B4stian Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Må ærlig innrømme at jeg ikke helt vet hva exchange er. Noen som vil forklare? Er det en epostserver som man ofte bruker i bedrifter? Så at man ikke bruker live/hotmail-adresser liksom. Hva er det som er så bra med det? Exchange er en Microsoft server-programvare som i hovedsak bedrifter bruker. Man kan enkelt da synkronisere e-post, kontakter, kalender etc. på både mobiler, pda, pc etc. enkelt. For mannen i gata er det i hovedsak push-mail som man vil ha. Enkelt forklart vil man da motta e-posten samtidig på mobilen som den kommer inn til e-postserveren. Hvis man ikke har slikt inkludert og ikke ønsker å betale for en slik tjeneste har man evt. mulighet til å sette mobilen til å søke etter mail hvert 5/10/20. minutt. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ang avstandssensoren på iPhone 4; Den skulle jo bli bedre etter 4.1 Har den blitt det for dere? for min del har den fungert knall fra starten av. Når jeg fikk tlf så hadde den 4.02 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Har heller ikke merket noe til avstandssensor problemet. Jeg kjører fortsatt 4.0.1. edit: Kommet noe jailbreak til 4.1 enda? Endret 18. september 2010 av Blunderguff Lenke til kommentar
gmes Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) kan man bruke noe annet enn itunes å synce musikk til iphone med? lage spillelister osv.. Endret 18. september 2010 av Gmes Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Mener mediamonkey er et alternativ, men har ikke testet det selv da så vet ikke hvor bra det fungerer. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Har bestilt en iPhone 4 og venter i spenning :-) Men jeg hadde tenkt å kjøpe meg en klokkeradio med docking til den og på Apple sine sider fant jeg: http://store.apple.com/no/product/H1006ZM/A?fnode=MTY1NDA5Mg&mco=MTgyODY5NTM&s=topSellers#overview Og på den står det ikke at den passer til iPhone 4. Noen som vet om det virkelig er så stor forskjell at den ikke passer? Kontakten er jo den samme. Har det evt kommet andre klokkeradioer med iPhone 4 dock? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kjøpte 3 apps gjennom app store på selve phonen. Problemet er at de bare står på "venter" og har stått på det i flere timer nå. Har dem ikke planer om å innstallere seg kan jeg like gjerne fjerne dem, men hvordan? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 De gangene det har skjedd på min telefon har en hard reset løst problemet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jepp, og det funket også. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Er det noen som vet hvordan man kan fjerne en mappe med musikk fra iTunes, som man ikke ønsker og ha med der?? Ser at man kan legge til, men??? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Er det noen som vet hvordan man kan fjerne en mappe med musikk fra iTunes, som man ikke ønsker og ha med der?? Ser at man kan legge til, men??? Høyreklikk og slett? Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Er det noen som vet hvordan man kan fjerne en mappe med musikk fra iTunes, som man ikke ønsker og ha med der?? Ser at man kan legge til, men??? Høyreklikk og slett? Har nå ikke tilgang til mappen på den måten i iTunes vel, litt kjedelig og høyreklikke 2500 sanger?? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Du vet du kan merke flere sanger samtidig, og dermed slette alle? Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Du vet du kan merke flere sanger samtidig, og dermed slette alle? Sletta alle, men de fra den mappa jeg snakker om ble lagt inn igjen. Ønsker ikke at iTunes skal hente fra den. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Hva snakker du om? :S Spillelister? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Du vet du kan merke flere sanger samtidig, og dermed slette alle? Sletta alle, men de fra den mappa jeg snakker om ble lagt inn igjen. Ønsker ikke at iTunes skal hente fra den. Da tror jeg nesten du må fortelle oss hvilken mappe det er. Når dukket sangene opp i iTunes etter at du slettet de? Slettet du de kun fra iTunesbiblioteket, eller fra disken? Endret 19. september 2010 av Runar Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Du vet du kan merke flere sanger samtidig, og dermed slette alle? Sletta alle, men de fra den mappa jeg snakker om ble lagt inn igjen. Ønsker ikke at iTunes skal hente fra den. Da tror jeg nesten du må fortelle oss hvilken mappe det er. Når dukket sangene opp i iTunes etter at du slettet de? Slettet du de kun fra iTunesbiblioteket, eller fra disken? Har en mappe på en harddisk som jeg har søkt opp i iTunes en gang, men ønsker ikke at den skal være med der nå lenger. Men ønsker nå ikke og slette de fra disken, bare fra iTunes. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Flytt mappa? Da finner ikke iTunes filene lenger. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Flytt mappa? Da finner ikke iTunes filene lenger. Ser nok ut til at det ender med noe slikt ja. Takk for hjelpen! En annen ting, dere som ikke har satt på noen beskyttelse på skjermen, hvordan går det? Blir det noen riper?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå