QUiPS Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 På ingen måte ok har hørt at det treger ned systemet så jeg var usiker om jeg skulle instalere det. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Hm, hadde til nå trodd at iphone ikke hadde branding. Interessant at hjemmesiden min hos safari er låst til telenor sine elendige wapsider. Jeg ville revurdert å handle den fra apple hadde jeg visst dette, burde helt klart opplyses om at telefonen blir bloatet med operatør-skit når man kjøper den. Den defekte jeg fikk fra komplett hadde ikke noe slikt, den jeg har nå kom fra Djuice. Sikkert gammelt nytt, men likevel:http://www.tweaktown.com/news/17042/iphone_4_slide_on_cases_can_lead_to_cracked_glass/index.html Endret 10. oktober 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Min som ble kjøpt hos telekiosken med telenor abb var heldigvis ikke tuklet med.. Takk for det sier jeg bare. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Min som ble kjøpt hos telekiosken med telenor abb var heldigvis ikke tuklet med.. Takk for det sier jeg bare. Skal ikke uttale meg for bastant, kan hende den lar seg gjøre å fjerne med litt tukling, endring av datanettverk samt nullstilling, men likefullt irriterende. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hm, hadde til nå trodd at iphone ikke hadde branding. Interessant at hjemmesiden min hos safari er låst til telenor sine elendige wapsider. Jeg ville revurdert å handle den fra apple hadde jeg visst dette, burde helt klart opplyses om at telefonen blir bloatet med operatør-skit når man kjøper den. Den defekte jeg fikk fra komplett hadde ikke noe slikt, den jeg har nå kom fra Djuice. Min er låst til Telenor, men jeg har ikke noen slik "branding". Kan det være noe de har innført i det siste? Kjøpte min på Expert, forresten. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Funker ikke Apple Remote hvis man har iPhonekoblet til via WiFi, men PCen tilkoblet via kablet, men i samme lokale nettverket? 1 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Hm, hadde til nå trodd at iphone ikke hadde branding. Interessant at hjemmesiden min hos safari er låst til telenor sine elendige wapsider. Jeg ville revurdert å handle den fra apple hadde jeg visst dette, burde helt klart opplyses om at telefonen blir bloatet med operatør-skit når man kjøper den. Den defekte jeg fikk fra komplett hadde ikke noe slikt, den jeg har nå kom fra Djuice. Min er låst til Telenor, men jeg har ikke noen slik "branding". Kan det være noe de har innført i det siste? Kjøpte min på Expert, forresten. La merke til da jeg fikk telefonen og koblet den til itunes (før opplåsning) at "Download carrier settings" kom opp i itunes. Mener å huske at jeg trykket på cancel, men jeg var stressa da opplåsningsgjengen hos telenor angivelig går klokken 17 Men igjen, hvorfor synes teleselskapene det er greit å ikke opplyse om dette? Android har endog operatør-apps man ikke får lov å avinstallere. Etter min mening bryter dette med markedsføringsloven. Tror jeg fikk tatt knekken på det. Ser ut som de hang fast i nettverksinnstillingene. Å laste ned blanke nettverksinnstillinger fra operatør og så legge inn data manuelt fungerte tydeligvis. Endret 10. oktober 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Brodos Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hvorfor? Jeg har aldri hatt iPhone, før nå eller android så har ingen sammenligningsgrunnlag så er nyskjerrig da jeg er fornøyd med min Hei det er noen enkle ting som gjør at jeg vil tibake til android. Først å fremst setter apple for mange begrensninger for meg som liker å skreddersy mobilen slik jeg vil ha den. Eks: En helt grunnleggende ting som jeg aldri hadde trodd skulle være et problem er at det ikke går an å sette forskjellige varseltone for sms, mms, mail, FB. Jeg savner også widgets. Selve designet og byggekvaliteten er helt glimrende og det beste jeg har hatt!! men ønsker en større skjerm og mer frihet! Ser nå at jailbrak har kommet får 4.1 og det kan jo gjøre ting noe bedre:-) Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hvorfor? Jeg har aldri hatt iPhone, før nå eller android så har ingen sammenligningsgrunnlag så er nyskjerrig da jeg er fornøyd med min Hei det er noen enkle ting som gjør at jeg vil tibake til android. Først å fremst setter apple for mange begrensninger for meg som liker å skreddersy mobilen slik jeg vil ha den. Eks: En helt grunnleggende ting som jeg aldri hadde trodd skulle være et problem er at det ikke går an å sette forskjellige varseltone for sms, mms, mail, FB. Vet ikke helt hvor du har lett i menyer og slikt, men dette er jo ikke noe problem. Ønsker du imidlertid en lockscreen/homescreen som er like glorete som de du finner i Android Homescreen/Lockscreen-tråden, så har du definitivt et problem i IOS, heldigvis... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Jailbreaking = feeeettt! Legend of Zelda: A Link to the Past på iPhonen, kan det bli bedre? Endret 10. oktober 2010 av Selvin Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Egen tråd har jailbreak'en fått og Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Glimrende, da slipper vi kanskje det aller meste om det i denne tråden Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hvordan får jeg microsim? Ser at jeg har fått brev fra djuice med et vanlig simkort. Kanksje de sender med microsim i samme pakke sim iphonen? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Man må vel bestille microsim på egenhånd? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Man må vel bestille microsim på egenhånd? Jeg har fått microsim tilsendt med to nye djuice-abonnement (de kom sammen med iPhone 4). Fra Chess måtte jeg derimot bestille selv. Fortalt med andre ord: Hvis du har bestilt iPhone 4 fra djuice/Telenor, får du med microsim. 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hviklet program anbefaler dere til konvertering til iPhone 4? Det som er absolutt viktigst for meg er hvor bra det takler h.264, altså liten muligst fil, men fortsatt bra kvalitet. Noen programmer jeg har sett suger på dette, og en vanlig 20-minutters tv-serie går fra 500MB til langt mer. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hviklet program anbefaler dere til konvertering til iPhone 4? Det som er absolutt viktigst for meg er hvor bra det takler h.264, altså liten muligst fil, men fortsatt bra kvalitet. Noen programmer jeg har sett suger på dette, og en vanlig 20-minutters tv-serie går fra 500MB til langt mer. Nå har jeg ikke stor personlig erfaring, men jeg ser ofte at Handbrake bli anbefalt. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Takk for info, Runar! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Handbrake er veldig bra, fungerer fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå