linejnta Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Noen som vet om et bra program som synkroniserer kontaktlisten med Facebook-kontaktene? Brukte Fex før, men ser ut som de sliter med overgangen til iOS4. Jeg bruker MyPhone+ , koster 6 kr tror jeg. Fornøyd jeg! Fant ut at jeg ikke trenger noe slikt for å synce kontaker med facebook! Så langene man har Facebook-appen innstallert så kan den brukes til å synce! Går inn på "Friends" og har da oppe i gøyre hjørne mulighet for sync! Får hvertfall inn kontaktbilder, det er mitt hovedbehov, så da er jeg fornøyd med det Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 En annen ting, dere som ikke har satt på noen beskyttelse på skjermen, hvordan går det? Blir det noen riper?? Jeg bruker ikke beskyttelse på min, men jeg er litt forsiktig med hvor jeg legger den fra meg. Den har noen svært fine riper på baksiden, men de er vanskelige å se. Lyset må være riktig og man må sikte i riktig vinkel. Skjermen er helt enda helt ripefri. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Har selv vært veldig forsiktig men telefonen og hvor jeg leggerden. Men har likavel fått et par småe riper på skjermen. Synest nesten ikke men når man først får øye på de er det vanskelig å la være å se de... Lenke til kommentar
raptuss Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Flytt mappa? Da finner ikke iTunes filene lenger. Ser nok ut til at det ender med noe slikt ja. Takk for hjelpen! En annen ting, dere som ikke har satt på noen beskyttelse på skjermen, hvordan går det? Blir det noen riper?? Kjøpte meg IS fra Zagg fornøyd med den, kostet meg 98 kroner inkl frakt (florerer med discount codes på nettet). Frakta var rimelig god den og, tok 8 dager... Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Når det gjelder skjermbeskytter, kjøper jeg alltid dette fra shop.brando.com, disse er utrolig sterke og har funket på alle mine tidligere HTC telefoner og er også perfekt for iPhone 4. Endret 20. september 2010 av Wilford Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Endelig fikk jeg Incipio Feather Case i posten! Lenke til kommentar
jarah Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hei. Forhåndsbestilte iPhone 4 16GB fra NetCom.no på torsdag 9. sept. Har fått bekreftelse på at betaling er OK o.l.. Den har enda ikke blitt sendt, noen som har erfaring rundt dette? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det tar nok ei stund! Min ble bestillt den 26. august fra chess sine sider, og ble sendt ut i posten i dag! Netcom kan jo være raskere, men tipper alle forhandlere får ca likt med telefoner inn. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hvor kan jeg få iphone4 billigst mulig? Etter mye leting er det billigste alternativet jeg finner iPhone4 16gb til 4738kr etter 12mnd Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Billigst får du iPhone 4 på Applestore. Alle som blir solgt med binding har en ekstra månedlig sum som blir lagt til og totalprisen blir da høyere enn om man kjøper den fra Applestore uten binding. Det hele er en skjult avbetaling som lurer kundene til å tro de får den billigere, noe de ikke gjør. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Billigst får du iPhone 4 på Applestore. Alle som blir solgt med binding har en ekstra månedlig sum som blir lagt til og totalprisen blir da høyere enn om man kjøper den fra Applestore uten binding. Det hele er en skjult avbetaling som lurer kundene til å tro de får den billigere, noe de ikke gjør. Forklar litt nærmere er du snill? Ser du for eks på djuice phone. Der er totalprisen for 16gb 4990 etter 12 mnd. Er ikke noen flere skjulte kostnader enn det!? (nå er telefonen 100 lapp dyrere enn på Apple.no, men for en liten stud siden var totalprisen 4400 ca om jeg husker rett. Og det er ingen flere skjulte kostnader utover totalprisen som blir oppgitt etter hva jeg har skjønt.) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg betalte 5300 for 32gb med djuice phone. Er ingen 'skjulte' avgifter, bare vanlig takst på abbonemente. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det han mener er tilfeller som med mitt chess abn, jeg må i tillegg til kjøpspris på 2500,- betale 250,- i mnd i 12 mnd. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hadde ikke vi en "alle-spørsmål-vedrørende-kjøp-av-iPhone-4-skal-stilles-i-denne-tråden-og-ikke-i-iPhone-4-kafeen"-tråd? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det han mener er tilfeller som med mitt chess abn, jeg må i tillegg til kjøpspris på 2500,- betale 250,- i mnd i 12 mnd. Det er jo ikke noe skjult kostnad da... Er jo bare måntlig pris på abb, noe de aller fleste abb har... Lenke til kommentar
MrLian Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Heisann! Noen som kan hjelpe meg? Har en iphone 4 som jeg har lastet ned en del software på. -Helt til i dag... I dag har jeg prøvd og laste ned et par spill og appen til canal digital. Men jeg får ikke lastet det ned. Får et grått ikon, og under står det: "venter". Hva skal jeg gjøre for og få lastet ned program-varen? EDIT: Restarta telefonen, og alt ordnet seg! TOPP!!! Endret 20. september 2010 av MrLian Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 En må ikke innbille seg at noe mobilselskap gir deg en iPhone billig. Det er alltid kunden som betaler telefonen fullt ut, ofte i form av høyere månedsavgifter over en viss tid som etter denne tiden da blir billigere. Og dette er en innbakt avbetaling av telefonen. Dette gjelder jo ikke gamle modeller som en får for slikt og ingenting. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Men det er jo fakta at du faktisk kan spare litt ved å kjøpe den med abb., hvertfall i noen tilfeller. Nå har jo riktignok mange av prisene endret seg, opptil flere ganger. Men det var ihvertfall flere hundre kroner å spare helt i begynnelsen. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Netcom har iPhone4 et par hundrelapper billigere enn djuice Skrujernet:Kjøpte du din iPhone for 5300 på djuice? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Kjøpte fullbody invisibleshield på Spaceworld, Strømmen. Dette produktet kan jeg ikke akkurat si jeg er fornøyd med. Har blitt et par store, hvite flekker under shield'et, og det ser ikke pent ut. Antar at det kommer i fra sprayen. Kan jeg dra til denne Spaceworld butikken, og få et nytt produkt? Har kvittering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå