Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om et bra program som synkroniserer kontaktlisten med Facebook-kontaktene? Brukte Fex før, men ser ut som de sliter med overgangen til iOS4.

Jeg bruker MyPhone+ , koster 6 kr tror jeg.

Fornøyd jeg!

Hva er det MyPhone+ gjør? Bilder osv, eller flere andre ting også?

Lenke til kommentar

Jeg stusser litt over pollen.. 61% nei-stemmer i siste spm?

Forumets pollsystem tillater desverre ikke linkede spørsmål. Det er altså ingen måte vi kan sikre at de som svarer at de er misfornøyd også svarer at de faktisk har kjøpt og fått telefonen. Dermed må vi regne med at det er mange av de misfornøyde som slett ikke har kjøpt den, men uttaler seg på teoretisk grunnlag.

Jeg er redd for at en ny poll ville få samme problemet.

Geir :)

Da er det vel like greit å bare fjerne hele pollen. Bedre med ingen poll enn en som gir et så til de grader feil bilde.

Lenke til kommentar

Ligger vel ikke til tollbehandling når det er innenlands? Har posten servicepakke tror jeg det het. Er bare at jeg ikke har den i henda, men at den er so, so close som irriterer meg.

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 16.09.2010 04:47 0024 OSLO

Da går det smått der inne... hvis du vet hvilket postkontor det skal leveres til kan du jo ringe og høre.

Ofte når det f.eks. er post i butikk kan pakkene ligge en god del timer fra de blir tatt imot til de blir registrert inn hvis det er mye å gjøre der.

Noen ganger er pakkesporingen også treg til å oppdatere seg (eller så legger de inn gale tidspunkt for at det skal se bedre ut på statistikk).

Lenke til kommentar

Posten er elendige. iPhonen min er 20 minutter enda og har vært det siden 4:30 i natt. Kunne gått strekningen og levert raskere enn dem gjør.

Helt enig at posten er elendig! De klarte å sende min telefon til feil by hele 2 ganger og rote den vekk en gang før jeg fikk den. 

Lenke til kommentar

Jeg skal bruke en iPhone 4 en periode nå for å teste den mot jobben sine systemer, i vurdering av om vi skal tillate de ansatte å bruke den.

På grunn av mye reising trenger jeg et godt program for navigering til fots med offline lagring av kart i Europa, siden jeg ofte leter etter ulike adresser til fots. Bruker i dag Ovi Maps på Omnia HD'en min som gjør en veldig god jobb, så jeg håper på noe som fungerer tilsvarende bra for navigering til fots. Det jeg har opplved med enkelt mobile navigasjonsprogrammer er at de hovedsaklig er laget for bilkjøring, som gjør at de oppdaterer seg veldig "hakkete" i fotmodus, siden de ser ut til å forvente at man beveger seg raskere enn 5-6 km/t. Og de planlegger ofte rutene etter bilveien, som ofte ikke vil være i nærheten av like raskt som til fots (tar hensyn til enveiskjørte i navigeringen o.l. som fører til lengre omveier).

Pris er ikke viktig, så kom gjerne med tips til navigeringsapplikasjoner du har testet selv til fots.

Navigasjonsprogram til bilkjøring behøver jeg ikke da jeg har løs TomTom i ene bilen vår og integrert gps i den andre. TomTom sin applikasjon ser jeg for meg er mest beregnet for bilkjøring f.eks., men det finnes så mange andre alternativer i Appstore at jeg rett og slett ikke helt vet hvor jeg skal begynner.

Lenke til kommentar

Jeg skal bruke en iPhone 4 en periode nå for å teste den mot jobben sine systemer, i vurdering av om vi skal tillate de ansatte å bruke den.

På grunn av mye reising trenger jeg et godt program for navigering til fots med offline lagring av kart i Europa, siden jeg ofte leter etter ulike adresser til fots. Bruker i dag Ovi Maps på Omnia HD'en min som gjør en veldig god jobb, så jeg håper på noe som fungerer tilsvarende bra for navigering til fots. Det jeg har opplved med enkelt mobile navigasjonsprogrammer er at de hovedsaklig er laget for bilkjøring, som gjør at de oppdaterer seg veldig "hakkete" i fotmodus, siden de ser ut til å forvente at man beveger seg raskere enn 5-6 km/t. Og de planlegger ofte rutene etter bilveien, som ofte ikke vil være i nærheten av like raskt som til fots (tar hensyn til enveiskjørte i navigeringen o.l. som fører til lengre omveier).

Pris er ikke viktig, så kom gjerne med tips til navigeringsapplikasjoner du har testet selv til fots.

Navigasjonsprogram til bilkjøring behøver jeg ikke da jeg har løs TomTom i ene bilen vår og integrert gps i den andre. TomTom sin applikasjon ser jeg for meg er mest beregnet for bilkjøring f.eks., men det finnes så mange andre alternativer i Appstore at jeg rett og slett ikke helt vet hvor jeg skal begynner.

Sjekket akkurat Navigon, og den har i allefall valget for fotgjenger. (Men jeg fikk av en eller annen grunn ikke velge det på ruten jeg hadde fra Hedmark til Tromsø :p )

Jeg aner ikke hvordan det fungerer i praksis da jeg bare har testet i bil. :)

Lenke til kommentar

Noen som vet om et bra program som synkroniserer kontaktlisten med Facebook-kontaktene? Brukte Fex før, men ser ut som de sliter med overgangen til iOS4.

Jeg bruker MyPhone+ , koster 6 kr tror jeg.

Fornøyd jeg!

Hva er det MyPhone+ gjør? Bilder osv, eller flere andre ting også?

Bilder mot kontaktene og fødselsdag, men kan vel også impoertere øvrige facebook-venner til kontaklisten.

Men man bør også aktivere den fb-greiene som er i tlf fra før, slik at man får opp direkte link til facebookprofilen til kontakten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...