aanseth Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hvorfor må jeg etter at jeg la inn en Exchange konto taste inn en 4 sifferet kode hver gang jeg skal inn på telefonen igjen?? Går det an og slå det av? Veldig irriterende Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hvis det er vanlig iPhone-lås det er snakk om regulerer du dette på Instillinger -> Generelt -> Kodelås. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hvorfor må jeg etter at jeg la inn en Exchange konto taste inn en 4 sifferet kode hver gang jeg skal inn på telefonen igjen?? Kanskje eieren av Exchange-serveren har satt som policy at alle mobile enheter skal være 'låst' på denne måten? Det er vanlig at bedrifter gjør det, for dersom uvedkommende får tak i telefonen din vil de ha tilgang til din Inbox, Calendar, Contacts & Tasks, og der ligger det ofte mye informasjon som bedriftene gjerne vil holde for seg selv. Informasjon som gjerne er en liten gullgruve for noen som ønsker å drive med litt social engineering ... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Da er iPhonen i hus. Hvor mange år skal man forresten vente før "Synkroniserer iPhone" forsvinner i iTunes? EDIT: Der ga den seg, kom opp en feilmelding noe lignende dette: "iPhone kan ikke synkroniseres. En mappe har blitt oppgitt istedet for en fil." Endret 17. september 2010 av Points Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Jeg får liksom oppdatert / gjenopprettet osv. Men etter dette så finnern ikke phonen. "iTunes kan ikke lese innholdet på iPhone-enheten." Endret 17. september 2010 av Points Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hmm... Hvordan skal egentlig lyssensiren virke? Har aktivert den men er jo alltid samme lysstyrke. Prøvd å flytte på den slidern og da blir jo lysstyrken endret, men telefonen reagerer ikke på om det er mørkt eller lyst i rommet. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Hmm... Hvordan skal egentlig lyssensiren virke? Har aktivert den men er jo alltid samme lysstyrke. Prøvd å flytte på den slidern og da blir jo lysstyrken endret, men telefonen reagerer ikke på om det er mørkt eller lyst i rommet. Fungerer hos meg, blir noe mørkere og lysere etter lysstyrken i omgivelsene. Men den blir aldri 100% lys eller 100% mørk da... Virker som om den holder seg til et lite området rundt der du har satt lystyrken Edit: dobbel quote og svar :s Endret 17. september 2010 av dTd Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg bruker nå en androidtelefon som er koblet opp mot google kontakter/kalender/mail. Himla praktisk. Lar dette seg gjøre med iPhone4, eller må alt via iTunes og Outlook? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Du har jo noe kjekt som heter MobileMe (koster litt pæng). Men ja, du får jo synchet/backup i iTunes samt Outlook. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Har ikke Exchange denne funksjonaliteten? Men ja, MobileMe er rimelig bra Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Bare det at jeg kan spore telefonen min (genialt hvis jeg mister den) er nok til at jeg betaler for MobileMe. Dessuten koster det ikke så mye hvis man kjøper det via eBay. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Jeg kjører da iPhone mot både gmail(alt) og exchange uten noe ekstra dill. Den kombinerer også kalendere som er veldig praktisk. Endret 17. september 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
thorhe Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg har problemer med fødselsdager på kalenderen og synkronisering med Outlook. Flere av fødselsdagene forskyves en dag. Veldig irriterende! Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Savner et par ting fra min gamle Android-telefon: - Muligheten til å lage personlige lydprofiler. - Kalender med månedsoversikt hvor man får opp i hver rute hva man skal gjøre. (Kjenner til ukes-appen). Og om noen kjenner til en VoiceRecorder som tar opp i MP3 og ikke standard lydformat som er på iPhone sin innebygde lydopptak. Finnes dette? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg kjører da iPhone mot både gmail(alt) og exchange uten noe ekstra dill. Den kombinerer også kalendere som er veldig praktisk. Styres dette via exchange på telefonen? Slik at du satte det opp en gang og ikke trenger å tenke på det mer? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Ang avstandssensoren på iPhone 4; Den skulle jo bli bedre etter 4.1 Har den blitt det for dere? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Og om noen kjenner til en VoiceRecorder som tar opp i MP3 og ikke standard lydformat som er på iPhone sin innebygde lydopptak. Finnes dette? Søkte litt i App Store, og det ser ut til at voiceNote tilbyr dette: Description********************************* voiceNote is the ONLY voice recorder for the iPhone that supports the MP3 format! Stop wasting valuable space on your iPhone with uncompressed WAV files or making AIFF files your friends can't listen to. voiceNote's MP3s save space and work everywhere! ********************************* Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Jeg kjører da iPhone mot både gmail(alt) og exchange uten noe ekstra dill. Den kombinerer også kalendere som er veldig praktisk. Styres dette via exchange på telefonen? Slik at du satte det opp en gang og ikke trenger å tenke på det mer? Spørs litt hva du mener, men jeg satt det kun opp og bare bruker det uten å gjøre noe mer. Jeg bruker gmail profilen på telefonen til gmail, men vet man kan bruke exchange/activesync for ekstra funksjonalitet mot gmail også. Endret 18. september 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Må ærlig innrømme at jeg ikke helt vet hva exchange er. Noen som vil forklare? Er det en epostserver som man ofte bruker i bedrifter? Så at man ikke bruker live/hotmail-adresser liksom. Hva er det som er så bra med det? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Når jeg prøver å f.eks. overføre en app og trykker på Apply får jeg 3 feilmeldinger på rad: Hvordan får jeg dette til å fungere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå