.Anders. Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det eneste stedet du kan kjøpe iPhone uten abonnement er på Apple sine hjemmesider Lenke til kommentar
Herr Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Kan man ikke kjøpe det på humac? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Kan man ikke kjøpe det på humac? Nei, Eplehuset og Humac selger kun med abb. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Trodde det var streng kvalitetskontroll for å få godkjent app'er jeg? Det kan ikke være tilfelle ellers så hadde ikke TV2 fått lagt ut sine app'er. Verken sporten eller x-factor fungerer bra her. Yr.no- appen har krasjet flere ganger. Facebook-appen greier ikke å synce kontakter. Snakker både om versjon 4.0.2 og 4.1. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Når det gjelder yr.no-appen, så var det et problem med korrupte save data eller noe i den duren, dette oppstod i forbindelse med den forrige oppdateringen av appen. Min låste seg til stadighet etter oppdateringen av appen, men når jeg fjernet den fra telefonen og lastet den ned på nytt (med telefonen) slik at savedataene ble fjernet helt og holdent, fungerte det fint etterpå. Edit: La til litt etc. Endret 12. september 2010 av Juke Lenke til kommentar
Torger Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Apple To Discontinue Free Case Program On All iPhone 4s Sold After September 30 Endret 12. september 2010 av Torger Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Apple To Discontinue Free Case Program On All iPhone 4s Sold After September 30 Det verste "antennagate" hysteriet har gitt seg for lenge siden, så det er ikke rart. Man kan fremdeles få seg gratis bumper hvis man har problemer, men da må man kontakte Apple. Linken din fungerer ikke forresten. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Tusen takk iTunes, for at du slettet alle programmene mine fra iPhone, etter at du overførte de til PCen hvor de ikke kan brukes. Takk. Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Tusen takk iTunes, for at du slettet alle programmene mine fra iPhone, etter at du overførte de til PCen hvor de ikke kan brukes. Takk. Er bare å synkronisere PCen med telefonen din igjen, så ordner det seg. Har akkurat satt opp en ny PC hjemme og opplevde det samme selv. Måtte først overføre programmene fra telefonen til PC, deretter synkronisere alt på nytt fra PC til telefon. Fungerer bra det. Eventuelt så kan du som GDI Raptor sier nedenfor, opprette alt fra en backup... Endret 12. september 2010 av Rob Halford Lenke til kommentar
HKS Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Tusen takk iTunes, for at du slettet alle programmene mine fra iPhone, etter at du overførte de til PCen hvor de ikke kan brukes. Takk. Kan du ikke bare gjenopprette telefonen fra en backup? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 De la seg ikke på en ny side da? Ble forbanna etter oppdatering til 4.1 men det viste seg at de hadde lagt seg på side 3. Side 2 hadde bare et program, mens da side 3 var full. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Dropbox var jo et kjekt produkt, men jeg vil jo ikke at alt jeg legger i dropbox skal synces ned til telefonen, kan man styre det? Endret 12. september 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Hvordan funker det backup opplegget egentlig? Lager itunes backup selv eller? Og hvordan gjenoppretter man tlf fra tidligere backup? edit: ang dropbox: vet ihvertfall det er mulig å dele visse dropbox mapper med andre dropbox brukere, så bør sikkert være mulig å bare dele visse mapper med tlf, men vet ikke hvordan. eventuelt lage to kontoer ? noe slitsomt da Endret 12. september 2010 av dTd Lenke til kommentar
Torger Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 http://www.iphonehacks.com/iphone-4/ Apple To Discontinue Free Case Program On All iPhone 4s Sold After September 30 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Vi fikk det med oss lenger opp. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Tusen takk iTunes, for at du slettet alle programmene mine fra iPhone, etter at du overførte de til PCen hvor de ikke kan brukes. Takk. Er bare å synkronisere PCen med telefonen din igjen, så ordner det seg. Har akkurat satt opp en ny PC hjemme og opplevde det samme selv. Måtte først overføre programmene fra telefonen til PC, deretter synkronisere alt på nytt fra PC til telefon. Fungerer bra det. Eventuelt så kan du som GDI Raptor sier nedenfor, opprette alt fra en backup... Jeg synkroniserte den igjen, og programmene kom tilbake, men uten innstillinger, "savegames", riktig plassering, mapper osv.. Gjenoppretting gjelder vel ikke programmer...? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Dropbox syncer faktisk ikke til telefonen, du har bare tilgang til filene fra dropbox appen, og kan velge å laste ned enkelte filer så de lagres lokalt på telefonen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Takker, da prøver jeg å installere den på telefonen. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) HDR var morsomt! Din juksemaker Det der er ikke et bilde tatt med iPhone 4s innebygde HDR-funksjon. Ingen av HDR-bildene jeg har tatt har blitt i nærheten av så overdrevet som det der. Endret 12. september 2010 av Marasmus Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hehe interesant hvordan all EXIF informasjon var fraværende ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå