Lilac1 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jentete på grunn av at den er hvit? Da skulle man nesten tro at alle som eide Macbook var mindre maskuline? Spiker. På. Hodet. 1 Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Slik jeg har skjønt det er det nå slik at iPhone 4 er billigst hos Apple med 2-3 ukers leveringstid kontra hent-i-butikk som er dyrere (og med abb)? Legger inn bestilling i dag, men vil bare høre om dette er riktig. Tenkte å bestille fra Apple Store da jeg skal ha opplåst telefon. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Skal jeg prøve det på den exchange saken ? Ja, Microsoft Exhange! Det funka ikke.. Det som kommer opp er E-post Domene Brukernavn Passord Beskrivelse Og etter jeg har fylt ut E-post, brukernavn og passord så trykker jeg neste og så kommer det opp "Tjener", der jeg må fylle ut noe for å gå videre. Og der fylte jeg ut eposten min igjen, og da kom det bare at den ikke kan bli verifisert eller no Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvor mye tror dere jeg kan få for en helt ny, ubrukt iPhone 3GS 16 GB som er ulåst? Jeg ødela min 3GS, kjøpte iPhone 4, men sendte likevel inn 3GS på forsikring, fikk ny 3GS tilbake, så skal selge denne. 1 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Bare et spørsmål. Bruker dere lofi versjonen av diskusjon.no når dere surfer på iPhone? Synes selv at den er best og raskest med og uten Wi-fi. Bare synd man ikke kan gi + poeng til de med bra innlegg. Eller bruker dere appen IPB? Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kjører apps i bakgrunnen på iphone4? Når man åpner multitasking baren, er det apps som kjører eller apps man har vært inne på? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Begge deler. Noen kjører i bakgrunnen, mens noen er bare "recents", altså programmer du nylig har kjørt. Den skikker ikke mellom de to. I Cydia finnes det programmer for å fjerne "recents" fra listen og bare ha programmer som faktisk kjører i bakgrunnen oppe. 1 Lenke til kommentar
abil73 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen som vet hvor man får kjøpt Iphone 4 32gb? i nærheten av jessheim,lillestrøm eller strømmen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Skal jeg prøve det på den exchange saken ? Ja, Microsoft Exhange! Det funka ikke.. Det som kommer opp er E-post Domene Brukernavn Passord Beskrivelse Og etter jeg har fylt ut E-post, brukernavn og passord så trykker jeg neste og så kommer det opp "Tjener", der jeg må fylle ut noe for å gå videre. Og der fylte jeg ut eposten min igjen, og da kom det bare at den ikke kan bli verifisert eller no Du skal ikke fylle eposten din i tjener, les hva jeg skrev. Tjener: m.hotmail.com Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 ah, takk, det funka En ting til, når jeg surfer på safari, og ta for eksempel et bilde fra google. Kan man lagre dette bildet på iphonen ? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Trykk og hold på bildet, da kommer det opp noen alternativer, blant annet "arkiver bilde". Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Da var en 16gb bestilt fra Apple! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kommer iPhone 5 med glass på sidene? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Ingen vet hvordan iPhone 5 ser ut da den mest sansynlig ikke blir lansert før i juni/juli neste år! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) jeg må si at jeg personlig synes designet til iPhone 4 var stilig, men fryktelig upraktisk. Man ble rett og slett engstelig av å bruke den "naken". Den ble vesentlig mer praktisk når jeg tredde på en Pixelskin HD sak. - Bedre å holde i. Man får et godt grep fremfor den glatte "woops" følelsen man hadde før. - Kan stå av seg selv lent inntil noe uten å skli overende - Kan legges med skjermen ned uten at skjermen får kontakt med overflaten - Man beskytter objektivglasset til kameraet på baksiden mot riper ved at man år en forhøyning rundt. Det ble rett og slett en mye mer praktisk telefon med "våtdrakta" på. Nå slipper jeg engste meg i like stor grad som før. Glad jeg bestilte en slik innen tidsfristen for gratis kjøp og forsending gikk ut. Endret 18. oktober 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Akkurat det samme synes jeg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Anbefaler alle som vil slappe av i større grad om å betale de 200,- en slik koster . Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Har en her, og bestilte en speck fitted gratis av apple Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ble nettopp veldig usikker på om jeg skal kjøpe iPhone 4 eller ikke? Glasset sprekker oftere på iPhone 4 Er dette sant eller er det bullshit? Hadde tenkt å bestille iPhone imorgen så det hadde vært fint å fått noen synspunkter på dette. Mvh. TurboLax Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Sprekker vel av at det faller i bakken da. Og det sprekker bare mer i forhold til overflaten med galss ellernosånnt leste jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå