Runar Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Er dette sant eller er det bullshit? Jo mer glass, jo større er sjansen for at noe knuser eller får riper. Om glasset brukt i iPhone 4 er sterkere enn tidligere modeller skal jeg ikke uttale meg om, men jeg har ihvertfall ikke fått noen riper på min telefon, og den har falt i bakken (ikke hardt) et par ganger. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 SquareTrade analyzed iPhone accidents for more than 20,000 iPhone 4s covered by one of its plans and found an 82 percent jump in reports of broken screens in the device’s first four months, compared to the first four months after the iPhone 3Gs release. Described as '82 percent' of course this sounds like a big deal, but in reality it means 3.9 percent of 20,000 iPhone 4 owners reported a cracked screen rather than 2.1 percent of 20,000 iPhone 3GS owners. http://blogs.computerworld.com/17152/apple_hate_myth_glass_gate_makes_headlines Det er ikke engang en dobling Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Husk at glass alltid vil ha et punkt hvor de knuser. Faller iPhonen helt riktig, så knuser glasset. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Det jeg ville frem til var om den virkelig tåler så lite som jeg får inntrykk av når jeg leser den artikkelen på vg? Jeg kommer til å ha Full-Body invisible shield vis jeg bestiller iPhone Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvis du leser hva jeg linket til, vil du se at artikkelen i VG er basert på det samme. Altså under en dobling enda iPhone 4 har svært utsatte glassflater på begge sider. Prosenten er uansett rimelig lav vil jeg si. Det viser at glasset nok er endel bedre enn vanlig glass Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Glass kan knuse?! For en oppdagelse. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Det jeg ville frem til var om den virkelig tåler så lite som jeg får inntrykk av når jeg leser den artikkelen på vg? Jeg kommer til å ha Full-Body invisible shield vis jeg bestiller iPhone Invisible shield vil ikkje hjelpe noe særlig i fritt fall desverre. Mot riper derimot, vil den gjøre nytte for seg Skal du verne om din iPhone 4 ville eg heller gått for en løsning ala Pixelskin HD etc. EDIT: Bruker Invisible shield på skjermen til min Desire, og har ingenting å utsette på denne. Enkel montering og gjør man det riktig forsvinner alle småbobler og slikt raskt. Endret 19. oktober 2010 av Mala Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg bruker en Incipio Feather Case som dekker hele baksiden (ingenting av fronten), så det er minimalt med beskyttelse. Fint for oss som ikke vil ha en stor 'klossete' case. Baksiden på min begynte faktisk å flasse for 2 uker siden men det er ikke noe problem! Jeg sendte mail til Incipio og de sa at så lenge jeg kunne vise dem kvitteringen og bilde av skaden ville de sende meg en helt ny case, gratis. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Noen som vet om en kjempetynn bumper til iPhone 4? Den skal bygge så lite som mulig, men samtidig nok til å beskytte glasset. Er de fra Applestore de mest ideele? Endret 19. oktober 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Bestilte backcover i stål fra http://cnn.cn/shop/apple-iphone-beveled-back-cover-blacksilver-metal-insert-p-10351.html Greit å enten skifte til eller å ha liggende om noe skulle skje. Har Skjermbeskytter som er veldig bra og solid fra http://shop.brando.com/. Endret 19. oktober 2010 av Wilford Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Denne ser ikke så grusom ut: http://www.overstock.com/Electronics/Apple-iPhone-4-Clear-Bumper-TPU-Crystal-Skin-Case/5322121/product.html Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Må dere slutte å dekke til det pene glasset Apple har brukt. Det blir jo som å ha dekt til vinduene hjemme hele tiden. Da blir poenget borte med glass! Ja til glass, hiv telefonen i dass (når den sprekker)! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Telefonen får lett riper på baksiden. På forsiden har jeg ennå ikke opplevd noen riper og dekker ikke til glasset med invisibleshield el. At den sprekker har jeg ikke hørt noen jeg kjenner si ennå. Endret 19. oktober 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Når vi først snakker om beskyttelse, er det noen som har erfaring med denne? Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har fått min Pixelskin HD(jeg tror det er den). Veldig gode knapper, godt å holde, veldig god beskyttelse på sidene og bak. Jeg hadde opprinnelig ikke tenkt å ha noe beskyttelse på, den er jo så fiiiin :O ! Jeg mistet den i bakken en god del ganger de første ukene, men når jeg mistet den på asfalt med masse småstein oppå oppsto to(såvidt synlige) riper på front skjermen. Det som er så greit med casen jeg har nå, er at den dekker rundt og bak iphonen, men allikevell så hindrer den at frontglasset treffer bakken, hvis du skulle være heldig. Den ligger 1-2mm fra bakken. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Da er Iphone 4 mottatt fra Netcom. Men det var ikke med noe sim kort. Kommer dette i egen pakke? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hvordan spiller man av FLAC på iPhone? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Må man ikkje konvertere dette igjennom iTunes ? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Med Flacplayer, selvsagt: http://itunes.apple.com/no/app/flac-player/id390532592?mt=8 Litt dyr kanskje, men skal jo kunne spille av Flac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå