Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg har skjønt det er det nå slik at iPhone 4 er billigst hos Apple med 2-3 ukers leveringstid kontra hent-i-butikk som er dyrere (og med abb)?

Legger inn bestilling i dag, men vil bare høre om dette er riktig. Tenkte å bestille fra Apple Store da jeg skal ha opplåst telefon.

Lenke til kommentar

Skal jeg prøve det på den exchange saken ?

Ja, Microsoft Exhange!

Det funka ikke.. Det som kommer opp er

E-post

Domene

Brukernavn

Passord

Beskrivelse

Og etter jeg har fylt ut E-post, brukernavn og passord så trykker jeg neste og så kommer det opp "Tjener", der jeg må fylle ut noe for å gå videre. Og der fylte jeg ut eposten min igjen, og da kom det bare at den ikke kan bli verifisert eller no

Lenke til kommentar

Begge deler. Noen kjører i bakgrunnen, mens noen er bare "recents", altså programmer du nylig har kjørt. Den skikker ikke mellom de to. I Cydia finnes det programmer for å fjerne "recents" fra listen og bare ha programmer som faktisk kjører i bakgrunnen oppe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal jeg prøve det på den exchange saken ?

Ja, Microsoft Exhange!

Det funka ikke.. Det som kommer opp er

E-post

Domene

Brukernavn

Passord

Beskrivelse

Og etter jeg har fylt ut E-post, brukernavn og passord så trykker jeg neste og så kommer det opp "Tjener", der jeg må fylle ut noe for å gå videre. Og der fylte jeg ut eposten min igjen, og da kom det bare at den ikke kan bli verifisert eller no

Du skal ikke fylle eposten din i tjener, les hva jeg skrev.

Tjener: m.hotmail.com

Lenke til kommentar

jeg må si at jeg personlig synes designet til iPhone 4 var stilig, men fryktelig upraktisk. Man ble rett og slett engstelig av å bruke den "naken".

Den ble vesentlig mer praktisk når jeg tredde på en Pixelskin HD sak.

- Bedre å holde i. Man får et godt grep fremfor den glatte "woops" følelsen man hadde før.

- Kan stå av seg selv lent inntil noe uten å skli overende

- Kan legges med skjermen ned uten at skjermen får kontakt med overflaten

- Man beskytter objektivglasset til kameraet på baksiden mot riper ved at man år en forhøyning rundt.

Det ble rett og slett en mye mer praktisk telefon med "våtdrakta" på. Nå slipper jeg engste meg i like stor grad som før.

Glad jeg bestilte en slik innen tidsfristen for gratis kjøp og forsending gikk ut.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...