abil73 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Flere som har hatt problemer med ringetoner? Har konvertert en MP3-fil i iTunes og gitt den .m4r-navn. Den vises i iTunes som synkronisert til telefonen, men på telefonen ser jeg ingenting. Har hørt at 30 sekunder er maks-grensa for ringetoner - min er 29 sekunder. http://audiko.net/ bruk dette så ordner deg seg nok,da finner du sikkert ringetonen din her Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Nei det var Moobi, hørt mye godt om de og no ser jeg hvorfor ^^ Mja det skal ikke være sikkert. De har vært mye oppi forbrukerrådet og TV2 hjelper deg den perioden iPhone 3G ble lansert. Men om det de har skrevet til deg stemmer, så har de kanskje skjerpet seg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Mysti: lovende, hva var problemet? Lenke til kommentar
hannemor Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 mms? Kan jeg ikke sende mms med Iphone 4? Når jeg tar frem et bilde får jeg bare valgene : sende epost tilordne kontakt bruk som bakgrunn Lenke til kommentar
Colado Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Har akuratt fått iPhonen min, noen spesiell applikasjoner jeg bare må ha? Som er nyttige osv, anbefal te meg! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Skriv en ny (tekst)melding og trykk på kameraknappen til venstre for tekstfeltet. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Mysti: lovende, hva var problemet? Svart skjerm. Altså skjermen virket ikke lengre. Nei det var Moobi, hørt mye godt om de og no ser jeg hvorfor ^^ Mja det skal ikke være sikkert. De har vært mye oppi forbrukerrådet og TV2 hjelper deg den perioden iPhone 3G ble lansert. Men om det de har skrevet til deg stemmer, så har de kanskje skjerpet seg. Det viste jeg faktisk ikke, men de jeg snakket med er vertfall fornøyd med moobi og det samme er jeg Men ser ikke helt hvorfor de skulle skrive på moobiService at de sender meg ny telefon med ny imei og ikke gjøre det. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Har akuratt fått iPhonen min, noen spesiell applikasjoner jeg bare må ha? Som er nyttige osv, anbefal te meg! Her er en hel tråd med anbefalte apps https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1259047 Lenke til kommentar
hannemor Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Skriv en ny (tekst)melding og trykk på kameraknappen til venstre for tekstfeltet. føler meg veldig blond her...men finner ingen kameraknapp når jeg skriver melding regner med at du har svart meg ang mms? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Se til venstre for tekstfeltet du skriver i, der skal det være et lite, rundt kameraikon. Edit: Enkelte overgikk visst beskrivelsen min Endret 21. oktober 2010 av PL610 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Skriv en ny (tekst)melding og trykk på kameraknappen til venstre for tekstfeltet. føler meg veldig blond her...men finner ingen kameraknapp når jeg skriver melding regner med at du har svart meg ang mms? Redigert: I likhet med PL610 må jeg se meg slått. Endret 21. oktober 2010 av Runar Lenke til kommentar
;_; Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Er som regel jeg som blir slått av andre, herlig å "vinne" en gang i blant. Må si din versjon var hakket mer elegant da, Runar Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg "vant" kanskje på grafiske effekter, men din er jo umulig å misforstå eller unngå. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Om du fortsatt ikke finner kameraknappen, er anbefalingen å skaffe seg en liten eske og ei bøtte med frimerker, og sende telefonen per post med bildet på skjermen. 1 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Noen som har forslag på et bra case jeg kan kjøpe til iPhone 4? Har sett på dette Gear4 Thin Ice Clear Skulle også hatt en screen protector eller fullbody vis jeg ombestemmer meg om case? Mvh. TurboLax Lenke til kommentar
hannemor Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hahah Dere er herlige, men den er faktiskt ikke på min Iphone 4 Jeg åpner vanlig meld og begynner å skrive, men jeg har ikke noe kameraikon å trykke på Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hmm det var rart. Hvis du går til innstillinger - meldinger, der skal det være en "bryter" som du kan skru av og på for MMS. Hvis den er av, er kameraikonet borte. Håper det er så enkelt Lenke til kommentar
hannemor Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg er blond skjønner jeg.... Hadde ikke satt inn alt til mms i innstillinger. Nå har jeg også kamera der. TUSEN takk alle sammen Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Noen som har forslag på et bra case jeg kan kjøpe til iPhone 4? Har sett på dette Gear4 Thin Ice Clear Skulle også hatt en screen protector eller fullbody vis jeg ombestemmer meg om case? Mvh. TurboLax Noen som kan hjelpe meg? Følte at jeg forsvant litt uten at noen så innlegget mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå