kimare Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg bruker gmail som standard epost (og eneste epost), har konfigurert slik at meldingen blir lest inn via epost klienten til 3GS, men i det siste har jeg hatt problemer med å lese meldingen. Dvs at telefonen laster inn meldingene og de vises i oversikten, og jeg kan lese første del av meldingen i forhåndsvisning, men når jeg trykker på ønsket melding vil den ikke laste meldingen. Dvs at headingen kan ses men ikke meldingsinnholder hvor skjermen kun er hvit. Jeg har ingen problemer med å lese eposten på pc. Er det noen som kjenner igjen problemet? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Har du prøvd å avslutte epost-klienten til iPhone og starte den på nytt? Jeg mener å huske det løste problemet hos meg. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Har du prøvd å avslutte epost-klienten til iPhone og starte den på nytt? Jeg mener å huske det løste problemet hos meg. Takk problem løst. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Kan jeg bestille en iPhone 4 fra netcom med Supertalk feks. og så gjøre noe slik at jeg kan bruke et annet abonnement? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Kan jeg bestille en iPhone 4 fra netcom med Supertalk feks. og så gjøre noe slik at jeg kan bruke et annet abonnement? Ja, du kan bryte abonnementet. Merk at dette ofte koster mer enn å la abonnementet løpe ut året. Lenke til kommentar
Brodos Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Kjøpte min på expert 32 gb for 3690 og 175 kr i måneden (djuice) i 1 år. det blir det samme som apple.no Jg bruker ludo abbonementet mitt. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Kan jeg bestille en iPhone 4 fra netcom med Supertalk feks. og så gjøre noe slik at jeg kan bruke et annet abonnement? Ja, du kan bryte abonnementet. Merk at dette ofte koster mer enn å la abonnementet løpe ut året. a) Kjøper hos forhandler; Be dem ringe inn å fjerne operatørsperre. b) Du kjøper online; Ring inn til operatør og spør om de kan fjerne sperren. Om du velger a eller b, så vil koden ble sendt til iTunes. Så du kobler telefonen til iTunes, syncer og deretter er telefonen låst opp (du får en liten melding på skjermen). Forøvrig, driver for tiden med mye apple- kurs på nettet (såkalt ASTO). Må si jeg er overasket over hvor mange muligheter telefonen har for å integrere med jobben. Det er uendelig med muligheter med restriksjoner, spesialprogrammer og diverse som kan konfigureres. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Kan jeg bestille en iPhone 4 fra netcom med Supertalk feks. og så gjøre noe slik at jeg kan bruke et annet abonnement? Ja, du kan bryte abonnementet. Merk at dette ofte koster mer enn å la abonnementet løpe ut året. a) Kjøper hos forhandler; Be dem ringe inn å fjerne operatørsperre. b) Du kjøper online; Ring inn til operatør og spør om de kan fjerne sperren. Om du velger a eller b, så vil koden ble sendt til iTunes. Så du kobler telefonen til iTunes, syncer og deretter er telefonen låst opp (du får en liten melding på skjermen). Forøvrig, driver for tiden med mye apple- kurs på nettet (såkalt ASTO). Må si jeg er overasket over hvor mange muligheter telefonen har for å integrere med jobben. Det er uendelig med muligheter med restriksjoner, spesialprogrammer og diverse som kan konfigureres. Takk for svar Har et til spørsmål, når det gjelder microsim så har jeg hørt at man kan klippe et vanlig simkort hos telebutikker. Vet noen noe om dette, eventuelt hvilke butikker? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Noen kan det uten bruke "maskiner", andre kan ikke. Bor du i nærheten av Larvik, så kan vi gjøre det på Elkjøp Express (vi har en slik klippemaskin). Ligger forøvrig mange maler/guider på nettet. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Noen kan det uten bruke "maskiner", andre kan ikke. Bor du i nærheten av Larvik, så kan vi gjøre det på Elkjøp Express (vi har en slik klippemaskin). Ligger forøvrig mange maler/guider på nettet. Ok, er det gratis? Funker det på alle simkort? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Skal funke på alle ja. Tror de fleste forhandlere ønsker å ta penger. Det som er smart er å gjøre dette når du eventuelt kjøper telefonen hos forhandler, for da er det enklere å få med slikt i "pakka". Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Skal se om det er noen plasser her i nærheten jeg kan få gjort dette, men kommer nok til å ende opp med å måtte gjøre det selv. Så videoen å den så ganske lovende ut. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg klippet mitt grovt med saks. Fungerte fint. Lettere å bruke saks enn kniv, plastikken er veldig myk. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ok, takk for alle svar dere har vært meget hjelpsom Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Noen som vet når Netcom tar inn iPhone 4 igjen? Står ubekreftet levering i Oktober, men kan da umulig være så lenge til? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hele tiden. De får antageligvis daglige leveranser. Problemet er at de er forhåndsbestilt allerede, så dersom du bestiller nå vil du antageligvis ikke få før oktober. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Kjøpte min på expert 32 gb for 3690 og 175 kr i måneden (djuice) i 1 år. det blir det samme som apple.no Jg bruker ludo abbonementet mitt. Kan man ikke ta disse tingene i kjøp tråden. Det er fullstendig uinteresant å høre om hvor mange som kjøpte telefonen med djuice abbonement før prisen steg (feilprising), eller om du kjøpte den på plata til halve prisen. Det samme med tilgjengelighet. Over i kjøpstråden. Og til de hundre som spør om mikrosim i denne tråden: Tips: benytt søkefeltet "søk i emne", tast inn "mikrosim", trykk "ok" og les noen av postene. Endret 21. september 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
thorhe Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Telefonen min har sluttet å synkronisere kalenderen med Outlook. Jeg vet jeg har lest om dette før, men finner ikke noe nå. Hva gjør jeg for å få dette på plass igjen? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Bestilte Steinheil Crystal clear, noen som har erfaring med steinheil? Kune ta opptil 20 dager med USP, men iPhonen er jo enda ikke i hus så er ikke så farlig. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg har erfaring med SGP Steinheil Anti-fingerprint, installeringen gikk veldig bra (tok meg sikkert 20 minutter (er bare andre gangen jeg installert en skjermbeskytter)). Hvorfor valgte du Crystal Clear over Ultra Oleophobic? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå