Bebeluv Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Dumt Apple ikke klarer å fikse dette selv out of the box. Apple Lossless er ikke nok. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Det kan man jo si, men ikke alle som har telefonen vil eller trenger å spille av flac. Jeg f.eks har ikke en eneste sang i flac. Så for min del ville den funksjonen vært helt unødvendig. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Jeg har selv vært (rettelse - er) stor tilhenger av FLAC i mange år og har snart alle CDer i såkalt så nær "bitperfect" stand som mulig. Men å kopiere FLAC spor til iPhonen og kaste vekk så mye lagringsplass på den, tja. Jeg ville streamet hjemme og benyttet andre formater ute av huset. Det fine med FLAC er å ha det som et kildebibliotek. Endret 19. oktober 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Ingen sier vel nei takk til ekstra funksjoner, som mest sannsynlig ikke hadde gått på bekostning av prisen. Men uansett, trur jeg overlever med vanlige mp3 filer enn så lenge, mtp på plass, og øretelefoner som sikkert ikke klarer å få frem FLAC. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 En ting man bør være oppmerksom på i forbindelse med Apple Lossless er at det ser ut til å være en bug i siste utgave av iTunes, som gjør at "Gapless Playback" ikke fungerer som det skal, kan i visse tilfeller ødelegge lydfilene ved konvertering fra Apple Lossless til andre formater i iTunes hvis jeg har forstått det riktig. Sjekk her for mer informasjon. Har opplevd dette problemet selv også. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Dumt Apple ikke klarer å fikse dette selv out of the box. Apple Lossless er ikke nok. Lossless er lossless hva kvalitet angår. Finnes plenty feik FLAC der ute, ALAC kan vel kun kodes i itunes fra plate. Men er enig i at formatet burde støttes. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Og for all del, jeg var blant de første som ønsket FLAC støtte i alle enheter man plasserte rundt om kring i hjemmet, så jeg forstår ønsket. Endret 19. oktober 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Hvordan kan jeg få lydopptakene fra telefonen over på pc'n? edit: Fant det under spillelister i itunes Endret 19. oktober 2010 av dTd Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Når vi først snakker om beskyttelse, er det noen som har erfaring med denne? Jeg har brukt invisible shield på ipod touchen min i mange år, og bestemte meg også for å gå for den på min iphone4. Dessverre fikk jeg ikke en like god erfaring med den i denne omgang. Selve materialet er litt ruglete og mykt, og selv om det gjør at det er vanskelig å lage riper i telefonen, så krøller det seg lett hvis man tar for mye på kantene. I tillegg beskytter bare Zagg sin invisible shield foran. Jeg bestilte derfor en annen variant av "invisible shield" som dekker både foran og bak fra ebay. Det ble sendt fra England og kostet meg under 50kr inkl frakt. Jeg har brukt det i en måned nå og er strålende fornøyd. Det er litt rart å kjøpe en iphone4 for så å pakke den inn i alle mulige slags silikonvesker etc. Den er jo absolutt estetisk tiltalende. Derfor tror jeg fort det er en bedre løsning å bruke gjennomsiktig film som beskyttelse istedet for de tradisjonelle dekslene. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Zagg har da full body til iPhone 4? http://www.eplehuset.no/produkt/2092_zagg-invisibleshield-full-body-for-iphone-4-ny.aspx Jeg syntes også det er dumt å pakke inn telefonen, men jeg føler at en bumper er greit, med tanke på at den kan redde telefonen om man mister den i bakken. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jeg har brukt invisible shield på ipod touchen min i mange år, og bestemte meg også for å gå for den på min iphone4. Dessverre fikk jeg ikke en like god erfaring med den i denne omgang. Selve materialet er litt ruglete og mykt, og selv om det gjør at det er vanskelig å lage riper i telefonen, så krøller det seg lett hvis man tar for mye på kantene. I tillegg beskytter bare Zagg sin invisible shield foran. Jeg bestilte derfor en annen variant av "invisible shield" som dekker både foran og bak fra ebay. Det ble sendt fra England og kostet meg under 50kr inkl frakt. Jeg har brukt det i en måned nå og er strålende fornøyd. Husker du hva denne heter og hvor den kan kjøpes? er ute etter beskyttelse til min 4'er som er på tur i posten, men fikk samme følelse som deg fra invisible shield. For myk og så ble den brun etterhvert. Hadde tidligere en sak som var laget av et mye stivere type plast som dekket fronten på min 3g. Var storfornøyd med denne men veit ikke hvor jeg får tak i denne typen lengere. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Steinheil er knall! Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Steinheil er knall! Bestillt! Så får vi se hva som kommer først, telefonen fra oslo eller beskyttelsen fra England. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hvilken bestilte du? Crystal? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Lurer litt på å bestille meg ny beskyttelse selv egentlig. Zagg invisible shield syns jeg var ok til å begynne med. Har begynt å løsne noe i kantene, så syns jeg den er relativt tykk, samt at overflaten er "ruglete". Tittet litt på Steinheil, og tror jeg går for den Spørsmålet er hvilken av dem da? Btw, tok field test av telefonen med invisible shield på, da hadde jeg den ene delen som strakk seg noe over den svarte kanten på tlf. Og med den på i forhold til av så hadde jeg faktisk noe dårligere dekning Var ikke snakk om mer enn ca 4-5 dB men er jo litt for det. Lenke til kommentar
hannemor Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hei Hvordan er det med Iphone og kontaktlister,ang flere nr på samme person. For jeg får bare opp nr på mange av kontaktene mine, både når jeg får meld og når noen ringer meg. Skulle gjerne får opp navnene på de osm er i lista mi. Hjelp å få her? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hei Hvordan er det med Iphone og kontaktlister,ang flere nr på samme person. For jeg får bare opp nr på mange av kontaktene mine, både når jeg får meld og når noen ringer meg. Skulle gjerne får opp navnene på de osm er i lista mi. Hjelp å få her? Har du lagret samme nummer på flere kontakter? Har du lagret numrene med eller uten +47/0047? Lenke til kommentar
hannemor Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Har noen nr med 0047, må jeg ha det foran nr? Ser at navnene i loggen har kommet... men på meld er mange uten navn, og de mangler også 0047. Får redigere litt her da Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Har opplevd at du må ha 0047 foran numrene for at navnet skal vises på meldinger. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hvis man ikke orker å skrive 0047 hver gang, kan man korte det ned til +47 Jeg tror det egentlig er ment å brukes på mobile enheter. . . eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå