Såpass, håper ikke det har noe å si for sendingen. Takk for svar Når fikk du telefonen da forresten? Endret 25. oktober 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Neida skal ikke ha noe å si. Jeg fikk den vel rundt måndeskifte aug/sept og faktisk en eller to dager før antatt levering fra apple Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Prøvde ingen ting, hadde jo fungerende wifi for å få jobbens eposter. Til anrop og teksting brukte jeg uansett Heroen. Jeg har aldri opplevd eller hørt om noe lignende, så det må være en sjelden kuriøsitet. Fin Android Avatar Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Kan jeg skaffe mobilforsikring til en iPhone kjøpt fra apple.no? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Du kan skaffe via operatøren din, eller reiseforsikring. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Ser etter en iPhone 4 veske alà denne her. Noen som vet om en nettsiden her til lands som har denne, eller lignende på lager ? EDIT: Helst i sort. Endret 25. oktober 2010 av Mala Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har sett noe lignende i mobilbutikker i Oslo Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ser etter en iPhone 4 veske alà denne her. Noen som vet om en nettsiden her til lands som har denne, eller lignende på lager ? EDIT: Helst i sort. Sena har en ganske lik en clicky, kjøpte den i dag og synes den er flott. Er ikke sikker på hvor den er på lager... Men den føres iallefall en del steder i Norge. Lenke til kommentar
tomk Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ser etter en iPhone 4 veske alà denne her. Noen som vet om en nettsiden her til lands som har denne, eller lignende på lager ? EDIT: Helst i sort. Kan anbefale denne: http://ikonicedge.com/ Riktignok i New Zeeland, men de sender gratis overalt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Her hagler det inn anbefalinger ja, takker så meget Huff...eg klør jo rimelig heftig i fingrene etter å få dene mobilen gitt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Mala, jeg synes den du linket til så best ut av alle veskene. Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Jeg har endelig funnet den perfekte unnskyldningen for å blåse i bindingstiden til min nåværende HTC Legend og kjøpe meg en iPhone 4: http://www.case-mate.com/iPhone-4-Cases/Case-Mate-iPhone-4-ID-Credit-Card-Cases.asp . Den burde også fungere perfekt med busskortet til skolen Edit: feil link Endret 25. oktober 2010 av Cellon Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Mala, jeg synes den du linket til så best ut av alle veskene. I all sin enkelhet, sier eg meg enig. Fannt den forøvrig til en OK pris på Ebay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå