QUiPS Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Er det mulig å jailbreake en 4.1 snart (med trusta jailbreak av type comex eller noe)? Litt lei av å kjøre 4.0 det kommer en jailbreak i morra den 10/10/10 ETA for greenpois0n is 10/10/10 at 10:10:10AM”. hær e linken http://www.product-reviews.net/2010/10/09/greenpois0n-jailbreak-4-1-apple-tv-2g-after-sunday/ http://www.product-reviews.net/2010/10/07/greenpois0n-release-date-and-time-confirmed-download-sunday/ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 http://www.limera1n.com/ geohot. Han er definitivt trustworthy. Står bak alle *rain jailbreakene. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 http://www.limera1n.com/ geohot. Han er definitivt trustworthy. Står bak alle *rain jailbreakene. Så greenpois0n jailbreaken e trustworthy. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Hadde en kunde innom med samme problem, løste det ved å koble Telefonen til PCn, og holde "home screen" knappen inne sammen med "lock" knappen (den på toppen). Holdt det inne i 10-15 sec så poppa Eplet opp Prøvd det og det meste som finnes. Tingen er at det fixer problemet, men kun for et par timer. Gah... typisk at jb kommer den samme dagen min mobil klikker :/ venta på den lenge. Edit: Prøvde igjen, Eplet poppa opp men forsvant med en gang igjen og tilbake til samme problemet. Får vel ringe chess på mandag tenker jeg. Er vel enda ventetid på Iphone 4 så kan kanskje ta veldig lang tid detta:/ Endret 10. oktober 2010 av MysticoN Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har klart å endre på innstillinger i spotify-appen. Når telefonen går i hvilemodus - altså skjermen av - så fader musikken ut. Noen forslag til hva jeg kan ha gjort? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Ser ut som det er mange som sliter med samme problem som meg. Mange treff på google. Blir vel en ny telefon på meg da, men jævla irriterenes at jeg blir uten telefon i ei uke ++. og jeg som nettop solgte min gammle telefon:( Jeg har opplevd det du nevner et par ganger men kun etter 4.1 oppdateringen. Ergo tror jeg det vil løses i en oppdatering. Når det skjer får jeg slått av telefonen ved å prøve litt forskjellige avslåinger med knappen på toppen. Endret 10. oktober 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
thorhe Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hvordan i all verden får jeg overført bildene jeg har tatt på telefonen til PC'en? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Har du forsøkt å starte filutforskeren på PCen? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Nå som 4.1 er endelig blitt jailbroken hva er "must have apps" i cydia? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) WhoIsCalling Installous Poof Det er de eneste appene fra Cydia jeg bruker. Edit: Jeg er enda på 4.0.1, men jeg regner med at de fungerer fint på 4.1 Endret 10. oktober 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Da er iPhonen sendt fra djuice. Selvsagt før jeg fikk mail om ordred var i orden (de sa det var fuck'd up). Gleder meg veldig nå! Må bare spørre. Om du har jailbreak, kan man få appene fra app store gratis? En kompis som driver å reklamerer for det 24/7 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Vil ikke da jailbreaking komme på kant med forumreglene? De fleste jailbreaker nettopp av denne grunnen, da er jo alt gratis Lenke til kommentar
Chicco Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Da er iPhonen sendt fra djuice. Selvsagt før jeg fikk mail om ordred var i orden (de sa det var fuck'd up). Gleder meg veldig nå! Må bare spørre. Om du har jailbreak, kan man få appene fra app store gratis? En kompis som driver å reklamerer for det 24/7 Ja, men trur det er imot daRules å diskutere dette. Batteriet på mine gamle iDevices har gått merkbart ned, gjør de nye jailbreakene det på ip4 det å ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Applikasjonene i Apples Appstor blir ikke gratis, men man får bla. tilgang til crackede applikasjoner som dermed blir gratis. Installous er en av applikasjonene som tilbyr dette etter en jailbreak. Ergo, det gir deg kun muligheten til å installere crackede betalbare apps, akkurat som i PC verdenen etc. Personlig ville jeg på ingen måte benyttet slikt da man ikke har noen kontroll på hva som faktisk skjer i telefonen. Husk at en telefon enkelt kan misbrukes som en avlyttingsenhet, lokator og vesentlig mye annen misbruk etc. Endret 10. oktober 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Aha, det blir samme ting, bare at man laster de ned fra andre steder enn Appstore. Det hadde uansett vært fint om de som er interessert i jailbreaking kunne starte en egen tråd om det, så vi andre slipper å lese om det her inne. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Helt enig. På samme måte som det diskuteres chipping/modding av konsoller i egne tråder. 1 Lenke til kommentar
thorhe Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Har du forsøkt å starte filutforskeren på PCen? Så enkelt! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hehe bare hyggelig jeg snubla tilfeldigvis over det en av de første dagene selv. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Treger installous ned systemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå