Lilac1 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 oky, har knotet endel nå. Ønsker vær-widget og streaming kontinuerlig fra sånn som facebook, twitter osv. på homescreen. Hvordan sette jeg det opp? Ser ut til at jeg kun kan lage snarveier o.l. Ja, og jeg ønsker at telefonen min kræsjer på annenhver app, virus, at ingenting er intuitivt, en stygg telefon og 35839859 unødvendige innstillinger. Hvordan får jeg DET til? Fin avatar forresten Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Det er jo svineenkett, bare innstaller android Men nok om det. Det er mange apps som tillater varslinger via push. Edit: Fant en skrivefeil Endret 17. oktober 2010 av PL610 1 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen som vet om en app hvor du kan streame musikk fra telefon, til PC? Tenkte å bruke Remote sammen med iTunes, men det funker visst bare om musikken ligger på PCen. Men skulle gjerne streamet til en PC der musikken ikke ligger inne. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Spotify appen bruker SYKT mye strøm i forskjell til den intigrerte ipoden. Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Tillater meg å stille et spørsmål igjen som har vært stilt mange ganger før, men naturlig nok ennå ikke er besvart, men kanskje noen vet noe nå eller har hørt/lest noen rykter: Når kommer den hvite iPhone4 (32GB) til Norge? (Vi nærmer jo oss nå jul og et nytt år...) Endret 17. oktober 2010 av mortenandersen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Tillater meg å stille et spørsmål igjen som har vært stilt mange ganger før, men naturlig nok ennå ikke er besvart, men kanskje noen vet noe nå eller har hørt/lest noen rykter: Når kommer den hvite iPhone4 (32GB) til Norge? (Vi nærmer jo oss nå jul og et nytt år...) Først må de nesten få lansert den i USA. Jeg anbefaler at du leser denne artikkelen. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Når kommer den hvite iPhone4 (32GB) til Norge? (Vi nærmer jo oss nå jul og et nytt år...) Er litt jentete da, er den ikke? Med mindre du skal gi den bort i gave. I såfall, kudos! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Jentete på grunn av at den er hvit? Da skulle man nesten tro at alle som eide Macbook var mindre maskuline? Stemmer dessverre ikke helt. Jeg syntes selv den hvite ser litt billig-ish ut, men kunne gjerne tatt den for å være litt mindre mainstream. Men uansett, den svarte er bestilt. og så overfladisk er jeg ikke, så jeg overlever. Endret 17. oktober 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Hvis man absolutt må ha seg en hvit iPhone 4, kan man gjøre som Engadget: http://www.engadget.com/2010/06/27/white-iphone-4-early-diy-edition-with-a-touch-of-black/ De fant ingen hvit hjemknapp da, men godt mulig man får tak i det nå. Garantien bortfaller jo såklart, men lykkes man, har man jo en hvit iPhone 4. Det er muligens verdt det for noen Edit: Her har de deksler i diverse farger, og de har til og med hvit hjemknapp: http://chinaontrade.com/iphone-4-spare-parts-c-106.html Endret 17. oktober 2010 av PL610 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Betyr fargen virkelig så mye? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Det eneste problemet jeg har hatt med iTunes er når jeg koblet til datterns iPod med min innloggingskonto for iPhone 4. Jeg var ikke så kjent med apple produkter ennå og det som da skjedde var at alle applikasjonene på hennes iPod ble slettet. Riktignok klarte vi å gjenopprette dem ved å synce enheten på hennes PC igjen, men alle savegames og den slags var jo borte :/. Jeg forstod etterhvert at dette var fordi jeg koblet til hennes enhet i min iTunes med min konto. Hadde jeg også opprettet hennes konto på min iTunes og koblet den til med hennes konto pålogget ville det mest sannsynliug gått greit. Men det jeg lurer litt på da er. Hva hvis jeg vil ha en iPod og en iPhone? Dekker ikke noen av programlisensene at jeg kan bruke den på begge mine enheter? Dvs. om begge enheter er registrert under min konto. Noen som vet? Endret 17. oktober 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Men det jeg lurer litt på da er. Hva hvis jeg vil ha en iPod og en iPhone? Dekker ikke noen av programlisensene at jeg kan bruke den på begge mine enheter? Dvs. om begge enheter er registrert under min konto. Noen som vet? Jeg beklager hvis jeg misforsto spørsmålet ditt, men det er ikke noe problem å synkronisere flere enheter opp mot samme konto. I en kort periode hadde jeg en iPhone 3G og en iPhone 4, og begge var synkronisert med samme iTunes og begge innehold de samme programmene. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Problemet var kanskje da at hennes iPod var registrert mot en anne konto i en annen iTunes (på hennes maskin) og at jeg derfor måtte logger på som hennes konto i min iTunes? Forstår jeg dette rett da? Det jeg lurer på er vel om jeg bare kan opprette hennes konto i tilleg på min itunes også kan hun synke via min PC i tillegg, hente programmer fra appstore osv. Saken er at hun fikk sin enhet før meg og derfor har vi ikke samme itunes og appstore konto. Men du svarte på et spørsmål ja Endret 18. oktober 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Normalt har jeg inntrykket av at mobilen.no er litt anti-Apple, men de har testet diverse mobileskjermer i direkte sollys. Gjett hvilken som kom best ut http://www.mobilen.no/wip4/test/test-hvilken-mobiltelefon-er-best-i-sola/d.epl?id=46993 Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Heisann, nettopp fått iphone 4. Men bare lurer på en ting: åssen kobler jeg opp min egen mail på iphonen ? Har hotmail mail, og regna med det var den Microsoft Exchange, men forstod ikke så mye når jeg prøvde og det virka som den lagde en ny mail for meg.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Her har du innstillingene: Epost: [email protected] Brukernavn: [email protected] Passord: xxxxxxx Tjener som skal dukke opp når du trykker på ferdig: m.hotmail.com Prøv det Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Tror dere ikke jeg er jævlig skuffet nå da. Fikk hentelappen av posten denne morgenen av posten. Jeg gledet meg stort og kjørte i all hast nedover. Men hva tror dere idiotene på posten har gjort da? Joda, sendt pakken til feil sted. Den var nemlig på en butikk, et par mil her ifra. Så da bestemte jeg meg rett og slett for å hente den der. Så ringte jeg bortover på butikken og spurte om den lå der, men neida, de hadde ikke mottatt noen pakke. Da ringte jeg til posten, og de hadde ikke peiling på hvor den var. Så de skulle kontakte meg på mandag. Hvor tror dere denne er nå da? Blitt feilsendt nok en gang, denne gangen til Trondheim. Hva faen posten? Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Skal jeg prøve det på den exchange saken ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Skal jeg prøve det på den exchange saken ? Ja, Microsoft Exhange! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå