Reeve Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Litt usikker. Jeg gikk på trynet i regnværet (i en dam), så telefonen ble midt sagt fuktskadet. Dette dekket de i hvertfall. Endret 12. oktober 2010 av Zeke 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg tipper netcom forsikringen din er samme luringen som med min chess forsikring. Skaden må være uforutsett/uforutskyldt skade. Aka hvis DU faller på ræva og ræva moser skjermen, så dekker ikke forsikringen deg. Men hvis en gammel dame sklir inn i deg og velter deg, så dekke forsikringen det. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) @Zeke: Hm, hva betaler du i måneden? Jeg kjøpte med Netcom Forsikring til 40kr i måneden, den dekker bare tyveri og for telefon inntil 10 000kr. Er denne forsikringen bortkastet? Det er vel Netcom Active Forsikring du har, der du betaler 69kr i måneden. Ser den dekker fuktskader og hendelige uhell. @Ght0 Ret4rd: Da er det vel bare å lyve litt da, og si en gammel dame på bussen gikk inni meg slik at en eventuell skjerm ble knust? Endret 12. oktober 2010 av Stinson Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Nei, jeg betaler 40 kr, og den gjelder plutselige uhell med utvendig årsak, altså ting man selv ikke har skyld i. Jeg sklei i en dam, som ikke var min feil. Uansett, er nok opp til saksbehandleren, og jeg fikk i hvertfall saken godkjent. 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg tipper netcom forsikringen din er samme luringen som med min chess forsikring. Skaden må være uforutsett/uforutskyldt skade. Aka hvis DU faller på ræva og ræva moser skjermen, så dekker ikke forsikringen deg. Men hvis en gammel dame sklir inn i deg og velter deg, så dekke forsikringen det. Helt korrekt. 1 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ah okei . Takker for svar. Da fikk jeg oppklart at den dekker uheldige uhell også. Virket som den bare dekket tyveri og svindel på netcom sin side. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har telenor noe lignende? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Skal komme snart. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Snakka med telenor for 4-5 dager siden, og avslutta en tidligere forsikring som ikke gjelder. Fikk tilbud om iPhone forsikring for 99,- pr mnd Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Selvfølgelig kan man lyve litt Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Yey, min iPhone 4 er nå på vei. Jeg rakk å få to iPhone 4 (32GB) før du fikk din første. Og jeg fikk min 32GB dagen etter lansering edit: Lol, må dra ned til byen å registrere nytt microsim. For en jævel på telenor kundeservice som greier å registrere HELT HELT feil nummer. Makan. Jeg vil tro de punsjer en del nummer og info i løpet av en dag så at det innimellom skjer en glipp er bare betryggende menneskelig. Prøver meg på en bump, ingen andre som har ekko problemet ? Dette er relatert til nettverk, ikke telefon... Er du sikker? Hvorfor slutter ekko viss jeg bruker hodetelefonene som følger med? Det blir mindre ekko ved speakers og er smått klaging på andre forum om det. Hører stadig vekk andre som klager om det samme med div. andre telefoner så det har neppe med telefonen å gjøre. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 edit: Lol, må dra ned til byen å registrere nytt microsim. For en jævel på telenor kundeservice som greier å registrere HELT HELT feil nummer. Makan. Jeg vil tro de punsjer en del nummer og info i løpet av en dag så at det innimellom skjer en glipp er bare betryggende menneskelig. [quote name='JeepersCreepers' date='12. oktober 2010 - 19:04' Men han skrev et nummer som var 100% feil. Ikke et eneste en av tallene var på riktig plass, så nå har jeg et simkort på lur jeg kan bruke til hva jeg vil, og han får regninga. Heldigvis er jeg ikke jævlig. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Hvor bestiller dere ifra, og hvor lang ventetid er det? Ventet i 2 uker fra netcom nå Dette er vel fortsatt ikke riktig tråd. Men han skrev et nummer som var 100% feil. Ikke et eneste en av tallene var på riktig plass, så nå har jeg et simkort på lur jeg kan bruke til hva jeg vil, og han får regninga. Heldigvis er jeg ikke jævlig. Jeg mente ikke at han tastet feil på et siffer eller to, men at han/hun forvekslet nummer/person. Ellers plikter man å melde tilbake slike feil og du kan stilles ansvarlig om misbruk avdekkes. Endret 13. oktober 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg ringte kundeservice, men det ser ikke ut som de har gjort noe med saken. Men som jeg sa, jeg er ikke jævlig så simkortet ligger i søppla. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Hvordan får jeg synkronisert Google-kontaktene mine? Kanskje dette er løsningen?: Google SyncAutomatically synchronize your Google Mail, Calendar, and Contacts to your iPhone. http://www.google.com/mobile/iphone/ Mer info her: http://www.google.com/mobile/sync/ Jeg fulgte denne: http://www.google.co...740&topic=14252 Men hos meg dukket det ikke opp noe om kontaktsynkronisering Bump, er ganske viktig å få dette til. Kjører IOS 4.0.2(8A400) om det har noe å si. Endret 13. oktober 2010 av Khaffner Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Prøv denne, som jeg brukte: http://www.dinside.no/812336/helt-i-synk Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Se der ja, nå er kontaktene inne Men nå brukes exchange både til Google og jobbmail, blir ikke det forvirrende for Iphonen noen ganger? I guiden står det "Før du begynner må du være helt sikker på at du ikke allerede har konfigurert en Exchange-konto på iPhone. Som på de fleste mobiler er det bare mulig å bruke én slik konto om gangen." Eller gjelder det ikke hvis en av exchange-kontoene er konfigurert for Google? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 lol, jeg har bare fått en fakture på kroner 800. Så om jeg betale bruddgebyret på kr 2400 så blir jo dette en veldig billig telefon? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Se der ja, nå er kontaktene inne Men nå brukes exchange både til Google og jobbmail, blir ikke det forvirrende for Iphonen noen ganger? I guiden står det "Før du begynner må du være helt sikker på at du ikke allerede har konfigurert en Exchange-konto på iPhone. Som på de fleste mobiler er det bare mulig å bruke én slik konto om gangen." Eller gjelder det ikke hvis en av exchange-kontoene er konfigurert for Google? Hmm.. Veldig usikker på den gitt. Endret 13. oktober 2010 av Thomas_H Lenke til kommentar
AlphaSix4 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Når dere kobler iPhonen til iTunes, på toppen under info når du er inne på XXXX's iPhone sida, så finner dere helt nederst, synkroniser Google Kontakter. Har dere testa det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå