dTd Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Over til en annen sak, iStudiez pro: er det mulig å få frem ukesvisning på kalenderen? eller er det bar mulig å se dagen i dag og mnd? I innstillinger finner en jo en fane for ukevisning med valg for å vise ukenr... Men finner ikke noe sted hvor en kan faktisk vise kalenderen uke for uke... Tror det blir ukesvisning hvis du snur iPhonen 90 grader. Dette stemmer da ikke? Er det noen hensikt å poste ting man tror og ikke vet? Det funker fint her.. Fungerer flott her også takker! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Huff, ennå et spill jeg må teste asså Hehe, jeg merker det er veldig mange bra spill til iPhone ja! Har vel rundt 25 spill på iPhonen nå, og 10+ på Wish List. Og kommer stadig over nye spill. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 sett gjerne opp en liste Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Dere som har erfaring fra jailbreak , hvor lang tid etter annonsering av ny jailbreak versjon til den slippes bruker det å ta? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Over til en annen sak, iStudiez pro: er det mulig å få frem ukesvisning på kalenderen? eller er det bar mulig å se dagen i dag og mnd? I innstillinger finner en jo en fane for ukevisning med valg for å vise ukenr... Men finner ikke noe sted hvor en kan faktisk vise kalenderen uke for uke... Tror det blir ukesvisning hvis du snur iPhonen 90 grader. Dette stemmer da ikke? Er det noen hensikt å poste ting man tror og ikke vet? Det funker fint her.. Fungerer flott her også takker! Np AppShopper er en fin app for å finne ut når apps er på salg. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Er det mulig å få telefonen til å "forward calls" da det står at jeg er opptatt i kalenderen? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Da har antatt utsendelses dato på min tlf blitt flyttet fra 13.09 til 04.10 Lenke til kommentar
facebookhora Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Er folket fornøyd med Chess iTouch abonnementet, eller er det andre som er å foretrekke hvis man bruker mye datatrafikk? Lenke til kommentar
Brodos Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Er folket fornøyd med Chess iTouch abonnementet, eller er det andre som er å foretrekke hvis man bruker mye datatrafikk? Jeg bruker Ludo Vinner med datapakke. Lenke til kommentar
facebookhora Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Synes det er litt mye med 169,- pr mnd, mest fordi jeg vet at ikke jeg har behov for mer enn 500 MB da... Men går nettverkforbindelsen i ulik hastighet på ulike leverandører? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Noen som vet hva de "pluss" tegnene i AppStore står for? På noen applikasjoner er det et pluss i hjørnet av prisen. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Noen som vet hva de "pluss" tegnene i AppStore står for? På noen applikasjoner er det et pluss i hjørnet av prisen. At applikasjonen også har "native" støtte for iPad Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Noen som vet hvor Djuice sine lagre ligger? Fikk mail om at iPhonen var sendt, og ligger lageret nærme så kanskje den ankommer allerede i morgen. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 hvordan klarer man å få trikset seg til en US konto på itunes? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 US iTunes gavekort. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 hvordan klarer man å få trikset seg til en US konto på itunes? Følg guider via google elns, og nei man trenger ikke US gavekort. Lenke til kommentar
gmes Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) fant en . man sku trykke None på kreditkort , men er ikke det alternativet der Må man registere seg på jetcarrier og en ny paypal konto som står på jet carrier adressen? EDIT: FIkset Endret 14. september 2010 av Gmes Lenke til kommentar
dTd Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hva er fordelen med US itunes konto? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hva er fordelen med US itunes konto? Du får kjøpt sanger, album, programmer og lignende (kanskje tilogmed tv-serier) som kun er tilgjengelig for amerikanske kontoer. Du greier det helt fint uten, men noen vil ha det lille ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå