Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et bra program som synkroniserer kontaktlisten med Facebook-kontaktene? Brukte Fex før, men ser ut som de sliter med overgangen til iOS4.

Jeg bruker MyPhone+ , koster 6 kr tror jeg.

Fornøyd jeg!

Fant ut at jeg ikke trenger noe slikt for å synce kontaker med facebook! Så langene man har Facebook-appen innstallert så kan den brukes til å synce! Går inn på "Friends" og har da oppe i gøyre hjørne mulighet for sync! Får hvertfall inn kontaktbilder, det er mitt hovedbehov, så da er jeg fornøyd med det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En annen ting, dere som ikke har satt på noen beskyttelse på skjermen, hvordan går det? Blir det noen riper??

Jeg bruker ikke beskyttelse på min, men jeg er litt forsiktig med hvor jeg legger den fra meg.

Den har noen svært fine riper på baksiden, men de er vanskelige å se. Lyset må være riktig og man må sikte i riktig vinkel.

Skjermen er helt enda helt ripefri.

Lenke til kommentar

Flytt mappa? Da finner ikke iTunes filene lenger.

:) Ser nok ut til at det ender med noe slikt ja. Takk for hjelpen!

En annen ting, dere som ikke har satt på noen beskyttelse på skjermen, hvordan går det? Blir det noen riper??

Kjøpte meg IS fra Zagg fornøyd med den, kostet meg 98 kroner inkl frakt (florerer med discount codes på nettet). Frakta var rimelig god den og, tok 8 dager...

Lenke til kommentar

Billigst får du iPhone 4 på Applestore. Alle som blir solgt med binding har en ekstra månedlig sum som blir lagt til og totalprisen blir da høyere enn om man kjøper den fra Applestore uten binding. Det hele er en skjult avbetaling som lurer kundene til å tro de får den billigere, noe de ikke gjør.

Lenke til kommentar

Billigst får du iPhone 4 på Applestore. Alle som blir solgt med binding har en ekstra månedlig sum som blir lagt til og totalprisen blir da høyere enn om man kjøper den fra Applestore uten binding. Det hele er en skjult avbetaling som lurer kundene til å tro de får den billigere, noe de ikke gjør.

Forklar litt nærmere er du snill? Ser du for eks på djuice phone. Der er totalprisen for 16gb 4990 etter 12 mnd. Er ikke noen flere skjulte kostnader enn det!? (nå er telefonen 100 lapp dyrere enn på Apple.no, men for en liten stud siden var totalprisen 4400 ca om jeg husker rett. Og det er ingen flere skjulte kostnader utover totalprisen som blir oppgitt etter hva jeg har skjønt.)

Lenke til kommentar

Heisann! Noen som kan hjelpe meg? Har en iphone 4 som jeg har lastet ned en del software på. -Helt til i dag...

I dag har jeg prøvd og laste ned et par spill og appen til canal digital. Men jeg får ikke lastet det ned. Får et grått ikon, og under står det: "venter".

Hva skal jeg gjøre for og få lastet ned program-varen?

EDIT:

Restarta telefonen, og alt ordnet seg! :)

TOPP!!!

Endret av MrLian
Lenke til kommentar

En må ikke innbille seg at noe mobilselskap gir deg en iPhone billig. Det er alltid kunden som betaler telefonen fullt ut, ofte i form av høyere månedsavgifter over en viss tid som etter denne tiden da blir billigere. Og dette er en innbakt avbetaling av telefonen.

Dette gjelder jo ikke gamle modeller som en får for slikt og ingenting.

Lenke til kommentar

Kjøpte fullbody invisibleshield på Spaceworld, Strømmen. Dette produktet kan jeg ikke akkurat si jeg er fornøyd med. Har blitt et par store, hvite flekker under shield'et, og det ser ikke pent ut.

Antar at det kommer i fra sprayen.

Kan jeg dra til denne Spaceworld butikken, og få et nytt produkt?

Har kvittering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...