Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har selv vært (rettelse - er) stor tilhenger av FLAC i mange år og har snart alle CDer i såkalt så nær "bitperfect" stand som mulig. Men å kopiere FLAC spor til iPhonen og kaste vekk så mye lagringsplass på den, tja. Jeg ville streamet hjemme og benyttet andre formater ute av huset. Det fine med FLAC er å ha det som et kildebibliotek.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

En ting man bør være oppmerksom på i forbindelse med Apple Lossless er at det ser ut til å være en bug i siste utgave av iTunes, som gjør at "Gapless Playback" ikke fungerer som det skal, kan i visse tilfeller ødelegge lydfilene ved konvertering fra Apple Lossless til andre formater i iTunes hvis jeg har forstått det riktig.

 

Sjekk her for mer informasjon. Har opplevd dette problemet selv også.

Lenke til kommentar

Når vi først snakker om beskyttelse, er det noen som har erfaring med denne?

 

Jeg har brukt invisible shield på ipod touchen min i mange år, og bestemte meg også for å gå for den på min iphone4. Dessverre fikk jeg ikke en like god erfaring med den i denne omgang. Selve materialet er litt ruglete og mykt, og selv om det gjør at det er vanskelig å lage riper i telefonen, så krøller det seg lett hvis man tar for mye på kantene. I tillegg beskytter bare Zagg sin invisible shield foran. Jeg bestilte derfor en annen variant av "invisible shield" som dekker både foran og bak fra ebay. Det ble sendt fra England og kostet meg under 50kr inkl frakt. Jeg har brukt det i en måned nå og er strålende fornøyd.

 

Det er litt rart å kjøpe en iphone4 for så å pakke den inn i alle mulige slags silikonvesker etc. Den er jo absolutt estetisk tiltalende. Derfor tror jeg fort det er en bedre løsning å bruke gjennomsiktig film som beskyttelse istedet for de tradisjonelle dekslene.

Lenke til kommentar

 

Jeg har brukt invisible shield på ipod touchen min i mange år, og bestemte meg også for å gå for den på min iphone4. Dessverre fikk jeg ikke en like god erfaring med den i denne omgang. Selve materialet er litt ruglete og mykt, og selv om det gjør at det er vanskelig å lage riper i telefonen, så krøller det seg lett hvis man tar for mye på kantene. I tillegg beskytter bare Zagg sin invisible shield foran. Jeg bestilte derfor en annen variant av "invisible shield" som dekker både foran og bak fra ebay. Det ble sendt fra England og kostet meg under 50kr inkl frakt. Jeg har brukt det i en måned nå og er strålende fornøyd.

Husker du hva denne heter og hvor den kan kjøpes? er ute etter beskyttelse til min 4'er som er på tur i posten, men fikk samme følelse som deg fra invisible shield. For myk og så ble den brun etterhvert.

 

Hadde tidligere en sak som var laget av et mye stivere type plast som dekket fronten på min 3g. Var storfornøyd med denne men veit ikke hvor jeg får tak i denne typen lengere.

Lenke til kommentar

Lurer litt på å bestille meg ny beskyttelse selv egentlig. Zagg invisible shield syns jeg var ok til å begynne med. Har begynt å løsne noe i kantene, så syns jeg den er relativt tykk, samt at overflaten er "ruglete".

Tittet litt på Steinheil, og tror jeg går for den :thumbup:

Spørsmålet er hvilken av dem da?

 

Btw, tok field test av telefonen med invisible shield på, da hadde jeg den ene delen som strakk seg noe over den svarte kanten på tlf. Og med den på i forhold til av så hadde jeg faktisk noe dårligere dekning :p Var ikke snakk om mer enn ca 4-5 dB men er jo litt for det.

Lenke til kommentar

Hei

Hvordan er det med Iphone og kontaktlister,ang flere nr på samme person.

For jeg får bare opp nr på mange av kontaktene mine, både når jeg får meld og når noen ringer meg.

Skulle gjerne får opp navnene på de osm er i lista mi.

Hjelp å få her?

Har du lagret samme nummer på flere kontakter? Har du lagret numrene med eller uten +47/0047?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...