MacBain Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 MacBain: Dokumentert råkjøring på majorstua Miata er morrobil og brukes ofte som treningsbil til banekjøring. Og jeg som hadde lyst på 20 års jubileumsutgaven av roadstern i år men måtte følge fornuften med antall seter Men temaet hehe. Så opptaket ditt i 720p på nyinnkjøpt 50" plasma PS50C7705 i 1080p fullscreen og det var imponerende kvalitet. Hvor stort ble det opptaket? Hehe, var nok ikke noe råkjøring, men fordelen med miata'en er jo at 50 km/t føles som 80 km/t fordi du sitter så lavt. Litt offtopic til så kan du se på klippet hvordan kvaliteten på mitt microdv kamera er (kosta under 200,- på ebay). Her montert ca 5 cm over bakken, noe jeg ikke vil utsette iphone'en for :!:. Opptaket fra iphone'en var på 99 MB. Lenke til kommentar
Bato Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Er dritlei av den vanlige ringelyden på iPhonen min, men er lite lysten på å kjøpe ringetone til den De "ringtone-maker" -appene jeg har sett på Appstore har enten begrensning på 20 sec. eller koster penger. Må jeg bite i det sure eplet å bruke penger å å endre ringetone til en melodi lengre en 20 sec., om det er app eller ferdig ringetone fra iTunes? Finnes det en annen utvei?? http://audiko.net/ Se der Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Konge med custom ringetone Men custom meldingstone, er det muligheter der? Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Finnes det en enkel metode å slå datatrafikk av og på? Noe lignede slik man har på Android med en dedikert knapp til det formålet feks? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Finnes det en enkel metode å slå datatrafikk av og på? Noe lignede slik man har på Android med en dedikert knapp til det formålet feks? Ingen enklere måte enn å gjøre det i Innstillinger-appen, med mindre du jailbreaker. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Finnes det en enkel metode å slå datatrafikk av og på? Noe lignede slik man har på Android med en dedikert knapp til det formålet feks? Innstillinger -> Generelt -> Nettverk -> Og så slår du av "mobildata" Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Eller du kan gjøre det ved å snakke med telenor/netcom/etc eller en forhandler som har din operatør. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ja, man kan jo sette på CPU sperre på abonnementet, men det er litt unødvendig etter min mening. Passer bra for små barn. Lettere å bare skru det av og på som man vil. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 CPA, er nok det du er ute etter. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Det er ikke noen enkel måte da. Det går gjennom abonnemenetet og man må kontakte teleoperatøren hver gang man skal skru det av/på. Det enkleste er som sagt bare å skru det av/på Lenke til kommentar
dTd Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Eneste "problemet" er at med mobiltata av får du ikke mottat mms Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) En kjekk side for de som er lei av å bli eskludert fra tjenester på itunes fordi man ikke bor i USA. http://www.vpntelevision.com/itunes-outside-usa-abroad.html Selv bruker jeg helt andre VPN/SSL tjenester rundt i verden, men den undersiden var informativ ift. itunes. Endret 11. september 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 noen som vet noe mer om når jailbreak til ios 4.1 kommer eller noe mer info om det? De hadde no knekt ios 4.1 bare et par timer etter apple slapp den så burde vel ikke ta så alt for lang tid. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Svært imponert over den nye muligheten for HDR. Bildene blir jo mye bedre på fargegjengivelse. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Fantastisk telefon, helt utrolig! Oppdager nye ting hele tiden Overgangen fra N97en er stor... Lenke til kommentar
Torger Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Fantastisk telefon, helt utrolig! Oppdager nye ting hele tiden Overgangen fra N97en er stor... Enig med deg der. Hadde en Samsung HD i8910 i et år, og må bare si at ALT er bedre med Iphone 4. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 hvilken case burde jeg velge fra case program? Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 HDR var morsomt! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Går det an og jailbreake 4.1 nå? Lenke til kommentar
Herr Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Går det an å kjøpe iphone 4 uten abonnoment dersom man bare går inn i en butikk? Eller må den i tilfelle bestilles først? Lurer på om det vil være raskere å kjøpe den i en butikk enn på nett, for på nett tar det 3 uker før den sendes ut, så tar det 3-7 dager før den kommer frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå